X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
שינויים ורצון לשבירת מסגרת ייתכנו שינויים משמעותיים פתאומיים בחייכם, אך תלמדו לקבל אותם כיוון שהחיים לא יותירו לכם ברירה אחרת
▪  ▪  ▪
שינויים משמעותיים [צילום: נאס"א]

בחודש הקרוב נחוש בהשפעה כוכבית משמעותית נוספת כתוצאה מנסיגת הכוכב אוראנוס, שתפקידו לשבור מסגרות, גבולות ושגרה. עד לחודש פברואר 2020 ישהה כוכב זה בנסיגה כך שכל מי שנולד בשליש הראשון של המזל יחוש בצורך לשנות את סגנון חייו. המזלות שירגישו בכך במיוחד יהיו המזלות הבאים: שור, עקרב, אריה, דלי, קשת ומאזניים.
ייתכנו שינויים משמעותיים פתאומיים בחייכם, אך תלמדו לקבל אותם כיוון שהחיים לא יותירו לכם ברירה אחרת. כל המזלות שלא צוינו יזרמו עם אנרגיה זו באופן טבעי או כתוצאה מקרבה לילידי המזלות שציינתי.
שאיפתו הטבעית של כוכב זה הוא להיות עצמאי, לפעול לפי אידיאלים, לא להיות חייב או מושפע מאף אחד ובנוסף, קיים בו רצון חזק לשמור על הטריטוריה הפרטית שתהיה כמעט בלתי חדירה לזולת, ולפחות לא עד שיעמדו בתקופת המבחן הנדרשת ליצירת אמון.
כוכב זה פועל בפתאומיות, שובר את הכלים ולא משאיר אחריו מקום לבנות על בסיס הישן אלא בנייה מחדש. ואולם טעות לחשוב שכוכב זה אכן פועל בפתאומיות כיוון שהוא מתפקד בסגנון הר געש, רועש וגועש מתחת פני השטח עד אשר מתפרץ החוצה ומחריב כל מה שנמצא בדרכו. תהליך כזה נעשה בפתאומיות כלפי מי שחווה אותו, אך אין הדבר כך ברמה הפנימית של הר הגעש בזמן שהוא רוחש מתחת פני האדמה. ולכן, כוכב זה פועל ברמות שונות על הסביבה.
כיוון שכך ובאופן טבעי, יחושו כל האנשים במהלך זה רק שעוצמת ההשפחה תהייה שונה מאחד לאחד בהתאם למפה האישית שלו. במערכות יחסים לדוגמה, שחוות השפעה של כוכב זה ייתכנו משברים משמעותיים ואנשים שלא אוהבים מסגרות ירגישו שזוהי בדיוק ההזדמנות שלכם לממש את עצמם.
באופן כללי אנשים עם רצון עז לחופש יתקשו במגע עם אוטוריטה (חוק ומסגרת) ועוד יותר יתקשו ביצירת קשרים ארוכים. כל היחסים האישיים והמקצועיים שלהם חייבים להיות בנויים על אינדיבידואל וצורכי היחיד. כאשר מבקר כוכב זה במזלות השונים הרי שהוא גורם להם להיות מושפעים מאנרגיית הכוכב, גם אם היא נוגדת את תפיסת העולם וההתנהגות היום יומית הרגילה שלהם.
מומלץ לכם במקרים האישיים שלכם, להיעזר באנשים מקצועיים כדי להיות בטוחים שאתם פועלים נכון ולא ממקום אימפולסיבי וזאת על-מנת להפחית ביכולת שלכם לטעות.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - ילידי המחצית השניה של המזל יכולים להמשיך לחפש הנאות ורגעים מרגשים, כיוון שכוכב היחסים הבין אישיים המוכר בשמו וונוס נמצא במזל שלכם וממשיך להביא לכם בשורות טובות
▪  ▪  ▪

טלה
כוכבים רבים נמצאים במפה במיקום העוסק ביחסים התוך משפחתיים שלכם ובעיקר עם אלה התלויים בכם. נראה שנושא זה מעסיק אתכם במיוחד ואכן יש לכם יכולת לטפל בנושאים משפחתיים שכבר מזמן הטרידו אתכם. במידה ואתם עדיין בחוסר מנוחה מומלץ לכם לממש את עצמכם דרך יצירה. כוכב אוראנוס שמביא איתו שינויים משמעותיים נמצא בבית הכספים שלכם, עובדה שמצריכה מכם לנהוג בזהירות.
שור
הכוכב מארס שמביא עשייה מתוך לחץ, נמצא בבית משפחת המוצא שלכם ומפעיל נושאי משפחה שונים במסגרת בה אתם מתגוררים, כך שנראה שזוהי תקופה מאוד לא פשוטה עבורכם ואתם יכולים למצוא את עצמכם מתעקשים מול הקרובים לכם בחיים עד שיבינו שאתם אכן פועלים לטובתם. ייתכן שלאחרונה נאלצתם לעשות שינויים שיעזרו לכם בהמשך, בכל הקשור לנשיאה בנטל הכללי של המשפחה.
תאומים
הכוכב יופיטר שמביא איתו אופטימיות נמצא במקום שקשור ליחסים שלכם עם אנשים קרובים ולרצון שלכם לשהות במקום שמסב לכם נחת. זה הזמן לפנק את עצמכם כיוון שנראה שלא תמיד היו לכם תנאים טובים כפי שהם היום ולכן כדי לפצות את עצמכם, ולעיתים אתם נוטים לבזבזנות יתר. מאחר שגם כוכב הפינוקים ונוס נמצא בבית הכספים שלכם, נצלו חודש זה לקניות שמאוד רציתם אותם.
סרטן
הכוכב מארס שמביא איתו פעולה נמצא בבית הכספים שלכם ולמעשה יישאר שם כל החודש הקרוב, כך שנראה שבתקופה זו תחוו תקופה של אירועים אישיים וחברתיים שיכולים לגרום לכם לעשות פעולות כלכליות רבות וחדשות המתבקשות מהנסיבות שהשתנו לאחרונה. יש לכם צורך לפנק וזה בדיוק הזמן שבו תוכלו לומר לעצמכם שהנה הגיע גם הזמן שלכם לממש הבטחות.
אריה
יום ההולדת המתקרב מגיע אליכם ביחד עם ביקור הכוכב מארס במזל שלכם ושגם יישאר שם במשך כל החודש הקרוב. יש לכם נטייה לעצור את הרגשות שלכם, אך נראה שבכל זאת אתם מבינים שנושא היחד בחייכם הוא משמעותי ביותר ואף יכול להכניס לחייכם זוויות ראיה ופרופורציות חדשות. מומלץ לכם לא לשתף אנשים שאינכם בוטחים בהם תקופה ארוכה והוכיחו את חברותם אליכם.
בתולה
מבחינה אישית זוהי תקופה טובה לחזק את היחסים שלכם ביניכם לבין עצמכם וללמוד להקשיב לאני הפנימי שלכם שעכשיו יותר פעיל מתמיד ובעיקר בחלומות. ייתכן שמחצית מהדברים שאתם מתכננים לא ייצאו כרגע אל הפועל, בגלל העובדה שכוכב העשייה נמצא במקום שבו קשה לכם יותר לממש את עצמכם והצורך שלכם להיות בשליטה לא בהכרח יעזור לכם כרגע בתוכניותכם. חכו עוד חודש!
מאזניים
מבחינה מקצועית אתם עומדים לקבל עזרה מאנשים קרובים אשר יסייעו בידיכם להבליט את כישרונותיכם. הכוכב וונוס שאחראי גם על האסתטיקה וגם על מערכות יחסים נמצא אצלכם בבית הקריירה, כך שנראה שבתקופה הקרובה אתם יכולים לקדם את עצמכם דרך קשרים בין אישיים. אתם נמצאים במקום הנכון וזה בדיוק הזמן שלכם לשווק את עצמכם על-מנת שעוד ועוד אנשים יכירו אתכם.
עקרב
הכוכב מארס שהוא שליט הנוסף של המזל שלכם נמצא אצלכם בבית הקריירה וגורם לכם לעשייה ופעולה בנושא זה. במהלך כל החודש הקרוב תרגישו צורך לפעול ולהיות יצרניים ויצירתיים במיוחד. במידה ואתם מעוניינים זה בדיוק הזמן לתכנן ביקור וקפיצה קטנה למקום שיכול לעשות לכם טוב יותר עם עצמכם כמו חו"ל או בילוי נופש כאן בארץ למילוי המצברים האישיים והמשפחתיים.
קשת
בשבוע הקרוב יימצאו כוכבים רבים במקום בו אתם מרגישים שאתם רוצים להיות יותר בשליטה על כספים שמגיעים לכם ואתם מבינים שאתם חייבים לפעול בהתאם כיוון שאין לכם דרך אחרת. נראה שיהיו כאלה שיתנגדו וינסו לעכב את הכספים שאתם יודעים שמגיעים לכם ואשר הרווחתם אותם ביושר. במידה ולא תוותרו תצליחו לקבל את כל הסכומים המגיעים לכם ועוד יותר ממה שציפיתם.
גדי
זוהי תקופה המתאימה לחיזוק מערכות היחסים האישיות שלכם כיוון שנראה שבצורך שלכם למשפחתיות ויחד, לא תמיד הקשבתם למה אנשים מצפים מכם והעדפתם לעשות כל דבר כפי שאתם מבינים שצריך לעשות ועל-פי שיקול דעתכם הבלעדי. ולכן, בשבוע הקרוב מומלץ לכם לפעול לחיזוק היחסים האישיים שלכם ובכך לפעול לטובת היחסים באופן כללי ופחות לתת את הדעת בשלב הזה, עבור תועלתכם האישית.
דלי
אתם נמצאים היום בתקופה שהיא מאוד אינטנסיבית עבורכם ואתם נאלצים לעשות חשבונות נפש מאוד מהותיים. מצד אחד הכוכב אוראנוס שהוא אומנם הכוכב שלכם מקרין אליכם ומבקש מכם לעשות שינויים משמעותיים ומצד שני, לא תמיד אתם בשלים ומעוניינים בכך. זה הזמן לעבוד בשיתוף פעולה עם אנשים קרובים ולנסות להיות עם יותר אורך רוח במקומות שאתם חושבים שיהיה לכם נכון כך.
דגים
בחודש הקרוב יימצאו כוכבים רבים בבית המקושר עם יצירתיות וילדים קרובים אליכם. נראה ששעות ההשקעה הרבות שהיו לכם לא תמיד נשאו פרי ולעיתים אתם מרגישים מתוסכלים בשל כך. נסו לא לבוא בטענות לאף אחד כיוון שזה לא יעזור לכם מצד אחד ומצד שני – המשיכו להשקיע בקריירה האישית שלכם כיוון שזה בהחלט יכול להביא לכם את פריצת הדרך שאתם מייחלים לה.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה
אסטרולוגית.
תאריך:  15/07/2019   |   עודכן:  15/07/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עליס בליטנטל
ירושלים בשיא הקיץ, מגיעה לשיאים של התרחשויות תרבותיות וחוויותיות    הכל בא לידי ביטוי, בשילוב הקהל למופעים, וגרויים מפעימים    פסטיבל "מיפו עד אגריפס" יהווה בראשית ספטמבר את השיא, שכבר כעת מוגש בכל פינות העיר, מוזאוניה ותיאטרוניה, כמו גם בית אבי חי
איתמר לוין
אהוד ברק משקר לגבי קרן וקסנר וג'פרי אפשטיין, ומה שהכי חמור - הוא מפגין אטימות מוסרית מוחלטת לגבי טיב המעשים שביצע מי שקשור אליו בהיקפים של מיליוני דולרים
איתמר לוין
לגיא פלג אין עילת תביעה נגד יאיר נתניהו, והאיום שלו משדר הן אובדן עשתונות והן בורות מקצועית. היה עדיף לפלג לאמץ את אמירתו של רוס פרו, המועמד העצמאי לנשיאות ארה"ב שהלך לעולמו השבוע
איתמר לוין
משטרת ישראל תופסת יותר מדי כותרות שליליות בשנים האחרונות    הגיע הזמן לחשיבה מקיפה על מצבו של הארגון, ובעיקר - להכניס בו שינויים מרחיקי לכת    הנה כמה הצעות
משה ניסנבוים
המדלייה - של מערת המכפלה מחגיגות 70 שנה לישיבת חב"ד בחברון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il