X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם 012
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

012 קווי זהב ספקית האינטרנט המהירה בישראל, המעניקה את רוחב הפס הגדול ביותר לגולש יוצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי רחב עם ערוץ הספורט לרגל פתיחת עונת שידורי משחקי ליגת האלופות בכדורגל וגביע הטוטו, במסגרתו מציעות מבצע בלעדי למצטרפים לאינטרנט המהיר של 012. החברה תעניק למצטרפים החדשים את שידורי ערוצי הספורט החדשים מבית ערוץ הספורט: 5 + GOLD ו-5 + LIVE, בחינם למשך חצי שנה.
בנוסף, בין המצטרפים לאינטרנט המהיר של 012 יוגרלו 4 חבילות נסיעת ספורט חלומית לחו"ל למשחקי ליגת האלופות הכוללות טיסות, שהות במלון וכרטיס כניסה למשחק בליגת האלופות.
שיתוף הפעולה האסטרטגי הרחב ילווה בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R ובכיכובם של איל קיציס, הפרזנטור של 012, ורון קופמן, כוכב ערוץ הספורט, המופיעים יחדיו בסרט "לא רגוע ועצבני במיוחד". הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה השונים בהשקעה של כ- 2 מיליון ש"ח.
לדברי יעקב נדבורני, סמנכ"ל שיווק, 012 קווי זהב: "כחלק מהאסטרטגיה הכוללת של 012 להוביל את השוק ולספק הגלישה האיכותית והמהירה באינטרנט בישראל, אנו מקפידים להמשיך ולהציע לקהל הגולשים בישראל את המוצרים האטרקטיביים ביותר, אשר נותנים ערך מוסף מהותי ומענה איכותי לצרכי הגולש. הפעם אנו פונים לקהל גדול של אוהדי הספורט, ומציעים להם שילוב מנצח של האינטרנט המהיר והאיכותי בישראל וערוצי הספורט המובילים בישראל, וכל זאת ללא תשלום נוסף!".
לדברי אסף מור, סמנכ"ל שיווק, ערוץ הספורט: "5+ LIVE ו-5+ GOLD, יוצרים יחד עם שני הערוצים הקיימים של ערוץ הספורט את חבילת הספורט המושלמת והמגוונת לכל חובב ספורט. הערוצים החדשים זוכים להתחברות חסרת תקדים, ושת"פ אסטרטגי זה הנו עדות
נוספת לאמונה הגדולה באיכותם של הערוצים, באטרקטיביות וברלוונטיות שלהם. אנו משוכנעים שהמבצע יהיה מוצלח ותוצאותיו יעלו על היעדים שהוצבו".
במסגרת שיתוף הפעולה בין 012 וערוץ הספורט, יזכו, כאמור, מצטרפים חדשים לחבילת האינטרנט המהיר של החברה למשך שנה, לקבל בחינם את ערוצי 5 + GOLD ו-5 + LIVE, שני הערוצים החדשים מבית ערוץ הספורט, המשודרים גם ב YES וגם ב-HOT למשך חצי שנה.
ערוצי הספורט החדשים מציעים לאוהדי הספורט מגוון רחב של שידורים ישירים נוספים על אלו הקיימים: משחקי גביע הטוטו, ליגת האלופות, NBA, משחקי ליגת העל בכדורסל, וכן את משחקי הליגות האירופיות הבכירות: הליגה הספרדית, האיטלקית, הגרמנית, ההולנדית, הפורטוגלית והארגנטינאית.
על הקמפיין:
שעת לילה מאוחרת, מכונית צהובה עוצרת בחריקת בלמים, דפיקה עצבנית בדלת. כך נפתח סרט הפרסומת החדש של 012 לשירותי האינטרנט המהיר של החברה. בסרט בו מופיע לראשונה בקמפיין טלוויזיוני כוכב ערוץ הספורט, מגיע רון קופמן עצבני וזועם לביתו של קיציס ומתרעם על המבצע למצטרפים לאינטרנט המהיר של 012. קיציס מזמין את קופמן להיכנס לביתו ושניהם מנהלים דו שיח עצבני במיוחד על אינטרנט, כדורגל וגרעינים...
על הערוצים החדשים מבית ערוץ הספורט: 5 + GOLD ו-5 + LIVE:
5 + LIVE : "כל החדשות, כל העדכונים, מבזקי ספורט מיד כשהדברים קורים ועוד הרבה מאד שידורים חיים חדשים מכל הליגות המובילות". הערוץ מציע כמות אדירה של אקטואליה מהשטח, תוכניות חדשות, הצצה נדירה ל "מאחורי הקלעים", חיבור מיידי לכל מה שקורה בעולם הספורט בכל רגע, וכמובן- היצע מגוון של שידורים ישירים מכל הליגות המעניינות בעולם.
5+ GOLD: הערוץ שמביא את רגעי השיא של הספורט בכל הזמנים מכל העולם. המיטב בספורט, השיאים בספורט וכל ה"פיקים" הגדולים בספורט לוקטו ושולבו בערוץ 5+ GOLD.

תאריך:  07/08/2007   |   עודכן:  07/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il