X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הצבע האדום, פשוט נעלם מן העין ואבד במרחב האין. מעניין האם במפגן האחד במאי שיתקיים, השנה - בדיוק שלושה שבועות ויום אחד, לאחר הבחירות הקרובות האמורות להתקיים בתשעה במאי - יצעדו עוד מתי המעט, הנוהגים לצעוד במפגנים אלה, באותו תאריך, עם דגלים אדומים ובסיסמאות הקלישאתיות דוגמת: 'מדינה יהודית - מדינה ערבית' או: 'שתי מדינות לשני עמים'
▪  ▪  ▪
הפגנת האחד במאי [צילום: פלאש 90]

עד שלא ראיתי את כרזת תעלומת הבחירות של שר האוצר (הנוכחי, ולא בהכרח זה שיכהן במשרה זו, לאחר הבחירות), משה כחלון, העומד בראשות מפלגת 'ימין שפוי', כאשר כרזה זו מעוטרת בצבע תכלת בהיר ושובה עין, כאשר דמותו של המנהיג המיתולוגי, מנחם בגין המנוח, מרחפת מעל, לא הבנתי עד כמה מנסים כולם, להיות 'יותר יפנים מיפנים'. פתאום הכל מתעטפים ומסתופפים, תחת הצבע הכחול, לגווניו השונים, מכחול נייבי עז, עבור לכחול-תכלת רויאל וסיים בצבע התכלת טורקיז.
הצבע האדום, פשוט נעלם מן העין ואבד במרחב האין. מעניין האם במפגן האחד במאי שיתקיים, השנה - בדיוק שלושה שבועות ויום אחד, לאחר הבחירות הקרובות האמורות להתקיים בתשעה במאי - יצעדו עוד מתי המעט, הנוהגים לצעוד במפגנים אלה, באותו תאריך, עם דגלים אדומים ובסיסמאות הקלישאתיות דוגמת: 'מדינה יהודית - מדינה ערבית' או: 'שתי מדינות לשני עמים - ליהודים ולערבים, כשהם מניפים דגלים אדומים, או אולי ימירו הם את הדגלים האדומים, המונפים בהפגנות אלה בדגלים בצבע כחול, לגווניו השונים, מכחול נייבי עז, עבור לכחול-תכלת רויאל וסיים בצבע התכלת טורקיז.
פתאום הכל הפכו לימין, ולא סתם ימין, אלא כל אחד מתהדר בכך, שהוא - הוא - והוא בלבד, הינו הימין האמיתי. האם אמרנו לכם שמדובר ברצון של עגולי העיניים, להיות - בכל מחיר - מלוכסני עיניים, בבחינת 'יותר יפנים מיפנים'? אהה, אמרנו לכם כבר, אז לא נחזור על כך, פעם נוספת.
פתאום, לקראת פורים, התחפשו נפתלי בנט, איילת שקד ואלונה ברקת, בתחפושת של לא פחות מאשר תחפושת של 'הימין החדש'. באתר הבית של 'הימין החדש', מופיע הלוגו של מפלגה זו, בצבעים של כחול עז וצבע תכלת הנוטה לטורקיז. פוליטיקאים אלה ניכסו לעצמם את המגן דוד המופיע בדגל המדינה והוא מופיע בצבעים של כחול טורקיז, בצד שם מפלגה זו, המופיע גם הוא, בצבעים אלה.
מעניינת, בהקשר ובהדבק דברים זה, תגובתם של אוהדי הפועל באר שבע, קבוצתה של אלונה ברקת, שבנט ושקד מייחצנים אותה, כשרה השלישית, מטעם מפלגתם - שעה שלא ברור, כלל וכלל, אם מפלגה זו, תעבור את אחוז החסימה. אוהדים אלה, המניפים את דגלה האדום של הפועל באר שבע, שאלונה ברקת, אינה עוד חלק ממנה, הבהירו: 'שהלב שלהם נשאר עם הפועל באר שבע, אבל בקלפי יצביעו הם, ביבי - ורק ביבי'.
לא רק בנט, שקד, ברקת, כחלון ואחרים מנכסים לעצמם את הצבע הכחול, לגווניו ולבני גווניו השונים. הצבע הכחול, בגוון של כחול-רויאל, מככב, מזה שנים, בצורה איתנה ו'זקופת קומה' בכל פרסומי הליכוד השונים, כאשר האות ל' של המילה 'ליכוד', נמשכת בתנופה עזה, כלפי צד ימין.
מפלגתם של שלושת הגנרלים וכתב עיתון 'במחנה' לשעבר, רוצה לומר, מפלגות 'חוסן לישראל' ו'יש עתיד', התחפשו, למעין תחליף של הליכוד, כאשר שמה של המפלגה המאוחדת, הינו - לא, לא טעיתם, ממש, ממש כן - 'כחול לבן' כאשר באתר של המפלגה החדשה מופיע השם, תוך שימוש בצבעים כחול נייבי, תכלת-טורקיז, המדגיש את הצבע הלבן.
כמי שהינו בוגר הקורס של שפת גוף, בניהולם ובהנחייתם של ד"ר חגי אורנשטיין ועו"ד רות אלדן-אורנשטיין, פניתי אל ד"ר חגי אורנשטיין, בבקשה שיבהיר לי, מדוע נזנח הצבע האדום בקמפיין של כלל מפלגות ישראל והועדף על פניו, הצבע הכחול, לגווניו ולבני גווניו השונים.
בתגובה, כתב לי, ד"ר חגי אורנשטיין, דברים אלה: "נראה, שלאור ההבנה שמרבית הבוחרים הולכים ונוטים לימין הפוליטי, מנהלי הקמפיינים מנסים לטשטש את המרכיב השמאלני של המפלגות, כאשר באדום (המסמל קומוניזם, שמאל, דם ומלחמה), מוסר, ובמקומו מודגש הצבע הכחול, המסמל רוגע שלווה, ממלכתיות, איזון, שיקול דעת ותקווה וכן ישראליות, כחלק מצבע הדגל הלאומי".

ד"ר חיים שטנגר, משרד עורכי דין ונוטריון, מתמחה - בין היתר - בתחום דיני לשון הרע, משפט פלילי לסוגיו השונים ובכללם: שחרורים ממעצר, ייצוג בתיקים פליליים מסובכים, בענייני הלבנת הון ובאישומי מיסוי פליליים.
תאריך:  26/02/2019   |   עודכן:  26/02/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
להתראות לך הצבע האדום; להתראות תהלוכת האחד במאי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (א)
עומר מואב
עמרים ברקת, "צ'ק ללא כיסוי: החוסרים, הבעיות, הטעויות המביכות והצד החיובי במצע שצפוי למפלגת 'כחול לבן'", באתר גלובס
אליהו קאופמן
בנימין נתניהו כרת ברית בלתי רשמית עם ממשיכי דרכו של כהנא: הן לצרכים אלקטוראליים מתוחכמים והן כדי להשתמש בהם בעתיד למלחמה בשמאל, בערביי ישראל ובפלשתינים    ה"בית היהודי" יהיה הראשון שייפול בפח הזה
רועי אורן
ניתן לראות שלשר האוצר הבא יהיו שתי משימות עיקריות: א': צמצום הגירעון הקיים כיום בקופת המדינה    ב:השקעה רבה במערכות שאמורות להיטיב עם חיי האזרח    השקעה זו תקל על האזרח הישראלי לחיות במדינה שאותה הוא כל-כך אוהב
מירב ארד
על לפיד אמר נתניהו: "אמר לי שהוא לא מבין כלום בכלכלה"    תקף גם את גנץ ואשכנזי: "איבדו מיליונים למשקיעים שלהם"
מנחם רהט
מערכת הבחירות, שמתחילה בעצם רק עם השלמת חלוקת אותיות היחודיות לכל אחת מהמפלגות המשתתפות במערכה, עוסקת עדיין בפכים הקטנים ובורחת מן השאלה האמיתית – 'עסקת המאה', שהיא האפוקליפסה של המזרח התיכון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il