רשת "קרביץ" פותחת השבוע, 40 ירידים, לקראת חזרה לבית הספר. הירידים יפתחו בקניונים ומרכזי קניות מובילים ביניהם: ברשת קניוני עזריאלי, ברשת קניוני ריט, בקניון רמת אביב בת"א, בקניון נהריה, בקניון דימונה, בקניון חיפה ועוד.
הירידים, ישתרעו על שטח של בין 100 עד 200 מ"ר ויכללו מגוון רחב של מוצרי חזרה לבית הספר, לכיתות יסודי, חטיבה ותיכון. בין המותגים המובילים: ילקוטים, תיקים, קלמרים, עפרונות, עטים, טושים, סרגלים, מחקים, מחדדים וכו' וציוד היקפי החל ממחשבים עד מדפסות ועכברים למחשב.
מנשה זילכה, מנכ"ל רשת "קרביץ" מסר: כי להערכתו יגיעו במהלך החודש הקרוב לירידים למעלה מ-1 מיליון מבקרים ומחזור המכירות של הירידים יעמוד על 40 מיליון ₪ לחודש פעילות.
עוד מסר זילכה: "הירידים, שיאופיינו השנה בצוותים מקצועיים של מוכרנים, שעברו הכשרה מיוחדת לרכישה, לקראת החזרה לבית הספר, יוזילו בכ-20% את מגוון המוצרים והמותגים".
כמו כן, היריד יכלול מבצעים והנחות משמעותיות כמו: ילקוטים של בראץ',ספיידרמן, פוקה, קדס, אדידס וכדומה החל 69 ש"ח ועד 250 ש"ח בלבד, סט 50 עפרונות צבעוניים באריזת פח מדגמי בראץ, פוקה וספיידרמן ב-29.90 ש"ח בלבד, מגוון ארגוניות מדגמי פוקה, בראץ, לוניטונס וריפקארל ב-59.90 ש"ח ועוד.
עוד מסר זילכה: "הירידים יציעו להורים ולילדים מגוון שירותים מיוחדים, החל מהדרכות וייעוץ אישי, עד בניית סל חזרה לבית הספר עפ"י תקציב אישי, גיל התלמיד וכד".
לרגל פתיחת הירידים, תצא "קרביץ" במסע פרסום רחב, באמצעות משרד הפרסום "אקספרט" מקבוצת באומן בר ריבנאי. הקמפיין בעלות של 2 מיליון ₪ כולל: מודעות צבע בעיתונות היומית, מודעות במקומונים, פולדרים, ושילוט בקניונים ובמרכזי הקניות בהם נערכים הירידים.