X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טרווליסט
▪  ▪  ▪

אתר TraveList.co.il משכלל את זירת השוואת המחירים בתיירות אותה הוא מנהל ומוסיף כלים חדשים הבוחנים את רמת השירות של הסוכנים על-פי חוויותיהם האישיות וניסיונם של גולשים אחרים שהזמינו חבילות תיירות באמצעות אתר טרווליסט.
דירוג הגולשים מאפשר לגולשים אחרים לבחון את הרמה המקצועית והשירותית של כל סוכן בהשוואה לסוכנים אחרים בנוסף להשוואת המחירים.
כיצד זה עובד?
דירוג הסוכנים מ-1 (גרוע) ל-5 (מצוין) מחושב על-פי שאלון המשוב שנשלח לגולשי טרווליסט לאחר ביצוע פנייה טלפונית או הזמנה אינטרנטית אצל אחד מסוכני הנסיעות.
הציון הכולל משקלל 3 פרמטרים עיקריים: רמה מקצועית (30% מהמשקל הכללי), זמן תגובת הסוכן (30% מהמשקל הכללי) ורמת שירות כללית (40% מהמשקל הכללי).
הציון הכולל מוצג בשתי רמות: כללית - סך כל המשובים שהתקבלו; חודש קודם - סך כל המשובים שהתקבלו במהלך החודש האחרון.
הצגה זו מאפשרות לגולש ולסוכן הנסיעות לבחון האם היה שיפור ברמת השירות.
תוצאות משובי הגולשים נשלחות גם אל סוכני הנסיעות בהתאמה, כך שכל סוכן יכול לעקוב ולבדוק את רמת השירות שלו, ולדעת לפי דיווחי הגולשים כיצד ניתן לשפר את רמת השירות.
חן עמישי יזם ומנכ"ל טרווליסט: "האינטרנט היום מעביר את הכוח לגולשים עצמם. אנחנו רואים את התגובות לכתבות חדשותיות, המלצות בנוגע לקניית מוצרים, המלצות למקומות בילוי ועוד. אם עד היום השיקול העיקרי של גולשי טרווליסט היה מושפע מהמחיר הנמוך ביותר, עכשיו יש גם משקל משמעותי לרמת השירות שאותם גולשים מקבלים. אנחנו מאמינים שישנם לא מעט אנשים המעדיפים לשלם קצת יותר בתמורה לשירות טוב יותר.
חוות דעת הגולשים הינו כלי חשוב גם לסוכני הנסיעות עצמם אשר משתמשים בזה לבקרה עצמית, ייעול ושיפור השירות שלהם הניתן לצרכנים".
על החברה
טרווליסט היא החברה היחידה בישראל המפעילה זירת מסחר דינמית ופלטפורמה להשוואת מחירים, אמיתית ואובייקטיבית בתחום התיירות.
החברה מתכננת כבר השנה להרחיב את תחום פעילותה לשווקים נוספים בחו"ל ולהקים אתרי השוואת מחירים מקומיים המבוססים על הטכנולוגיה הייחודית שפותחה בחברה.
בטרווליסט הושקעו יותר ממיליון וחצי דולר, ובקרוב מתוכנן סבב גיוס כספים נוסף.
בחברת טרווליסט שותפים: חן עמישי, יזם ומנכ"ל החברה, בעל ניסיון רב בתחום השיווק באינטרנט; ציון מדמון, יזם שהקים את אתר ההיכרויות "קופידון" ומפל תקשורת בע"מ.

תאריך:  04/07/2007   |   עודכן:  05/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק רביחיא
- הודעה לעיתונות
סופיה נימלשטיין
- הודעה מטעם בזק
הילה גבאי, יחסי ציבור
- הודעה מטעם נירלט
מירה ברנטל
התשובה לשאלה: הנהגים של www.taxi4me.co.il, תחנת המוניות המקוונת הראשונה בישראל, שיבצעו בשבילכם נסיעת ספיישל בינעירונית לכל מקום ובכל שעה בהנחה של 30 אחוז ממחיר השוק, והכל באדיבות ובנימוס ממש כמו הקולגה הבריטי. וריאציה על חזון אחרית הימים? לא נכחיש
שלמור שרף יח"צ
- הודעה מטעם HP
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il