X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
היכונו לממשלת אחדות נתניהו-גנץ-חרדים, שעלולה לייצר את אוסלו ג' ולהיזכר כבכיה לדורות הדרך לגהינום רצופה כוונות טובות
▪  ▪  ▪
בכיה לדורות [צילום: פלאש 90]

מי שמכיר את התנהלותו הפוליטית של נתניהו, כפי שבאה לידי ביטוי קיצוני ב-2009 וב-2015, כשחיזר אחר השמאל במאמץ לצרפו לממשלתו, ומי שמבין שזוהי כהונתו האחרונה של בנימין נתניהו ו'אחרַי המבול', יכול להעריך בוודאות, שכבר במוצאי יום הבחירות, יכוננו נתניהו וגנץ קואליציית אחדות על בסיס מרכז-שמאל בראשות נתניהו, עם בני גנץ שר הביטחון ויאיר לפיד שר החוץ. אליה יצטרפו מפלגות ש"ס ודגל התורה, שאצלן זוהי רק שאלה של מחיר. הן אפילו יצדיקו את המהלך: "התחייבנו וקיימנו לשמור על נתניהו בראשות הממשלה".
בחוץ, על ספסלי האופוזיציה, יישבו מפלגותיהם של פרץ-סמוטריץ' ובנט-שקד. גם בלעדיהם יהיו לקואליציית נתניהו-גנץ 70-75 מנדטים לפחות. מה רע?
נתניהו לא יתקשה להסביר את המהלך הבוגדני. ממשלת אחדות דו קוטבית, כך יטען, ממש מתבקשת במציאות המקוטבת שלנו. ולליכודניקים נתניהו יקרוץ: איך אפשר לכונן ממשלה שתישען על הסמוטריצ'ים והבן-גבירים (אגב, לימור לבנת הליכודניקית המושבעת, אף היא טענה השבוע נגד ההישענות על הימין שמימין לנתניהו)? נתניהו אפילו יוכל לביים תיאטרון אבסורד לרגע: ירים טלפון לרב פרץ ולבנט, כפי שהבטיח, ויציע לבנט להיות שר לענייני זרבובים ולרב פרץ שר לענייני ברבורים, ואחר כך עוד ייתמם: הבטחתי וקיימתי. זה הם שסירבו. לא אני.
וזה יהיה לא רק רע. זה יהיה נורא בדרך לתסריט האימים: ישראל תאמץ את עסקת המאה של טראמפ, ואת תוכנית הנסיגות וההתכנסות לגושים בלבד של מפלגת כחול לבן, ואת תוכנית 'שתי המדינות' של נתניהו (שלאורך כל מערכת הבחירות הוא לא התנער ממנה), ותלך לתוכנית שתשים בצֵל את ההינתקות המרושעת שביצעו הליכוד ושרון בתמיכתו הפעילה של נתניהו. ולאידיוטים השימושיים שיעניקו את קולותיהם לנתניהו, מתוך תמימות יתר, לא יישאר מה לעשות. מקסימום יוכלו לצאת לרחובות, לחסום כבישים, וגם לשלוף מהנפטלין את הסרטים הכתומים. ולבכות, לבכות הרבה, בכיה לדורות, על הצבעתם האווילית – נגד עצמם. לא מעט אידיוטים שימושיים במחנה הציונות הדתית, הולכים בעקבות החלילן מהמלין, מבלי להבין שהם עוד עלולים לגרום לנתניהו ולאידיאולוגיה של עצמם, נזק בלתי הפיך. ככל שייגרעו קולות ממפלגות הימין, עלולה אחת מהן שלא לעבור את אחוז החסימה. והתוצאה: רבבות קולות ימין ייזרקו לפח האשפה, יתמעט מספר המנדטים של גוש הימין, והם במו ידיהם יעבירו את השלטון לגנץ-מרצ-ערבים. עוד בכיה לדורות, בנוסח הצבעתָ נתניהו קיבלתָ מרצ. הדרך לגהינום רצופה כוונות טובות. זו הפוליטיקה.
מהפכה שיפוטית אומללה
הצבעה לנתניהו ולא למפלגות שמימין לו, תעניק גם אישור בדיעבד לסידרת מעשים ומחדלים, שסותרים את השקפת עולמו של הימין הלאומי: נסיגה של 80% בחברון, חתימה על הסכם וואי שמשמעותו אובדן עוד 13% משטחי יו"ש, הסכמה לנסיגה מהגולן והחרבת כל יישוביו, גירוש יהודים שיטתי מבתיהם מול סירוב עיקש לפנות את חאן אל אחמר, הקפאת הבנייה ביו"ש ובירושלים, נכונות במו"מ עם שר החוץ קרי לנסיגה מרוב יו"ש וכל בקעת הירדן, שיחרור 1,027 מחבלים עם דם על הידיים ובהם יחיא סינוואר, שיחרורי מחבלים נוספים כמחווה של רצון טוב, וזו רק רשימה מאוד חלקית.
ואחרון לא חביב: הצבעה לנתניהו פירושה תמיכה במאבקו לחסום כל יוזמת החקיקה לקיצוץ מוטת כנפיו של הבג"ץ. "אני", התגאה נתניהו בראיון מצולם לערוץ הכנסת, "גנזתי את פיסקת ההתגברות, ואת היוזמה לקיים שימוע לשופטים, ואת הרצון לשינוי רכיבי הוועדה למינוי שופטים". נתניהו המשיך בכך מורשת ליכודית מפוארת, של האלהת ה'שופטים בירושלים', למעמד של ממשלת-על. שר המשפטים מטעם הליכוד דן מרידור ויו"ר ועדת החוקה חוק ומשפט ח"כ אריאל לין, עשו בחשאי יד אחת עם השמאל ועם אהרן ברק, לחקיקת חוקי היסוד כבוד האדם (1986), שאיתם חולל ברק מהפכה שיפוטית האומללה, כוזבת.
מסקנה: רק טעות אחת נוספת ביום הבוחר, וכולנו ניגרר לסיכונים גדולים מנשוא: אוסלו ג', חורבן ההתיישבות, הפקרת ירושלים והר-הבית בידי האויב הפלשתיני (והירדני), המשך הטרור החקלאי בנגב ובגליל, היעדר תגובה הולמת לטרור העפיפונים, לבלוני הנפץ ולטילים לעבר העוטף ומרכז הארץ, הגברת סחטנות הפרוטקשן החמאסי, ועוד התקפלויות נוסח מרצ והשמאל הקיצוני. ירחם השם.

תאריך:  03/04/2019   |   עודכן:  03/04/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הכינו את הסרטים הכתומים
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
מה תעשו?
חירונימוס  |  3/04/19 12:56
 
- רהט השיב על כך , הירונימוס
שלמה המגיב  |  4/04/19 09:28
2
תסריט בלהות-להצביע לבנט ושקד! ל"ת
דניאל סבלדי  |  3/04/19 14:56
3
בל נשכח שלפתע מינה נתניהו
מאד יתכן  |  3/04/19 15:05
4
דמוקרטיה בנוסח רהט
שלמה המגיב  |  4/04/19 09:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (א)
אלברט שבות
שמונה ימים לבחירות, אתמול, החליטו ב-13 רשת להעלות סרט פרופיל בן 70 דקות על האיש גנץ באמתלה "חייבים להכיר את בני גנץ האיש שטוען לכתר ראש הממשלה"
מירב ארד
אמר בראיון "לגלי ישראל": "ברשימת זהות יש אנשים שדוגלים בתפיסות של השמאל וגם כאלה שמעולם לא היו שותפים בשום מאבק חשוב על ארץ ישראל"
עמוס שנער
"מר"צ" בעיניו של פייגלין היא כמו "עוצמה יהודית" וממשלת אוסלו היא כמו ממשלת נתניהו, והוא הוכיח עמדה זו במעשים ולא רק בדיבורים    רוב הסיכויים שכלשון מאזניים הוא יצטרף לשמאל    התקשורת חיבקה אותו אך הייתה מכסחת את נציגי "עוצמה יהודית" על התבטאויות דומות לשלו    פייגלין אדם מדומיין והלגליזציה של הקנביס היא בלוף
עליס בליטנטל
חוסר נסיונם הפוליטי, והעובדה שהורגלו להנחית פקודות ללא סירוב, גורמים להם להתאכזב מכך שהעם לא נוהה אחרי הפאלפלים שעל כתפיהם
עידן יוסף
נשיא מועצת החכמים: "אני אומר גם למפלגות הרשעיות - אני מתפלל עליכן שלא תצליחו!"    "ה׳ יעזור לנו שנעלה במספר ענק של מנדטים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il