ריקי בליך, שחקנית וקומיקאית ("קצרים", "אסתי המכוערת" ועוד) נבחרה להוביל את קמפיין תלמה למותג דגנים חדש "ביופלקס" - דגנים מלאים עשירים בסיבים פרה-ביוטיים וסיבים תזונתיים התורמים לתהליך העיכול.
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ישודר בערוצים 24,10, 2 ובערוץ 9 הרוסי.
הסרטון בכיכובה של בליך, מציג קריצה קומית, בו נראית ריקי בליך מסתובבת כל היום עם בלגאן בבטן. תחילה בבית שהופך בהמשך למשרד (הבוס מנפח את הראש בזמן שהראש שלך בנפיחות שבבטן); המשרד מתחלף בערב למסעדה בה הוא מזמין עגל והיא מזמינה מים ומרגישה כמו פרה וחוזרת לביתה עם הסיסמא "לא הגיע הזמן שתורידי את הבטן מהראש".
בנוסף לקמפיין הטלוויזיה, תשמש ריקי בליך כפרזנטורית לפעילות האינטרנט של המותג באמצעות חברת "רד הד". במסגרת זו, תקודם פעילות אינטרנט מיוחדת באתר, לפיה ריקי בליך תזמין גולשים להיכנס לעולם תכנים גדול אשר מסייע ל"הוריד את הבטן מהראש".
האתר יכלול הסברים על המוצר והפונקציונאליות שלו,תרגילי יוגה להקלה על מערכת העיכול עם מדריכת יוגה, טיפים לאכילה נכונה מהדיאטנית אולגה רז הסברים מדעיים על סיבים פרה ביוטים וחיידקים ידידותיים וסיועם למערכת העיכול, וכן פורום בו הגולשים יוכלו לדבר אחד עם השני, לעזור ולתת טיפים על אכילה נכונה המקלה על פעולות המעיים.
כתובת האתר: bioflakes.co.il
קרדיטים:
חברת הפקה: גוסטבו
בית פוסט: JCS
בימאית: דפנה לוין
משרד פרסום: באומן בר ריבנאי
סמנכ"ל קריאטיב: ערן בר יוחאי
מנהל קריאטיב: זאביק גנני
קופירייטר: שאול אלון
ארט דיירקטור: יובל צוקרמן
מנהלת לקוחות: יעל רון
סופרוייזור: רובי ברזני
תקציבאיות: מיטל נחום, עמית סמרי
מנהלת הפקה: דורית גוילי
מפיקה: גלי שטרקמן
מנהלת שיווק דגני בוקר: רוני בהט
מנהלת תחום דגנים למבוגרים יוניליוור: שלי קליינרט-זורע
אינטרנט - רד הד