X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הסודות מאחורי המדפים

טלפון זו לא מילה גסה

לאחרונה ועם התגברות התחרות, יותר ויותר חברות, בוחרות להסיט תקציבים מהפרסום הישיר ההמוני, לכיוון שירות הלקוחות, אשר באמצעות שיחת טלפון, התמדה והקשבה, מצליחות להשיג תוצאות אמיתיות אשר השפעתן טובה גם לצרכן וגם לרשת
▪  ▪  ▪
מקבלים תשומת לב [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

מתי קיבלתם טלפון ממנהל הסופר שלכם, אשר הודה לכם על הקנייה ושאל האם השירות שקיבלתם משביע רצון? האם גם אתם קיבלתם לאחרונה טלפון מחנות הנעליים, אשר ביקשה לדעת האם הנעליים שקניתם בחנות נוחות לכם?
לאחרונה אנו עדים לשימוש הולך וגובר בכלי פשוט אשר נקרא טלפון או במילה אחת שירות ו/או תשומת לב.
המכשור קיים, בדרך-כלל, אין לחנות בעיה להשיג את הטלפון שלנו, אם זה דרך מועדון הלקוחות בו אנו חברים, או דרך ספח כרטיס האשראי שעליו אנו חותמים או באמצעות שאלה ישירה במהלך התשלום.
לאחרונה ועם התגברות התחרות, יותר ויותר חברות, בוחרות דווקא להסיט תקציבים מהפרסום הישיר ההמוני, לכיוון שירות הלקוחות, אשר באמצעות שיחת טלפון, התמדה והקשבה, מצליחות להשיג תוצאות אמיתיות אשר השפעתן טובה גם לצרכן וגם לרשת.
לקוחה אשר קנתה לדוגמה נעליים ו/או חזייה ברשת מסוימת, אשר מתעניינת האם המוצר מתאים, נוח ולשביעות רצון, עם נכונות אמיתית להחליף או לשפר, מחזקת את הקשר בין הצרכן לבין הרשת. הרשת יכולה ללמוד המון מפנייה זו, האם הקולקציה שלה אכן "קולעת" לטעמי הלקוחות, האם המוצר שלה מספיק איכותי, עמיד לאורך זמן וכדומה.
נדמה שזה הכיוון אשר מתחיל להתפתח בשוק, אם כי בקצב איטי מדי, אך לבטח כיוון זה הוא הכיוון הנכון, דווקא בעידן שלפני כניסת אמזון לשוק בישראל, אסטרטגיה אשר אינה זורקת סתם תקציבי עתק לחלל המדיה, מבלי לקבל משוב אמיתי, אלא כיוון אשר מהדק את הקשר בין הצרכן לבין נותן השירות.
הליכה לדרך כזו, אולי רק נראית קלה ופשוטה, אולם בפועל היא קשה יותר מאשר "לשחרר מודעה לאוויר", שכן היא דורשת התמדה ומערך אשר יודע לעקוב ולבצע את השינוי לאורך זמן.
כיוון זה החל דווקא בתחום נותני השירות הטכני, כמו מוסכים לתיקון רכבים ו/או מרפאות שיניים, אשר נוהגים להתקשר בדרך-כלל יום לאחר מתן השירות ושואלות אם אנו מרוצים מהשירות ו/או אם אנו מרגישים טוב יותר.
ברשת קמעונאית אשר מבצעת אלפי פעולות קופה בכל נקודת מכירה ביום, אכן פעולה זו מורכבת יותר, אולם גם "מכסה יומית" של כ-30 טלפונים ליום לכל נקודת מכירה, לפי מפתח או שיטה סדורה, יכולים לחולל שינוי מהותי בפעילות העסק.
נסו ותיראו - בהצלחה!

תאריך:  28/01/2019   |   עודכן:  28/01/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אמזון
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
יפה עשו עורכי "משיב הרוח" שנתנו לצד הביטוי ללוחם הכותב על "אהבה מקודשת בדם" ו"ראה הנה מוטלות גופותינו שורה ארוכה, ארוכה" נתנו מקום למסה מופלאה של הרב בני לאו, המעלה על נס את כאב המשורר גם לנוכח מוטלות גופותיהם שורה ארוכה של חיילי האויב
שאול מנשה
נסראללה יודע שעוד מלחמה תהיה הרסנית יותר מקודמותיה ותעקור את חיזבאללה מן השורשים    יש לזכור כי נסראללה הוא שאמר על מלחמת 2006: "לו הייתי יודע שכך תהיה המלחמה, לא הייתי חוטף 2 חיילים"
יוני בן-מנחם
מצרים זועמת על כך שהורחקה מהמגעים האחרונים על ההסכם החדש של העברת המענק הקטרי לרצועה למרות שהיא המתווכת העיקרית בין ישראל לחמאס. ההסתמכות הישראלית על קטר הינה טעות, מדובר במדינה תומכת טרור וישראל זקוקה לעזרתה של מצרים שעמה יש לה הסכם שלום ותיאום ביטחוני הדוק למלחמה בטרור
ישעיהו נסים
אם מישהו מחפש את סוד השרידות של עם ישראל, פה הוא נתון בפירוש    הקב"ה בחר בנו לייצג אותו עלי אדמות    ומכיוון שכך, מכיוון שמצידו אין שום שינוי בבחירה הזאת והיא נצחית כמו שהוא נצחי, יוצא שגם אנחנו עם ישראל, אנחנו נצחיים
ארי בוסל
ראו הוזהרנו, המציאות טופחת על פנינו פעם אחר פעם    מצב היהודים בעולם (כולל הישראלים היורדים) הופך רגיש ופגיע עם כל יום שחולף, כך בארופה, כך בארה"ב וכך בשאר חלקי העולם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il