תקופת החגים בפתח, וב"קנדילנד" - הרשת לממכר ממתקים, שוקולד וחבילות שי, יוצאים בקטלוג חדש לחבילות השי לראש השנה בהשקעה של כמיליון ₪.
את הקטלוג מובילת הדוגמניות דניאל לוי ומריה אוסיפוב מסוכנות "לוק", שעונדות על גופן תכשיטים המשולבים בממתקים.
התכשיטים עוצבו במיוחד עבור הקטלוג - כאשר הרעיון המנחה הוא: כל שוקולד או ממתק הוא תכשיט.
לדברי אילון שבח, מנכ"ל הרשת: "חבילות שי ניתנות לעיתים כברירת מחדל ולא תמיד מתוך בחירה. כוונת "קנדילנד" היא להפוך את חבילת השי למתנה נחשקת.
בחלק מן השוק נוצר לעיתים מצב שבו כל שעניין את הלקוח או הקניין הוא כמות הפריטים בתוך חבילות השי ולא איכותם.
"קנדילנד" יוצרת מתנה שהיא איכותית, שתכולתה אינה נמכרת בכל חנות מכולת שכונתית, וכמו תכשיט- יתייחסו לטיבו ולא רק לכמותו."
בתקופת חגי תשרי צפי המכירות של חבילות השי עומד על כ-6 מיליון ₪.
רשת "קנדילנד" המונה 25 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ, עתידה לפתוח במהלך השנה הקרובה עוד 8 סניפים.