מותג קורנפלקס המוכר והמוביל, מבית תלמה, מתחדש ומשיק קורנפלקס עם נגיעות דבש. הקורנפלקס החדש, מציע את הדגנים האהובים בתוספת נגיעות דבש המוסיפים למוצר מתיקות מעודנת.
במסגרת השקת המוצר החדש יעלה קמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי בהשקעה של כ-1.2 מליון ש"ח.
הקמפיין אשר יעלה בערוצי הטלוויזיה 2, 10, 24 ו-9 יציג דבורה תלת מימדית המשוטטת סביב אריזות המוצר כשברקע מוסיקת "מעוף הדבורה".
על פי סקרים שערכה יוניליוור, נתפס קורנפלקס תלמה, הנצרך על ידי כל בני הבית, כמוצר הבריא ביותר בשוק דגני הילדים. המוצר החדש שומר על הערכים הבריאותיים של קורנפלקס לצד טעם חדש האהוב על ילדים ואף זכה לציונים גבוהים במבחני טעימה.
רוני בהט מנהלת שיווק דגני תלמה ביוניליור ישראל: "הוספת נגיעות הדבש למוצר תאפשר לאמהות להציע לילדיהן מוצר נוסף שהוא גם בריא וגם טעים. אנו בטוחים כי המוצר החדש יכניס רעננות למותג וימשיך את מגמת הצמיחה שלה."