מנשה זילכה, מנכ"ל רשת "קרביץ": "שוק המחשבים הנישאים בישראל, מהווה היום- 75% מכלל המחשבים. רשת קרביץ מתעתדת לכבוש נתח שוק של כ-15%, לשנת הפעילות הראשונה".
רשת "קרביץ" המתמחה בייבוא ושיווק מכשירי כתיבה, ציוד משרדי וציוד היקפי, תשווק לראשונה מחשבים נישאים, ב-63 סניפי הרשת.
מנשה זילכה, מנכ"ל רשת "קרביץ" מסר כי בשלב הראשון תשווק קרביץ את המותג HP, מחשבים נישאים לצד מחשבים שולחניים. עוד מסר זילכה כי: "שוק המחשבים הנישאים בישראל, מהווה היום כ-75% מכלל המחשבים ורשת קרביץ צופה לנתח שוק של כ-15% משוק זה, לשנת הפעילות הראשונה".
לדבריו: "בעקבות הכניסה לקטגוריה החדשה, אנו צופים גידול של 20% במכירות, בקטגוריית הציוד ההיקפי ברשת".
עוד מוסיף זילכה: "מסקרים שערכה הרשת, מסתמנת מגמה בקרב קהל היעד, כי בישראל, כמו בכל העולם קיים מעבר ממחשבי שולחן למחשבים נישאים גם לשימוש ביתי.
לדבריו: "במטרה לתת מענה לצורכי השוק, החלטנו להרחיב את קטגוריית הציוד ההיקפי בקרביץ ולהיכנס לתחום המחשבים הנישאים, תוך מתן פתרונות כוללים בתחום המחשוב והציוד ההיקפי".
רשת קרביץ, תציע שמונה דגמים שונים של מחשבים נישאים מבית HP, בטווח מחירים: החל מ-4000 שקל, עד 10,000 שקל, כמו גם מחשבים שולחנים של HP בטווח מחירים: החל מ-2000 שקל, עד 3000 שקל.
לדבריו: "מבדיקות שביצעה רשת "קרביץ" בקרב קבוצות מיקוד, עולה כי הפרמטר החשוב ביותר ברכישת מחשב נישא, הנו: "עלות למול תועלת" - ניידות, נוחות, טכנולוגיה מתקדמת ומשוכללת ואופנתיות בהתאמה לטרנדים המובילים בעולם".
לרגל כניסתה לתחום של המחשבים הנישאים, משיקה "קרביץ" ברשת החנויות קונספט חדשני - יצירת חווית קנייה מוחשית והתנסות אישית במחשבים באמצעות הצגת המחשבים, בעמדת ישיבה מעוצבת ונוחה להדרכה אישית.
בנוסף, מעניקה "קרביץ" ללקוחותיה "ערך מוסף", הבא לידי ביטוי במתן שירות מקצועי בחנויות הרשת, באמצעות צוות מנהלים ומוכרנים ייעודי, שהוכשר במיוחד להדרכות, התקנות ושירות של HP.
לרגל השקת המחשבים, תצא רשת "קרביץ", במסע פרסום רחב, באמצעות משרד הפרסום "אקספרט" מקבוצת באומן בר ריבנאי. הקמפיין בתקציב של 150 אלף דולר כולל מודעות, שילוט בנקודות המכירה ומסע קד"מ רחב.
חברת "קרביץ", מונה 63 חנויות ברחבי הארץ ומעסיקה למעלה מ - 600 עובדים במערך הלוגיסטי, במחסן ההפצה ובחנויות הרשת.