X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הייתכן שגנץ לא העלה בדעתו שבעקבות תוצאות החקירה, פרי יואשם בסגירת חשבונות עם יאיר לפיד - כפי שאכן קרה בראיונות שנתן פרי בעקבות הדוח? הייתכן שגנץ לא העלה בדעתו שעצם שכירתו של פרי למשימה עלולה להיראות כתקיעת אצבע בעין של לפיד?
▪  ▪  ▪

כשבני גנץ עולה על מוקש תקשורתי מתברר שהוא מתקשה לדבר וגם לחשוב בו זמנית. אלא שאז מרגיעים אותנו שמבחנו של ראש הממשלה איננו בכושר דיבורו כי אם במעשיו ובטיב החלטותיו.
הייתה לנו לאחרונה הזדמנות לעמוד על טיב החלטתו של גנץ ששכר את שירותיו של יעקב פרי כדי לחקור בעיות שונות בהתנהלותה של כחול לבן. קשה להבין מה הביא את גנץ להתקשר עם אדם שעד אתמול השתייך להנהגת יש עתיד ואף היה מטעמה שר בממשלה - עד שנאלץ לפרוש מהממשלה ומהמפלגה בנסיבות מצערות מאד.
הרי גנץ לעולם לא יידע איזה מטען באמת רובץ במערכת היחסים שבין פרי ולפיד ומה באמת מרגישים השניים זה כלפי זה בעקבות הנסיבות שהביאו לפרישתו המצערת של פרי. וכשזו תמונת המצב, כיצד זה העלה גנץ בדעתו לשכור אדם שיחטט בהתנהלותה של כחול לבן הכוללת כמרכיב חשוב ביותר בתוכה את מפלגת יש עתיד בהנהגתו של יאיר לפיד.
האם בני גנץ לא הבחין בניגוד העניינים של פרי שממש זועק לשמיים? הרי ניגוד העניינים המובהק הזה עלול להטות את התנהלותו של פרי כלפי כחול לבן ולהכתיב לו תוצאות חקירה, שמושפעות - בין במודע ובין שלא במודע - ממערכת היחסים שבינו לבין יאיר לפיד, הלא כן?
הייתכן שגנץ לא העלה בדעתו שבעקבות תוצאות החקירה, פרי יואשם בסגירת חשבונות עם יאיר לפיד - כפי שאכן קרה בראיונות שנתן פרי בעקבות הדוח? הייתכן שגנץ לא העלה בדעתו שעצם שכירתו של פרי למשימה עלולה להיראות כתקיעת אצבע בעין של לפיד?
ובכלל, מה התבונה בניהול חקירה בעיצומה של מערכת בחירות לוהטת כשאויבים וחורשי רעה שורצים מסביב ועלולים להפיק מטעמים כתוצאה מכך. מייחסים לגבי אשכנזי אמירה שבני גנץ הוא חמור.
ועכשיו במערכת הבחירות אשכנזי מחויב לבלוע את לשונו: בני גנץ לא חמור ולא טמבל. כי הוא ניבט אלינו משלטי התעמולה ובעיניו רק חוכמה ותבונה - כדי שנתפתה להאמין שתחת שלטונו מובטחות לנו רק כלניות ואין שלכת.

תאריך:  01/09/2019   |   עודכן:  01/09/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התיפקוד הלקוי של בני גנץ
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
גנץ לא מתאים להיות מספר אחד
אקטואלי  |  5/09/19 00:59
 
- אקטואלי, מה דעתך על החלטת העם
פסטורלי  |  21/09/19 09:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
איתמר לוין
דרישתו של הליכוד למנוע פרסומים מתיקי נתניהו בידי חדשות 12, היא חלק מראייה מעוותת של התקשורת וממגמה מסוכנת של מניעת ביקורת על הממשלה ועל העומד בראשה. זה מזכיר יותר מדי את השליטים שנתניהו מתגאה בקשריו איתם
עידן יוסף
טוען כי הגיע למסקנה שהגירעון הגיע ל-40 מיליארד שקל ותוקף את מדיניות שר האוצר: "אפשר בחשבונאות יצירתית להסתיר דברים"    "צריך אירוע מאוד קיצוני כדי שאתנגד לחסינות לנתניהו. לא מתכוון שישראל תהיה רפובליקת בננות שכל חצי שנה הולכת לבחירות"
ד"ר חיים משגב
משפטי שדה מתקיימים רק במדינות טוטליטאריות - וזה בדיוק מה שמתרחש לנגד עינינו נגד בנימין נתניהו ערב-ערב על-ידי כלי התקשורת ובעידודה של פרקליטות המדינה ובהשתתפותה הפעילה    אז לא ירחק היום וכל מערכת המשפט תקרוס עלינו בקול רעש גדול. כמו שקורסות, לעתים, תקרות זכוכית באולמי שמחות
יואב יצחק
סיעת הליכוד מבקשת צו מניעה שיאסור פרסום חוקרי חקירה מחקירת רשות ניירות ערך ומחקירות המשטרה בתיקים בהם נחקר נתניהו    טוענת: הפרסומים מבוצעים בניגוד לחוק, מקורם בהדלפות אסורות, ופרסום חומרי חקירה עתה נוגד את חוק הבחירות האוסר תעמולה אסורה תוך שימוש במידע שהושג בעבירה    השופט ניל הנדל שדן בעתירה דחה הבקשה להוצאת צו מניעה ארעי וחייב תשובה עד יום שני
איציק וולף
אדלשטיין אמר באירוע שישי תרבות בבית שמש כי אם כחול לבן, או כל מפלגה אחרת, לא יתמכו ביוזמה של הצבת מצלמות בקלפיות לצורכי פיקוח, יש לזה רק הסבר אחד: "או שהם מתכוונים לזייף או שנוח להם שמישהו אחר יזייף"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il