חברת מי עדן יוצאת בקמפיין חדש לקראת החזרה לבית הספר. הקמפיין משיק מסלול חדש של חזרה לביהס, המעניק הטבה גם על כדי מי עדן בבית וגם על בקבוקי מי עדן אישיים לבית הספר ויעלה בכל המדיות, כולל טלויזיה, עיתונות כתובה רדיו ואינטרנט. בקמפיין, שהופק על ידי באומן בר ריבנאי יושקעו 1.5 מיליון ש"ח.
קמפיין חזרה לביה"ס ממשיך את השפה הפרסומית של מי עדן תחת הסיסמא:" 70% מהגוף של ילדיכם הם מים, אילו מים ממלאים אותם בבית הספר?" ומחדד את חשיבות בחירת המים האיכותיים ביותר עבור הגוף של ילדינו, בכל מקום בו הם נמצאים.
לדברי אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן: "עם עליית המודעות של הורים לחשיבות שתיית מים בתהליך גידול ילדיהם, עולה גם המודעות לצורך לשלוח את הילדים עם מים לביה"ס. לכן יצרנו עבורם מסלול חדש המעניק להם מענה גם לכדים עבור הצריכה הביתית וגם לבקבוקים עבור הצריכה מחוץ לבית. אנחנו מתחייבים שההרגלי השתייה בבית ישתנו. הצרכן לעומת זאת לא צריך להתחייב לכלום ולכן יכול לנסות ולראות!"