X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
ניגוד להצהרותיה הפומביות של שקד, לפיהן מי שיתמודד על ראשות הממשלה, אחר עידן נתניהו, יהיה נפתלי בנט ואילו היא תתמודד, לראשות הממשלה, לאחריו, הרי היא מכינה לעצמה את הקרקע, כדי לקפוץ מעמדת 'מנהיגת' מפלגת הימין החדש, היישר לאחר הבחירות הקרובות, אל ראשות תנועת הליכוד
▪  ▪  ▪
איילת שקד. מכוונת גבוה [צילום: פלאש 90]

כפי שפעלו נפתלי בנט ואיילת שקד, בחשאי, מאחורי גבם של חבריהם, במפלגת 'הבית היהודי' והקימו את מפלגת 'הימין החדש', כך בונה, אט אט ובחשאי, שקד את המסלול החדש שלה, שמטרתו להביא אותה, לראשות תנועת 'הליכוד', מיד לאחר שייאלץ בנימין (ביבי) נתניהו, לפרוש מראשות 'הליכוד', לאחר שיזכה בבחירות הקרובות וירכיב - לתקופה קצרה - ממשלה, בראשותו.
בניגוד להצהרותיה הפומביות של שקד, לפיהן מי שיתמודד על ראשות הממשלה, אחר עידן נתניהו, יהיה נפתלי בנט ואילו היא תתמודד, לראשות הממשלה, לאחריו, הרי היא מכינה לעצמה את הקרקע, כדי לקפוץ מעמדת 'מנהיגת' מפלגת 'הימין החדש', היישר לאחר הבחירות הקרובות, אל ראשות תנועת 'הליכוד'.
תוכניותיה אלה של איילת שקד, אמורות להתקיים ולהתגשם, אך ורק אם היא תישאר, במערכת הפוליטית, כחברת כנסת פעילה בכנסת העשרים ואחת, מטעם מפלגת 'הימין החדש', בבחירות הקרובות, שאם לא כן תאלץ היא להירשם, כחברה מן המניין בתנועת 'הליכוד' ולהמתין תקופת זמן ממושכת עד שתוכל לטפס אל מרומי פסגת הפירמידה, רוצה לומר אל ראשות 'הליכוד'.
עוד בחודש יולי, בשנה החולפת - לאחר שח"כ דוד ביטן, הודיע - בפומבי - כי אם איילת שקד תעמוד בראש 'הליכוד', בבחירות הקרובות, יזכה 'הליכוד' לניצחון מוחץ 'סומנה' היא על-ידי בנימין (ביבי) נתניהו. סקר שנערך, באותה תקופה, העניק לשקד 33 מנדטים, אם תרוץ היא, בבחירות הקרובות, בראשות 'הליכוד'.
בנימין (ביבי) נתניהו תקף, באופן מיידי, מסקנותיו של צוות המאבק בפוליגמיה, שהקימה איילת שקד וצוטט בטוויטר כאומר דברים אלה: "אני לא מוכן לקבל שום מצב של פוליגמיה במדינת ישראל - וזאת ההנחיה שלי לוועדת השרים שדנה בנושא. יש פה פגיעה במעמד האישה, ניצול נשים, ובנוסף ערעור האיזון הדמוגרפי בישראל על-ידי ייבוא נשים. זה לא מקובל עליי". האבסורד התגלם בכך, שאיילת שקד הקימה צוות למאבק בפוליגמיה, אבל נתניהו, עקף אותה, מימין והפך עליה את היוצרות.
מפלגת 'הימין החדש', מדשדשת מזה זמן רב, בסקרים והיא אינה מצליחה לעבור את אחוז החסימה, לקראת הבחירות הקרובות. מימון המונים שעליו הכריזה מפלגת 'הימין החדש', לפני כמה שבועות, לצורך השגת מיליון ש"ח, למימון הבחירות, מדשדש בעצלתיים ונכון לרגע זה, השיגה 'הימין החדש', רק 21% מגובה הסכום אותו מבקשת היא לגייס. 'איחוד מפלגות הימין, כמו-גם 'הליכוד' ומפלגת 'זהות', מזנבות בה, בכל פה. התעלול הפוליטי שעשתה ה'ימין החדש' למפלגת 'הבית היהודי', מתגשם בה, עד ששקד ובנט מבינים שהם לא יעברו את אחוז החסימה, למרות דיבוריהם, גבוהה גבוהה, בדבר השגת מספר דו-סיפרתי של מנדטים, ל'ימין החדש'.
למרות שמפלגת 'הימין החדש' נתנה גט פיטורין לסרוגי הכיפות, הרי מצבה הפוליטי הנואש, אינו מאפשר לה לוותר על כל קול שהיא יכולה ללקט מחבריה, לשעבר, במחנה 'הבית היהודי'. אתמול הגיעה איילת שקד לסיבוב בבית כנסת בפתח תקוה, תוך שהיא תקפה את בנימין (ביבי) נתניהו ואמרה כי: "ביבי שלף את הקשית כדי לשתות לנו מנדטים. הוא רוצה לחסל אותנו פוליטית". שקד גם האשימה את עיתון 'ישראל היום' המזוהה עם נתניהו, בפרסום שקרים מוחלטים במטרה לפגוע ב'ימין החדש'.
איילת שקד השיבה - בתשובה לשאלה אם יש לה כוונה להיות, בעתיד, ראשת ממשלה ואמרה כי: "יש חיים אחרי ביבי". מאוחר יותר הכחישה היא, כי הזכירה את האפשרות שאחרי תקופת נתניהו היא ונפתלי בנט יעברו לליכוד. היא תקפה את נתניהו באומרה שהוא: "שלף קשית כדי לשתות לנו מנדטים. הוא רוצה לחסל אותנו פוליטית". במצב הפוליטי המסתמן, כעת, לא ברור, כלל וכלל, אם מפלגת 'הימין החדש, תעבור את אחוז החסימה ותהיה אחת מסיעות הכנסת הבאה.

ד"ר חיים שטנגר, משרד עורכי דין ונוטריון, מתמחה - בין היתר - בתחום דיני לשון הרע, משפט פלילי לסוגיו השונים ובכללם: שחרורים ממעצר, ייצוג בתיקים פליליים מסובכים, בענייני הלבנת הון ובאישומי מיסוי פליליים.
תאריך:  24/03/2019   |   עודכן:  24/03/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איילת שקד בדרך חדשה לכבוש את ראשות הליכוד
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
בדיחה טובה,קוזה נוסטרה לא יתנו
סטטיסטיקאי  |  24/03/19 18:58
 
- בדיחה טובה שקד היא קוזה נוסטרה
מומחה לפיקציות  |  1/04/19 02:26
2
ממש אבל ממש גיבוב של שטויות. ל"ת
ממש  |  24/03/19 20:10
3
בשביל זה הם חייבים להכנס לכנסת
אורי... .  |  25/03/19 05:28
4
מה לגבי הדרך למלא תפקידה?1
שפרירית  |  25/03/19 08:46
5
מה לגבי הדרך למלא תפקידה?2
שפרירית  |  25/03/19 08:58
6
ושועלי הליכוד יאפשרו לה. וואלה ל"ת
שאול א.  |  25/03/19 11:56
7
קבוצת גנץ יתאים לה יותר
גם ימין וגם סמול  |  26/03/19 14:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (א)
אורן שמיר
ה"לעג לנכותו של אברמוביץ" הוא לא באמת לעג, אך נותן הזדמנות לצד השני לצאת למתקפת הטפת מוסר    בהזדמנות זו, אפשר גם לבדוק מי חייב התנצלות למי
יצחק מאיר
כל הקקופוניה המרעישה את הדעת והמטמטמת את הלב אין בה אפילו קול של מה שהדובר מבקש לומר אלא רק מה שהוא מבקש לרצות את המונו שלו
דן מרגלית
ביבי נתן תאוצה למגמה שהייתה בראשיתית בלבד בהתנהגות היהירה שלו כאשר הלך לנאום בקונגרס ב-2015 בלי לתאם עם ברק אובמה ובז לדמוקרטים
מירב ארד
ערך סיור בחירות בשוק מחנה יהודה בירושלים    הוסיף: "העת לבית משפט עליון עם רוב שופטים בעלי אג'נדה יהודית ציונית"
עומר מואב
התסריט הסביר ביותר, אם גנץ יקבל את המנדט להרכיב ממשלה, הוא ממשלת ימין מרכז, וזה גם התסריט הרצוי לדעתי
רשימות נוספות
"יש סודות מדינה שאפילו רה״מ לא יודע"  /  מירב ארד
קרב על שילוט גאה ברכבת הקלה בי-ם  /  עידן יוסף
"מיכאל בן-ארי מסית לגזענות"  /  איתמר לוין
איילת שקד מסתערת על בג"ץ  /  עו"ד אברהם פכטר
ונהפוך הוא   /  איתמר לוין
פרטים מביכים  /  אפרים הלפרין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il