X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
לא ברור איך רוגע ומסיכה שיושבת לך על הפרצוף הולכים ביחד, אבל מה שכן ברור לי, שאם עד כה לא היו לי הרבה חברים הרי שמכשיר הסיפ אפ דואג לווידוא הריגה בנושא מי ירצה לצאת איתי לטיול כשהוא יודע שבלילה אני הופך לפיל?
▪  ▪  ▪
לילה טוב[צילום: ארמנדו פרנקה/AP]

בתחילה חשבתי, ששוב זו אחת מהבנות שמנסה להיכנס אליי מתחת לשמיכה בלילה כי היא שמעה רעש של רוחות בחוץ. אני יכול להבין אותן. לא פעם אני רואה כמה כאלו ברחוב מאוחר בלילה. אומנם הן לבושות ונראות כבני נוער, אבל ההתנהגות לא רחוקה משם. הקטנות שלי מגיעות תחת ההגדרה של מבקשות מקלט, ואז כמו בדרום תל אביב, דוחקות אותי לאט-לאט לכיוון הספה בסלון. כרחם אב על בנים? כן, אבות מרחמים יותר, ולכן גם ישנים באלתורים שונים ברחבי הבית, ומתעוררים עם כאבי צוואר נוראיים. אבל זה לא היה זה. חשבתי שמדובר בעוד ניסיון של מרתי להשתיק את הנחירות שלי באמצעות מרפק קשוח. יש שקוראים לזה סיכול ממוקד. אבל זה לא היה גם זה.
אגב נחירות, לפני כשבועיים קיבלתי במתנה מרופאת ה-אף אוזן גרון שלי, מכשיר נחמד העונה לשם סיפ אפ. במילים אחרות מכשיר שאמור להסדיר את בעיות הנשימה שלי בלילה. נשלחתי למעבדה שבדקה ומצאה שאני אולי חושב שאני ישן בלילה, אבל ל-למעלה מעשר השכמות לשעה אי-אפשר לקרוא שינה, ורעש הנחירות שלי מקביל לרעש אוטובוס בתחנה. אני שומע כל בוקר את האוטובוס המעצבן שמחמם מנוע חצי שעה דווקא מתחת לחלון שלי, ולומר שאני עושה רעש כמוהו, היה נשמע לי די מעליב. מפה לשם הצמידו לי מכשיר לתקופת ניסיון, אני לא התרגלתי אבל זה לא מנע ממני לקנות אותו. מי מחזיר מוצר אחרי תקופת ניסיון? הכרתי חבר חדש - מכשיר הסיפ אפ שאמור לפי ההבטחות לתת לך שינה רגועה יותר.
לא ברור איך רוגע ומסיכה שיושבת לך על הפרצוף הולכים ביחד, אבל מה שכן ברור לי, שאם עד כה לא היו לי הרבה חברים הרי שמכשיר הסיפ אפ דואג לווידוא הריגה בנושא. מי ירצה לצאת איתי לטיול כשהוא יודע שבלילה אני הופך לפיל? ומילא חברים, עכשיו איך אני מסביר למרתי או גרוע מזה לבנות שלי, שלאבא שלי יש לא רק סולם, אלא גם מסיכת חמצן? אני מבין אותן. גם אני הייתי נבהל אם הייתי מגלה באמצע הלילה שאני ישן עם חייזר. אבל זה לא היה גם הסיפאפ, לא מרפק ולא הקטנות שמגיעות אליי כל לילה למיטה. כל אלו לא היו הגורם לבעיות השינה שלי. מתברר שבאיחור של שנה, הגיעו אליי החרדות והמשבר של גיל הארבעים. יום הולדת הארבעים ואחת הגיע, ואיתו מה שהיה אמור לקרות כבר לפני שנה.
חוץ מבעיות בנשימה בגב ובברכיים, הגיעו גם הבעיות של גיל הארבעים. הזיכרון מתחיל להיות בעייתי. אני מתחיל משפטים במילים "בזמני". או "כשאני הייתי ילד", צומחות לי שערות במקומות שלא אמורות להיות שערות, ובמקום שאמורות להיות שערות אני מגלה שהנשירה גדולה, ואני לא מתכוון למערכת החינוך. אני לא מסוגל לשבת בשיעור יותר מחצי שעה, וכשאני מתכופף אני משמיע קולות של פיראוס.
נעלי גלי
כל אלו לא שוו לבעיה הכי גדולה שלי, שהיא התחושה הזו שאני חי חיים שלמים שאולי חולפים מבלי שעשיתי את מה שאני אמור לעשות. אם זה לסדר את המתלה לווילון בסלון שלי, ואם זה לסדר את התריס החשמלי בחדר השינה שלי. בכל פעם שאני פותח את העיתון אני מגלה שהנה שוב הגעתי מאוחר מידי. אני מגלה למשל ששחקן הכדורסל המוכשר עומרי כספי בן 31, שהדוגמנית ואשתו לשעבר של אייל גולן שממלאת בערך חצי מהעיתון בת 31. היא מופיעה בכמה סדרות טלוויזיה ומפרסמת בין היתר את נעלי גלי. אותם נעליים שילדות שלימה העברתי בלנסות להיפטר מהן ולהגיע לדבר האמיתי - נעלי דיאדורה. אדידס או ריבוק למשל, היו מותג שרק בנים לעובדי ים המלח יכלו להרשות לעצמם.
משה ליאון - היום ראש עירית ירושלים מונה למנכ"ל משרד ראש הממשלה נתניהו כשהוא בן 37. בגיל 37 אני לא הצלחתי להיפגש עם ראש העיר של דימונה כדי להבין ממנו מה קורה איתי, ולמה זה לא חלק מהמסלול הטבעי בעיר הזאת שחייל או מי שסיים לימודים גבוהים, ימצא כאן גם עבודה. משה ליאון עוד מסביר ששנה קודם לכן מונה למשנה למנכ"ל משרד ראש הממשלה כלומר כשהוא בן 36. "הם קראו לי לתפקיד. זה לא היה פשוט בשבילי, עדיין לא הכרתי את משרדי הממשלה ואת הכח של משרד ראש הממשלה אבל נרתמתי לתפקיד". אין ספק שמדובר בגדלות מצדו. בגיל שלושים ושש מתקשרים אליך כדי שתמונה למשנה למנכ"ל משרד ראש הממשלה ואתה חושב שזה קצת גדול עליך. חושב, אבל נכנס מיד לתפקיד. יש כאלו שמשתחררים מהצבא ומיד מתקשרים אליהם מהמתנ"ס המקומי כדי לנהל מחלקה. הם מתלבטים ולבסוף מסכימים.
אני בגיל שלושים עוד חשבתי שזה בסדר שהמעסיק שלי משלם לי מינימום משכורת, וגם עושה לי טובה ומשלם עבורי את דמי הביטוח הלאומי. שנמשיך? התאגיד הענק שנקרא בר רפאלי בת 34, ובבאר שבע מנכ"ל ארגון 7 הוא בן 29. חברת הכנסת עידית סלמן היא בת 38 וכתב הטלוויזיה עופר חדד הוא בן 36. סתיו שפיר בת 34, ואיציק שמולי בן 39. כשאתה נפגש עם כאלו שמות בגיל שיכול היה פעם לאפשר לך להתנשא מעליהם ולומר להם "אני בגילכם..." זה לא משהו שמוסיף אצלי למצב הרוח, או למונח הרפואי של משבר גיל הארבעים. מצד שני, לפני כחודשיים, אהרון ידלין שר חינוך לשעבר ואבא של עמוס ידלין, זכה לקבל את אות יקיר הנגב כשהוא בסך-הכל בן 93. אז אולי יש לי לאן לשאוף. המשך יבוא.

תאריך:  31/07/2019   |   עודכן:  31/07/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפי לאופרט
על משטרת ישראל ומפלגות הגנרלים    "השיפוט כלפי התנהגותם חייב תמיד להביא בחשבון את הרקע ותנאי הלחץ שבהם הם מתפקדים לעיתים קרובות"
אבי הרטמן
סמוך לקברה של רחל המשוררת קבורה אישה לא יהודייה שעליה אמרה רחל: "יש רק אחת שמשתווה לי בשירה העברית"    בראשית שנות ה-20 של המאה העשרים נחשבה אלישבע לבולטת מבין המשוררות מייסדות שירת הנשים העברית המודרנית
עמוס שנער
לאחר שאפקט האחדות יתפוגג, יזהה הציבור בסופו של דבר את המפלגה המאוחדת עם סתיו שפיר ואהוד ברק כמפלגת מרצ בלבד, עם מעט פנים חדשות המופיעות באופן טבעי במפלגות השונות במערכות בחירות חדשות גם ללא חיבורים, רעשים וצלצולים
יוני בן-מנחם
בכיר אירני חושף כי ארצו בונה חזית מאבק חדשה נגד ישראל בהשתתפות ארגוני חמאס והג'יהאד האיסלאמי. ביקורה האחרון של משלחת חמאס בטהרן מיסד ברית אסטרטגית עם אירן, חמאס תגיב באש על כל התקפה צבאית על אירן והיא תקבל ממנה כלי נשק מתקדמים למאבק בישראל
עמוס שנער
האם ראיתם את תמונת ראשי מפלגות הימין לאחר האיחוד? מי היו שם? היו שם ראש מפלגת "הבית היהודי" הרב פרץ, ראש מפלגת "האיחוד הלאומי - תקומה" בצלאל סמוטריץ', ראשת מפלגת "הימין החדש" איילת שקד ו... נפתלי בנט    מדוע היה צריך שם את בנט? האם שקד זקוקה לליווי צמוד? מי המנהיג שם בפועל?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il