רשת האופנה H&O תקיים השנה, זו הפעם הרביעית ברציפות, את הפנינג "ליידי'ס פירסט" (Ladies First) במסגרתו יהנו נשים ממבצעים ייחודיים על מוצרים מתחום ההלבשה התחתונה ובגדי הים. ההשקעה בהפנינג ליידיס פירסט – 2 מיליון שקלים בקמפיין טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט.
לדברי ד"ר ישראל פלג, יו"ר H&O, השנה מציעה הרשת מבחר גדול במיוחד של פריטי הלבשה תחתונה לנג'ארי – בזכות המותג G אותו השיקה לאחרונה ובאמצעותו מציעה פריטי לנג'ארי איכותיים ומעוצבים במחירי רנ"י ("רק נראה יקר"). לדברי פלג, מקדישה הרשת את פעילותה בתחילת כל קיץ, לקהל הנשים ומציעה להן מגוון מבצעים והטבות על קולקציות הלבשה תחתונה המבוקשות לאורך השנה כולה ובעיקר על סיפו של הקיץ. בכך הופכת H&O את הפנינג "ליידיס פירסט" למסורת ולאירוע שנתי ייחודי, ההזדמנות לחידוש מלתחת הלבנים ובגדי הים לקראת העונה החמה, אירוע שנשים התרגלו לחכות לו ובו, למעשה, משיקות את הקיץ.
בימי הפנינג ליידיס פירסט כל ההלבשה התחתונה ובגדי הים ימכרו ב-50% הנחה על הפריט השני (הזול מבינהם).
הפנינג "ליידיס פירסט" יתקיים החל מה-31 במאי ועד ה-17 ביוני בכל חנויות רשת H&O.
רשת האופנה H&O מונה 29 חנויות ברחבי הארץ, הרשת בבעלות גאון אחזקות ומשפחת לבנת.