X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אין אדם צריך להיות חרדי כדי להזדעזע מהמתקפה הגובלת באנטישמיות מצד ח"כ יאיר לפיד על כלל הציבור החרדי גם החרדים הם בני אדם
▪  ▪  ▪
לפיד. מסית [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
דת "השלום"
אין אדם צריך להיות מתנחל כדי להזדעזע מהמתקפה הגובלת באנטישמיות מצד השמאל הקיצוני יותר והקיצוני פחות כלפי המתנחלים עד כדי ביסוס "השלום" על גירושם מבתיהם. גם המתנחלים הם בני אדם. מדינת הלכה ומדינה פלשתינית, שתיהן מסוכנות ושתיהן לא תקומנה בארץ ישראל. כפייה דתית היא מסוכנת, גם כשהיא נעשית במסגרת הפולחן של דת "השלום".

אין אדם צריך להיות חרדי כדי להזדעזע מהמתקפה הגובלת באנטישמיות מצד ח"כ יאיר לפיד על כלל הציבור החרדי, כאילו החרדים רוצים את כל כספי המדינה. על-אף ההתנהגות המקוממת של מרבית הציבור הזה בנושא ההשתמטות משירות בצה"ל ואפילו השתמטות משירות אזרחי, גם החרדים הם בני אדם. מי שחושב את עצמו לנאור, שזכויות האדם חשובות בעיניו, וכך לפיד ככל הנראה חושב את עצמו, אסור שיסית בסגנון כזה נגד ציבור גדול וחשוב בחברה הישראלית. לא על דרך ההסתה תהיה תפארתו.
אילו היו דברים מסוג זה נאמרים כלפי יהודים באחת ממדינות אירופה הנאורות בעיני עצמן היינו רואים בכך אנטישמיות ומוחים על כך. אילו היו דברים מסוג זה נאמרים כלפי תושבי הקיבוצים כאילו הם רוצים את כל קרקעות המדינה, הייתה המדינה גועשת, אבל כאשר מדובר בחרדים, מותר לתקוף אותם ולנסות בדרך פסולה זו לקושש קולות מצביעים עבור רשימת כחול-לבן, שלא ברור אם תתפרק לפני הבחירות או רק אחריהן. ח"כ יאיר לפיד הוא נטל ונזק לרשימת כחול-לבן.
אין אדם צריך להיות מתנחל כדי להזדעזע מהמתקפה הגובלת באנטישמיות מצד השמאל הקיצוני יותר והקיצוני פחות כלפי המתנחלים עד כדי ביסוס "השלום" על גירושם מבתיהם. גם המתנחלים הם בני אדם. מי שחושב את עצמו לנאור, שזכויות האדם חשובות בעיניו, וכך השמאל הקיצוני ככל הנראה חושב את עצמו, אסור שיסית בסגנון כזה נגד ציבור גדול וחשוב ולוחם ותורם בחברה הישראלית. לא על דרך ההסתה והטרנספר הגזעני תהיה תפארתו.
אילו היה נאסר על יהודים באחת ממדינות אירופה הנאורות בעיני עצמן לגור באזור כלשהו היינו רואים בכך אנטישמיות ומוחים על כך. אבל, כאשר דברים מסוג זה נאמרים כלפי תושבים יהודים בלב ארצם, שם מסתיימות זכויות האדם והאזרח. אותם מותר לתקוף ולנסות בדרך פסולה זו לקושש קולות מצביעים עבור רשימת השמאל הקיצוני המשיחי, שבעיני ח"כ אביגדור ליברמן היא כשרה, בשעה שמקביליהם הכהניסטים מן השמאל הקיצוני פסולים. ח"כ סתיו שפיר ואהוד ברק, הכושל בראשי ממשלות ישראל, הם נטל ונזק לרשימת השמאל הקיצוני.
יש מי שרוצים להשליט על ארץ ישראל מדינה פלשתינית ממערב לירדן, ח"כ ניצן הורוביץ למשל, ויש מי שרוצים להשליט על ארץ ישראל מדינת הלכה - ח"כ בצלאל סמוטריץ' למשל. אלה ואלה מסוכנים למדינת ישראל וגורמים נזק לרשימותיהם. כפייה דתית היא מסוכנת, גם כשהיא נעשית במסגרת הפולחן של דת "השלום".
בתקשורת, לרבות זו האמורה להיות ממלכתית, בשעה שאיננה כזו, יש ימין קיצוני ויש שמאל-מרכז. התואר קיצוני שמור רק לקצה אחד של הקשת הפוליטית, ואילו הקצה השמאלי נהנה מחסינות ואהדה של מרבית הכתבים והמגישים. הם אינם מגדירים את הליכוד כימין-מרכז, והם אינם מגדירים את השמאל הקיצוני כקיצוני, אלא כשמאל-מרכז. כל מראיין כמעט טורח לשאול על תמונתו של ד"ר ברוך גולדשטיין בביתו של המועמד לכנסת איתמר בן-גביר, ולהסתייג מכך, בשעה שאיש מהם אינו מביע הסתייגות מהמפגשים התכופים של אנשי השמאל הקיצוני עם מכחיש השואה מרמאללה, תחת תמונתו של ערפאת, גדול רוצחי היהודים מאז מלחמת העולם השנייה, או מהשתטחותם של אנשי שמאל קיצוני על קברו של הרוצח המתועב.
בחוגי השמאל/תקשורת היו תגובות לעגניות להתיישרות ח"כי הליכוד לימינו של היו"ר הנבחר של הליכוד, ראש הממשלה בנימין נתניהו. בחוגי השמאל/תקשורת אין תגובות לעגניות כלפי התיישרות הצד השמאלי של הקשת הפוליטית לשמאלו של המסר היחיד "רק לא נתניהו", ואוי למי שלא יתלכד עם מסר ריקני זה. החשד החמור ביותר במחנה זה הוא שמישהו מהמחנה "יחצה את הקווים" ויצטרף לממשלת נתניהו. חשד חמור זה מופנה דווקא כנגד האדם הערכי במחנה זה, ח"כ עמיר פרץ.

הכותב היה יו"ר חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי.
תאריך:  06/08/2019   |   עודכן:  06/08/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אין אדם צריך להיות חרדי
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
למה הם עושים זאת? כי הם יכולים ל"ת
וינטר הניה  |  6/08/19 16:02
2
הקיבוצים חלבו את המדינה יותר
תל-אביבי  |  6/08/19 16:50
3
זכויות האדם - גם ליהודים! ל"ת
יהודי מפוכח  |  7/08/19 21:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
מירב ארד
הבהיר: "הדגשתי שאנחנו לא רוצים לכפות את אמונתנו"    ליברמן: לא יהיה לך צורך להסתדר איתנו, תקום ממשלה ליברלית בלעדיך
עידן יוסף
יו"ר ישראל ביתנו אינו שולל את צירופם של אהוד ברק ועמיר פרץ לממשלה שהוא רוקם    "נתניהו מטפח פולחן אישיות ומנסה לקחת מונופול על הימין, למרות שאין לו קשר לכך"
עידן יוסף
בתגובה לדברי איילת שקד לפיהם היא מסכימה לתחבורה פרטית במיניבוסים בתמורה לצמצום המסחר בשבת, מבהירים בימין המאוחד כי קיימת בנושא מחלוקת בין המפלגות המרכיבות את האיחוד שתידחה לאחרי הבחירות
עידן יוסף
הסרטון של לפיד המייחס לדתיים תאוות בצע ממשיך לחולל סערה    יעלון: “נפלט פה משהו. נמצא את הדרך לברר את זה"    הנדל: “לא אוהב את זה”
אפרים הלפרין
אביגדור ליברמן, בניגוד לרבים אחרים בפוליטיקה הישראלית איננו טיפש, הוא איינו מהמר על כלום, הוא פשוט הבין אחרי הבחירות שאם יפעל רק בעוד 4 שנים, הוא יצטרך לחפש עבודה, ונפלה לידיו הזדמנות של פעם בחיים.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il