כל עסק מנסה לפצח את נוסחת ההצלחה והשגשוג, אשר מאפשרים לו לבסס את מעמדו ואת יציבותו הכלכלית וחוסנו הפיננסי. חלק מהעסקים בישראל הוקמו לפני שנים רבות, צברו מוניטין וידע ועברו בירושה לדור הצעיר, חלק קמו בשל יתרון יחסי בתחום וזיהוי נישה מתאימה לפעולה, כאשר המכנה המשותף לרובם היא התמדה ונחישות וכמובן בסיוע המזל.
ההתמדה והנחישות באים לידי ביטוי גם בפעילויות שיווקיות של הפירמה בחיי היום יום, פעילות אשר לא תמיד היא רווחית מהיום הראשון, אך הליכה נחושה לאורה, בדרך-כלל יוצרת לעסק בסיס לקוחות נאמן, אשר יודע להעריך, לפרגן וגם לקנות כמובן.
רוצים דוגמאות להתמדה ונחישות - בבקשה
- פעילות שיווקית מעניינת של חברת הדלק פז, שהחלה לאחרונה עם השקת האפליקציה של yellow, אשר מציעה מוצר בשקל רק ביום שלישי של השבוע, ללקוחות שנכנסים לחנות הנוחות ומשלמים באפליקציה;
- ימי שוק במחלקת הירקות והפירות של יוחננוף, עם הנחות משמעותיות על כ-10 מוצרים לקונים בחנות רק ביום שלישי, ללא הגבלת קניה;
- פרסום במקום קבוע בעיתונות, לדוגמה פרסום של הום סנטר במיקום קבוע בתחילת המוסף השבועי של ידיעות אחרונות, מזה כ-20 שנה, דבר שהפך את המיקום של עמוד 2-3 למעין מדור של הום סנטר;
- מבצעים על כשישה מוצרים אשר מתחלפים כל שבוע בסופר-פארם, והמפורסמים בעיתונות ומממוקמים תמיד בכניסה לכל חנות בצד ימין לצד הוצאת חוברת קופונים, אחת לחודשיים עם מוצרים שווים כמו נייר טואלט של לילי, שהפך להיות אחד הפריטים הכי מזוהים עם הרשת לצד הטסטר צוייס ב-19.90 שקלים לחברי מועדון לייף;
- מבצעי 50% הנחה על מגוון המוצרים אשר נמצאים במאפיית העוגות והמאפים של רשת המזון, מה שמכונה "הנחת סוף יום";
- מבצעי מועדון לקוחות, פעילות המופעלת לאחרונה אף בתדירות גבוהה מהעבר ונדמה שכוחה נשחק עם הזמן בשל אטרקטיביות ההולכת ויורדת.
דפוס קבוע זה של פעילות שיווקית, משרה נינוחות וביטחון אצל קהל הלקוחות, אשר חלקם אף ממתינים לאירוע השיווקי הבא ונכונים לקנות את המוצרים המפורסמים גם אם לא קיים להם צורך מיידי ועכשווי.