אתר TraveList.co.il משכלל את זירת השוואת המחירים בתיירות אותה הוא מנהל ומוסיף כלים חדשים הבוחנים את רמת השירות של הסוכנים על-פי חוויותיהם האישיות וניסיונם של גולשים אחרים שהזמינו חבילות תיירות באמצעות אתר טרווליסט.
דירוג הגולשים מאפשר לגולשים אחרים לבחון את הרמה המקצועית והשירותית של כל סוכן בהשוואה לסוכנים אחרים בנוסף להשוואת המחירים.
כיצד זה עובד?
דירוג הסוכנים מ-1 (גרוע) ל-5 (מצוין) מחושב על-פי שאלון המשוב שנשלח לגולשי טרווליסט לאחר ביצוע פנייה טלפונית או הזמנה אינטרנטית אצל אחד מסוכני הנסיעות.
הציון הכולל משקלל 3 פרמטרים עיקריים: רמה מקצועית (30% מהמשקל הכללי), זמן תגובת הסוכן (30% מהמשקל הכללי) ורמת שירות כללית (40% מהמשקל הכללי).
הציון הכולל מוצג בשתי רמות: כללית - סך כל המשובים שהתקבלו; חודש קודם - סך כל המשובים שהתקבלו במהלך החודש האחרון.
הצגה זו מאפשרות לגולש ולסוכן הנסיעות לבחון האם היה שיפור ברמת השירות.
תוצאות משובי הגולשים נשלחות גם אל סוכני הנסיעות בהתאמה, כך שכל סוכן יכול לעקוב ולבדוק את רמת השירות שלו, ולדעת לפי דיווחי הגולשים כיצד ניתן לשפר את רמת השירות.
חן עמישי יזם ומנכ"ל טרווליסט: "האינטרנט היום מעביר את הכוח לגולשים עצמם. אנחנו רואים את התגובות לכתבות חדשותיות, המלצות בנוגע לקניית מוצרים, המלצות למקומות בילוי ועוד. אם עד היום השיקול העיקרי של גולשי טרווליסט היה מושפע מהמחיר הנמוך ביותר, עכשיו יש גם משקל משמעותי לרמת השירות שאותם גולשים מקבלים. אנחנו מאמינים שישנם לא מעט אנשים המעדיפים לשלם קצת יותר בתמורה לשירות טוב יותר.
חוות דעת הגולשים הינו כלי חשוב גם לסוכני הנסיעות עצמם אשר משתמשים בזה לבקרה עצמית, ייעול ושיפור השירות שלהם הניתן לצרכנים".
על החברה
טרווליסט היא החברה היחידה בישראל המפעילה זירת מסחר דינמית ופלטפורמה להשוואת מחירים, אמיתית ואובייקטיבית בתחום התיירות.
החברה מתכננת כבר השנה להרחיב את תחום פעילותה לשווקים נוספים בחו"ל ולהקים אתרי השוואת מחירים מקומיים המבוססים על הטכנולוגיה הייחודית שפותחה בחברה.
בטרווליסט הושקעו יותר ממיליון וחצי דולר, ובקרוב מתוכנן סבב גיוס כספים נוסף.
בחברת טרווליסט שותפים: חן עמישי, יזם ומנכ"ל החברה, בעל ניסיון רב בתחום השיווק באינטרנט; ציון מדמון, יזם שהקים את אתר ההיכרויות "קופידון" ומפל תקשורת בע"מ.