X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כך יעשה עורך המתיימר לדעת נפש קוראיו, הלומד מכל סקר מזדמן לאן נושבת הרוח, וממהר לשרבט מאמר רווי אשליה כאילו הוא מוביל את דעת הקהל, דוגמת אותו כלב שוטה "המוביל" את אדוניו
▪  ▪  ▪

כמה יאה לעורך "מעריב" אמנון דנקנר הפתגם "פני הדור כפני הכלב". אותו דור פותה המשול לכלב הרץ לפני אדוניו, ההופך מדי פעם את פניו כדי לדעת לאן מועדות פניו, ושב מייד למרוצתו באשליה שהוא המוביל בראש.
כך גם עורך "מעריב", שבעיתונו מתפרסם בסוף השבוע סקר דעת קהל האומר שיותר ממחצית מהנשאלים בעד המשך ההינתקות. ראה דנקנר, בחכמתו כי רבה, לאן נושבת הרוח, ומייד צירף לתוצאות הסקר מאמר מערכת הקורא לקדימה ולמפלגת העבודה "לצאת מן הארון" ולפתוח בקמפיין גלוי למען המשך ההינתקות.
כך יעשה עורך המתיימר לדעת נפש קוראיו, הלומד מכל סקר מזדמן לאן נושבת הרוח, וממהר לשרבט מאמר רווי אשליה כאילו הוא מוביל את דעת הקהל, דוגמת אותו כלב שוטה "המוביל" את אדוניו.
"מעריב" ופרשניו הבכירים, מצטיינים בכתיבה מוטת דעת קהל, כפי שהיא מובנת להם בכל רגע נתון. לא מכבר, כשנחשפו בתקשורת פרשיות שחיתות בצמרת, נרתמו עורכי העיתון לקמפיין סוער המלווה במאמרי מערכת מתלהמים תחת הסיסמא "איפה הבושה".
הם לא הסתפקו בכך, אלא הפיצו את הסיסמא ברבבות סטיקרים ברחבי הארץ. קוראי העיתון התמימים הישלו את עצמם, שהעורכים יתייצבו בראש מאבק נחוש ללא ליאות נגד מארת השחיתות ונגד הקשר המגונה בין הון לשלטון.
היתה זו לא יותר מאשליית שווא: מייד לאחר שנושא השחיתות ירד מן הכותרות, הרוח יצאה באחת ממפרשיה של מלחמת המצווה של "מעריב", מסע "מעריב" נגד השחיתות התפוגג כעשן, והנושא שהיה זה עתה בבת עינם, הושלך ככלי אין חפץ בו, לסל האשפה שבמערכת. מעניין מה יהיה הטרנד הבא של "מעריב"?

תאריך:  22/01/2006   |   עודכן:  22/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד אברהם פכטר
הרמטכ"ל דן חלוץ: "אנו משלמים את מחיר הסלחנות כלפי פורעי החוק". שרת המשפטים ציפי לבני: "המאבק מי הריבון ביו"ש". מילים כדורבנות, אבל הביצוע בעבר ובהווה מגמגם, איטי ולא יעיל. המאחזים הבלתי חוקיים ביש"ע הם כתם שחור על שלטון החוק
מנשה ברק
איך בדיוק יכול לסייע רכז מטע התפוחים בנאות-מרדכי לראש הממשלה שהובהל לקומה השביעית ב"הדסה", כיצד אחיות מחלקת הילדים בבית החולים בצפת יכולות לעזור בפינוי הנפגעים בנתניה?
אברהם שרון
לא רק אלוהים מצוי בפרטים הקטנים - גם האמת. אמת החיים (וחלילה - המוות). מה אנחנו למדים מהדיווח הכוללני, היבש והענייני, על מצבו של אריאל שרון?
נרי אבנרי
רק נרקומן שמכור לסמים קשים, מבין באמת, מה עובר על ארבעת שרי הליכוד שזה עתה התפטרו. החיים מחוץ לממשלה, וההרהורים על (אולי) אופוזיציה, הכניסו את לימור לבנת, דני נווה, ישראל כץ וסילבן שלום, ל"קריז" קשה
גורי גרוסמן
ירון לונדון, עיתונאי ופרשן ותיק, בעל טור קבוע ב"ידיעות אחרונות", ומגיש-פרשן בתוכנית "קירשנבאום את לונדון" בערוץ 10, מנצל את הבמה שניתנה לו להפצת תפיסת עולמו, כשהוא משמש תמיד תובע בלתי נלאה של המתנחלים, ופרקליט מתנדב של הפלשתינים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il