חברת "אוכל ביתי ניר עציון", המתמחה בייצור ושיווק ארוחות מוכנות מצוננות באריזות משפחתיות ואישיות בשוק הקמעונאי, (וכן ייצור ושיווק אוכל מוכן לשוק המוסדי והמקצועי), מרחיבה את פעילותה גם בשוק הפרטי עם כניסתה לרשת הסופרמרקטים AM-PM, הפועלת בעיקר באזור המרכז - ת"א-יפו ורמת גן. עד היום משווקים מוצרי החברה ברשתות - שופר סל, קו-אופ הריבוע הכחול וקו אופ ישראל .
עידו גולן, מנהל השיווק בחברה, ציין כי הנהלת רשת "AM-PM" ביקשה לשווק בסניפיה את מוצרי "אוכל ביתי ניר עציון", מאחר ומוצרי החברה - המבוססים על אוכל ביתי איכותי, מוכן ומצונן המוצע במגוון תפריטים וטעמים, מתאים לסגנון החיים של תושבי ת"א ואזור המרכז, המורכב בעיקר מקהל של נשות קריירה המחפשות פתרון בתחום האוכל המוכן עבור ילדיהם ובני משפחתם וכן קהל של אוכלוסיה בודדת (SINGELS ) הכוללת : אמהות חד-הוריות , פנסיונרים וצעירים רווקים אשר מעדיפים לקנות אוכל מוכן, ללא צורך בהכנה וטרחה בבית, וכן נוהגים לבצע הקניות גם בשעות לא שגרתיות, בלילה - אחרי בילוי או בסוף יום העבודה, לאור העובדה שחנויות הרשת פתוחות 24 שעות ביממה.