X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אחרי שהיו"ר הנכבד של יו"ר ועדת הבחירות המרכזית הכריז פעמיים על "דרכנו" בגוף פעיל בבחירות, קבע כך בג"ץ בהלכת שלושה פה אחד, בפסק דינו של השופט סולברג
▪  ▪  ▪
נועם סולברג [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

אני רוצה לספר לכם שבתחילת השנה כאשר "דרכנו" התחילה עם תעמולת הבחירות שלה, פניתי אליה, על-מנת להאיר דרכה בכל הקשור להוראות החוק. נעניתי בתשובה חוצפנית על-ידי המנכלי"ת, עם העתק ליו"ר קובי ריכטר בה התבקשתי שלא לפנות אליהם יותר.
אין שמחה כמו שמחה לאיד
לא כתבתי להם כאשר השופט מלצר קבע פעם ראשונה שהם מנהלים תעמולת בחירות, לא כתבתי להם כשהוא החליט זאת בשנית, ואין לי גם כל כוונה לכתוב להם אחרי שבג"ץ במעמד שלושה, אישר את החלטתו של מלצר בפסק דין תמציתי, ברור ומובהק, אשר מסביר יותר מכל את תחושת ההתנשאות של חלקים בציבור, אשר לא תופסים כלל שלא הם קובעים את הכללים אלא החוק ובתי המשפט עומדים מעליהם.
כמובן בצד מוסר ההשכל שהחבורה הזו לעולם תטמיע, יש כאן הרבה שמחה, הרבה שמחה לאיד.
הם עבדו על התומכים שלהם בעיניים
מה קובעים בפועל 4 שופטים של בית המשפט העליון? הם אומרים שדרכנו מורחת, הם אומרים שדרכנו מדברת בקולו של יעקב, אך בפועל הידיים הם של עשיו, ועל מי עובדת דרכנו בעיניים? על בית המשפט? כן, אבל לא רק. על הפוליטיקאים? אבל כולם עובדים על הפוליטיקאים. דרכנו מורחת עשרות ואולי מאות אלפי תומכים תמימים, החושבים שהם פועלים למען רעיונות נשגבים, ובפועל הם חיילים בצבא הבחירות של דרכנו.
כל הצעירים האלה, שיתגייסו עוד שנה, שנתיים לצבא, וקוראים את החלטת בית המשפט העליון, חייבים להתנתק מיד מהאינטרסים הפוליטיים המובילים את התנועה הזו ולחפש להם בתים ישרים על-מנת לתמוך בהם ועל-מנת להתנדב עבורם.
היועץ המשפטי לממשלה - המעמד נשחק
ההחלטות נתקבלו בניגוד לעמדתו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, סוף-סוף אומר בית המשפט ליועץ המשפטי לממשלה: הלו, אדוני, דבריך אינם קודש. אנו סומכים על מסורת השנים ועל החלטות היו"ר חנן מלצר יותר מאשר על דעתך.
הארגומנט המכריע
בית המשפט עשה מלאכתו קלה, ולו בגלל הטיפשות של התנועה, והרשלנות של היועץ המשפטי לממשלה, באשר בתכוניותיה של התנועה לקמפיין שלה במהלך ימי הבחירות לכנסת ה-22 הבאה עלינו לטובה, היא ציינה את רצונה למנוע את חוק החסינות, ומניעת חוק החסינות עוסקת בתעמולה נגד מפלגה אחת ומפלגה אחת בלבד, מה שעיקר כל צורך לתת פרשנויות גבוליות לחוק.
רק טיפשות, התנשאות, ו"אני ואפסי עוד" יכולים להוביל תנועה אשר יודעת שהיא על המוקד של יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, לתכנן מסר אישי נגד ראש הממשלה, כמוקד תעמולת הבחירות שלה תוך שהיא עושה את מלאכתם של השופטים קלי קלוטו.
השופטים קבעו בעקיפין שמרים נאור עוסקת בתעמולת בחירות
בהתמקדות השופטים בעניין חוק החסינות כסממן בולט של תעמולת בחירות נגד מפלגת הליכוד, קבעו בעקיפין השופטים, שהתייחסותה של מרים נאור, נשיאתם לשעבר לעניין חוק החסינות, מהווה אף הוא תעמולת בחירות.
בואו נקווה שלא יקצר הזמן והדור של נעם סולברג, יעל וילנר ואלכס שטיין ידחק מחוץ לבית המשפט העליון את אסכולת ברק, ובואו נקווה שזה יקרה מהר לפני שנזקי חבורת ברק יהיו בלתי הפיכים. יש קרן אור בקצה המנהרה.

תאריך:  06/09/2019   |   עודכן:  06/09/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דרכנו הפתלתולה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
ומה דרכנו עשתה עד עכשיו?
לא בדיוק  |  6/09/19 19:21
2
לא ראיתי תעמולה שלהם
ה.א  |  6/09/19 19:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
איתמר לוין
בנימין נתניהו היה ראש ממשלה מעולה, וכאיש ימין אני רוצה שהליכוד ינצח בבחירות. אבל כעת יש סיבות רבות ומשמעותיות המצדיקות לומר לו: תודה רבה, עשית את שלך, כעת תורו של מישהו אחר. זה מה שמחייבת טובת המדינה
איתמר לוין
אם החוק יאושר בממשלה ביום ראשון, היא תבקש להעביר אותו בתהליך מזורז בכנסת ביום שני - שמונה ימים בלבד לפני הבחירות לכנסת ה-22
איתמר לוין
אומר שהתנגדות הפרקליטות לפסילתם של עוצמה יהודית ובן-גביר - לצד תמיכתה בפסילתם של בן-ארי, גופשטיין ומרזל - מראה שאין היא נוטה נגד הימין    "איש לא ביקש לפסול את ח"כ יזבק"
איתמר לוין
עמית דחה על הסף את עתירותיהם של שחר בן-מאיר, אבי ניסנקורן וכחול-לבן: הוגשו בניגוד לפסיקה הקובעת במפורש, כי בג"ץ לא יתערב בהליכי החקיקה ויבחן חוקים רק לאחר שיאושרו
איציק וולף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il