X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אמנם רוב המוסלמים אינם טרוריסטים, אך רוב הטרוריסטים הם מוסלמים הם אינם מונחים על-ידי שדרוג רמת החיים, אלא על-ידי ערכים מגלומנים בני 1,400 שנים
▪  ▪  ▪
השתעבדות לאיסלאם [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]

האייתולות, חיזבאללה, חמאס והג'יהאד האיסלאמי מייצגים את הטרור האיסלאמי המזעזע את המזרח התיכון מאז המאה ה-7. שלושה מארבעת הח'ליפים לאחר הנביא מוחמד נרצחו: עמר בן אלחטב, עות'מאן אבן עפאן ועלי אבן אבו טאליב. משטרים מוסלמים במזרח התיכון תופסים ומאבדים שלטון באמצעות טרור, כפי שמתרחש ב"צונאמי הערבי" המשתולל מאז 2010 ובמלחמות האזרחים בלוב, בתימן, בעירק ובסוריה.
הטרור האיסלאמי מסתער על אירופה, אסיה, אפריקה, דרום, מרכז וצפון אמריקה, ורואה בארה"ב - מאז היווסדה ב-1776 - יעד מרכזי, כפי שתיעדו מנהיגי ארה"ב שהיו מונחי-מציאות ולא שבויי ה"תקינות-פוליטית".
ב-1786 דיווחו ג'ון אדאמס ותומאס ג'פרסון, לימים נשיאי ארה"ב, לקונגרס האמריקני על הסיבה לטרור המוסלמי האנטי-אמריקני מצפון אפריקה: "[האיסלאם] מבוסס על חוקי הנביא כפי שנכתבו בקוראן. אומות המתכחשות לעליונות האיסלאם הן כופרות. למוסלמים הזכות להילחם בהן ולשעבדן לעבדים. מוסלמי הנהרג במלחמה מבטיח מקומו בגן עדן. הטבות פיננסיות [מארה"ב] לשלטון מוסלמי יביאו להפסקה זמנית [במלחמה)...." עם כניסתו לבית הלבן פתח הנשיא ג'פרסון במלחמה, הכניע את הטרור המוסלמי בצפון אפריקה, ושחרר את השבוייים האמריקנים.
ב-1830 כתב הנשיא ג'והן קווינסי אדאמס על מהדורה מוקדמת של "מלחמת התרבויות": "כלל-יסוד בקוראן הוא מלחמה מתמדת במתכחשים לנביא מוחמד... המצווה להשליט את האיסלאם באמצעות החרב היא מחייבת... את מצוות הנביא אפשר ליישם על ידי-אלימות ו/או הונאה...."
ב-1916 כתב הנשיא טדי רוזבלט: "הנצרות נעלמה בכל מקום בו הייתה יד המוסלמים על העליונה.... אילו אירופה לא הייתה מגלה עליונות צבאית על הפולשים המוסלמים ["קרב פואטייה" ב-732, גרנדה ב-1492, "קרב וינה" ב-1683], אירופה הייתה מאוסלמת והנצרות מושמדת..."
ב-2019 רואים האייתולות בארה"ב את "השטן הגדול" ואת המכשול המרכזי להגשמת חזונם להשתלטות על המפרץ הפרסי, המזרח התיכון והעולם כולו, למרות שהנשיא קארטר בגד בשאח הפרסי והעניק רוח גבית להשתלטותם על אירן ב-1979. הם ראו בכך ביטוי לרפיון ופתחו במסע טרור אנטי-אמריקני הנמשך עד עתה.
ויתורים ומחוות למשטרים פורעי-חוק מלבים טרור, כפי שהתרחש עקב "הסכם אוסלו" וה"הינתקות" - ויתורים חסרי תקדים לטרור הפלשתיני שהציתו טרור חסר תקדים.
אמנם רוב המוסלמים אינם טרוריסטים (במזרח התיכון הרוב נרמס על-ידי מיעוט אלים), אך רוב הטרוריסטים הם מוסלמים. הם אינם מונחים על-ידי שדרוג רמת החיים, אלא על-ידי ערכים מגלומנים בני 1,400 שנים (המככבים בספרי הלימוד באירן וברש"פ) כגון:
- האיסלאם נועד לשלוט בעולם;
- "הכופר" חייב להשתעבד לאיסלאם מרצון או מכח החרב;
- הצטרפות לג'יהאד מעניקה ללוחם 70 בתולות בגן עדן;
- טרור נועד לקעקע את ביטחון "הכופר";
- הסכם עם "כופר" הוא זמני ומחייב הפרה עם שדרוג יכולות הלחימה;
- כפל-לשון והטעיה ראויים במאבק ב"כופר";
- הגירה לא נועדה להשתלב אלא להשתלט.
במאבק בטרור האיסלאמי ראוי לבחון את ההערכות מונחות-המציאות של ג'פרסון, אדאמס ורוזבלט, שלא עמדו במבחן התקינות-הפוליטית, אך הבינו שנמר אינו משנה חברבורות, רק טקטיקות.

תאריך:  21/11/2019   |   עודכן:  21/11/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מלחמה בטרור איסלאמי - מציאות מול הרהורי-לב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות העולם הערבי
אדי כהן
גל המחאות השוטף את לבנון בשבועות האחרונים, הביא להתפטרות ממשלת חרירי ואינו מגלה סמני התמתנות למרות איומיו הגלויים של מנהיג חיזבאללה, עשוי להביא לשינויים מהותיים במערכת הפוליטית הרקובה והמושחתת במדינה
יוני בן-מנחם
רשות השידור של דנמרק דיווחה כי החשוד הוא באסל חסן - אזרח מדנמרק ממוצא לבנוני    שמו עלה בחקירתו של ח'אלד ח'יאט שהואשם בהכנות לפיגוע טרור ונעצר ב-2017
ד"ר ערן לרמן
ניתוח האירועים המהירים בסוריה - הנסיגה האמריקנית, הפלישה הטורקית וחיסול אל-בגדדי - מלמד על האינטרסים המורכבים של כל הצדדים ומציע מספר לקחים מנקודת מבט ישראלית
דן מרגלית
נותרתי כנראה אחרון מהדור שידע את הימים בהם כל מילה במסמכים המדיניים נשקלה היטב והנרי קיסינג'ר ניהל את העולם בתבונה מול הסובייטים ומדינות ערב וישראל
איתמר לוין
הצלתו של אסד הפכה את רוסיה שוב למעצמה מרכזית באיזור, אבל היא תתקשה לתרגם את הצלחתה הצבאית לפירות מדיניים וכלכליים - צופה אויגן רומר ב-Foreign Affairs
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il