012 מעלה קמפיין המשך לשירותי התקשורת הפנים ארצית, בו מציעה החברה למצטרפים לשירות את 072 הטלפון הקווי החדש, בתעריפים הזולים ביותר וללא דמי אחזקה חודשיים.
במסגרת המהלך השיווקי אותו החלה החברה לפני מספר שבועות יעלה קמפיין המשך באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס ליאו ברנט ובכיכובו של איל קיציס, הפרזנטור הקבוע של החברה, המופיע בסרט כלוחם קונג-פו השובר חומת לבנים. הקמפיין יעלה בערוצי המדיה השונים, בהשקעה של כמיליון שקל.
הסרט ממחיש את אטרקטיביות המחירים של 072 אשר באה לידי ביטוי במחירים הזולים ביותר לכל דקת שיחה ולעובדה שהצרכן אינו משלם כלל דמי אחזקה חודשיים קבועים בגין הקו. בנוסף כל השירותים כגון תא קולי, שיחה מזוהה, שיחה ממתינה ועוד מגוון רחב של שירותים ניתנים חינם.
יעקב נדבורני, סמנכ"ל 012 וסמייל אינטרנט זהב: "הרחבת שוק השיחות הפנים ארצי לתחרות מהווה עבור הצרכן הישראלי בשורה אמיתית ומשמעותית. 012 מובילה מהלך שמטרתו להציע לצרכן חלופה מתקדמת ואטרקטיבית ביותר לשירותי התקשורת הפנים ארצית. צרכן, אשר יצטרף לשירותי הטלפון הקווי בקידומת 072, ייהנה משירותי הטלפון הפנים ארצי המתקדמים ביותר מחסכון של מאות שקלים בשנה".
על הקמפיין
בסרטון ההמשך, לאחר שקיציס נעזר בחברו יאנג לי המומחה לקונג פו והצליח לצאת מתנוחת הדרקון, מצליח קיציס בתרגיל קונג פו מרהיב לשבור חומת לבנים.
קרדיטים:
מנהלת תקשורת שיווקית 012 : מיכל אפורי, מנהל אשכול לקוחות: נועה גוברמן, סופרוויזיר: מיכל יוסיפון, תקציבאית: אסנת פנקובסקי, מנהלת קריאייטיב: מירב קורן, מנהלת פלנינג: ליאת קידר, פלנר: רון אורלאו, קופירייטר: עינת אקר, הילי ברוק, ארט דיירקטור: שירה ורשבסקי, מפיקת משרד: רינת סיטון, במאי: ליאור הר לב, חברת הפקה: אוג, צלם: מנו קדוש, יח"צ: שטרן אריאלי.