X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
לאחר שיו"ר מועצת הכבלים והלווין החליטה לחזור בה מההחלטה שמשחקה של בית"ר ירושלים לא ישודר בתשלום, אמרו במשרד: "אנו המומים מהתנהלותה" גם הרב עובדיה יוסף דורש הסברים
▪  ▪  ▪
הניג. במשרד התקשורת זועמים עליה

לאחר שיו"ר מועצת הכבלים והלווין, נעמה הניג, החליטה לחזור בה מההחלטה שלא לאפשר את שידורי המשחק בתשלום לערוץ 5+ לייב, במשרד התקשורת בראשות השר אריאל אטיאס זועמים על גברת הניג על ההחלטה ועל עבודתה בשבת.
בכיר במשרד התקשורת אמר היום (ראשון) ל-ONE: "אנחנו המומים מדרך התנהלותה הבלתי מובנת של נעמה הניג. ביום שישי בבוקר נעמה קיבלה ממשרד התקשורת גיבוי מלא לרוץ עם ההחלטה שלא לאפשר את שידור המשחק של בית"ר ירושלים מול קופנהאגן בתשלום.
"במוצ"ש קראנו על ההחלטה החדשה שלה בתקשורת. נעמה לא התייעצה עם כבוד השר אריאל אטיאס, לא שאלה את דעתינו ופעלה לבד. מתוך שיחות היא לחוצה מהעליהום הציבורי נגדה ויש פתח של תקווה שהיא תחזור שוב להחלטה הראשונה לבטל את שידור המשחק בתשלום".
אותו גורם הוסיף: "החשש הגדול של נעמה הניג הוא כיצד היא תיראה אם היא שוב תחזור בה... אני יודע שנעמה לוקחת ללב את כל מה שנכתב נגדה אבל עם כל הכבוד, כל ההכפשות הן נגד השר על לא עוול בכפו. השר יתערב בנושא עוד היום ועשוי להפוך את ההחלטה לטובת הציבור. מי שמכיר את השר אריאל אטיאס יודע היטב שהוא לא עובד לטובת ההון אלא לטובת הציבור וראי דוגמא את כל פועלו נגד חברות הסלולאר".
במשרד התקשורת ביקשו להבהיר: "השר לא יעבור לסדר היום על החלטותיה של נעמה ללא אישור כי הרי הוא הממונה עליה והוא דואג יותר מכל אחד אחר לרווחת הציבור ע"פ המדיניות של שס וכבוד הרב עובדיה יוסף הדוגל קודם בטובת הציבור".
עוד אמר אותו בכיר ממשרד התקשורת: "החמור ביותר הוא שנעמה הניג עבדה בשבת כאשר הבוס שלה, השר אריאל אטיאס משס, חרדי וכל מילה מיותרת בנושא. ענייני עבודתה בשבת הגיעו עד לרב עובדיה יוסף שדרש הסברים מאטיאס על התנהלות משרדו בשבת השם ירחם. הפקס בבית הרב מוצף בבקשות אוהדי בית"ר ירושלים המבקשים מכבוד הרב להשפיע על אטיאס לקבל החלטה ולעזור לכל אוהדי הכדורגל ובראשם אוהדי בית"ר ירושלים. לשר הגיע דיווח מדוייק ורישומי מחשב ושיחות שנעשו ממשרדה של הניג וממכשיר הפלאפון שלה".
הרב עובדיה יוסף מתייחס ברצינות מלאה לפקסים אשר מגיעים אליו ללשכתו מצדם של ירושלמים הזועמים על ההחלטה, שיכולים לפנות גם ללשכת שר התקשורת.
משרתה של הניג בסכנה
ל-ONE נודע שמשרתה של נעמה הניג נמצאת בסכנה עוד לפני הפרשה, לאחר שמינויה טרם אושר ע"י נציב שירות המדינה, שמואל הולנדר, שדרש משר התקשורת הסברים נוקבים על פשר מינויה של הגברת נעמה הניג. כנראה שהפרשה האחרונה, בעניין זליגת התכנים, עשויה להשפיע על המשך עבודתה בתפקיד יו"ר המועצה לכבלים ולווין.
נעמה הניג אישרה את הערוצים בניגוד לחוק
ע"פ חוקי מועצת הכבלים והלווין, למניעת בעלויות צולבות, הגבילו את זכיין ערוץ 2, לבעלות של עד 5 ערוצים בכבלים ובלווין.
כידוע, לערוץ הספורט הנמצא בבעלותו של אביב גלעדי, עוד לפני עליית ערוצי הספורט החדשים בתשלום, קיימים חמישה ערוצים: ערוץ הילדים, ערוץ 8, ערוץ לוגי, ערוץ הספורט וערוץ 5+.
כך שבעצם אישור עליית שני הערוצים החדשים נעשה בניגוד לחוק, עניין המריח לא טוב בהמשך למתן אישור לזליגת התכנים.
נעמה הניג לא קראה את התקנון
חובה לציין שעל-פי חוק מועצת הכבלים והלווין, תקנון שידורי תשלום ושידורי "פיי פר ויו", מותרים לשימוש בישראל רק למשחקי ליגת העל, ליגה אנגלית וליגת הכדורסל.
משמע, נעמה הניג לא קראה את התקנון, לא יודעת מהו החוק ולכן ניהלה מו"מ עם ערוץ הספורט מבלי שתהיה בקיאה בתקנוני מועצת הכבלים והלווין.
יצויין, שאנשי צ'רלטון הגישו בשנה שעברה עשרות בקשות לשדר משחקים שונים בערוץ בתשלום אך נתקלו בסירוב מוחלט מצידו של יורם מוקדי, היו"ר לשעבר שידע את התקנון על בוריו! אנשי צ'רלטון נאלצו לפתוח מספר משחקים בערוץ הנמצא תחת תשלום לצפיה חופשית, בגלל התקנון.

תאריך:  29/07/2007   |   עודכן:  29/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שר התקשורת אטיאס זועם על החלטת הניג
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
השאלה היא אים מותר לקחת שוחד
אזרחחח  |  29/07/07 23:11
2
כמה שטויות בכתבה אחת
עורך דין  |  30/07/07 11:59
 
- "עורך דין" שאינו יודע עברית
משה, עורך-דין  |  31/07/07 04:54
3
צו 8
אינג' גולדי  |  30/07/07 15:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל לוי, נתן שבע
מדד המעו"ף קרס ב-4.2%, תשואת איגרות החוב העפילה ל-6.12% והדולר התחזק ב-0.6% ל-4.347    מסכי הבורסה נצבעו היום באדום בוהק: המניות נפלו, מחירי אגרות החוב קרסו והדולר המשיך להתחזק    מה שהתחיל בחשש ממשבר רציני בארה"ב המשיך במכירת חיסול בשוק    מדד מניות הנדל"ן איבד 6.1% ומדד היתר 50 צנח ב-7.7%
טל לוי
כ-1% מתעשיית הקרנות; הפדיונות הגבוהים - בפריזמה ובמגדל    הקף הכספים בענף קרנות הנאמנות נאמד ב-145 מיליארד שקל    פדיונות קטנים באופן יחסי נרשמו אצל פסגות אופק, ממנו נפדו רק 220 מיליון שקל
הילה רפופורט
דליקה שפרצה באחת מרכבות המטרו של פריז גרמה לעשן כבד במנהרת המטרו ולפציעתם של 15 נוסעים    אחת הפצועות, אישה בהריון, נפגעה באורח קשה
ONE
לאחר שהמוביל ראסמוסן והפייבוריט וינוקורוב נזרקו מהטור דה פראנס השערורייתי ביותר בכל הזמנים, הספרדי ערך סיבוב ניצחון עצוב בשאנז אליזה
הילה רפופורט
התייר, ממוצא צרפתי, פונה לבית החולים סורוקה במצב קשה, שם מת    ארבעה מטיילים מפונים מנחל עמוד, צעיר נפגע בנחל אל על, נער חרדי בן 17 התייבש ופונה לבי"ח זיו בצפת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il