חברת ניופאן, המובילה בתחום החשמל והאלקטרוניקה בישראל עולה בקמפיין עיתונות, שלט חוצות ענק באיילון על קיר בית אגד ובקמפיין טלוויזיה ראשון לסדרת המסכים החדשה של HAIER.
הקמפיין החדש, באמצעות משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי", שעולה בימים אלה תחת הסיסמא "חדש חדש", מלווה את מבצע ההשקה לסדרת המסכים החדשה, A18, בגדלים "42, "47 ו-"52 ובטכנולוגית FULL HD.
מדובר בסדרת פרימיום אשר מאפשר שליחת תמונה ישירות מהמסך למדפסת (print screen) והדפסה ממצלמה דיגטלית. הקמפיין שם דגש מיוחד על מסכי הענק אשר מגיעים בטכנולוגיה מתקדמת של FULL HD .
דנה קושמירסקי, מנהלת שיווק Haier בניופאן מציינת כי הקמפיין בעיתונות ידגיש את חבילות השירות הכלולה במחיר שניופאן מעניקה לרוכשים: הובלה, התקנה, הדרכה ואחריות ל-3שנים.
קבוצת ניופאן הכוללת את "ניופאן טלקום", "ניופאן IT", ו"MyTec" נציגת קונצרן Haier, הינה היבואנית הגדולה בישראל של מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, מחשבים וסלולר המייצגת בלעדית מותגי יוקרה בינלאומיים מובילים כגון דלונגי, קיטצ'נייד, מג'ימיקס, הרמן קרדון, KEF, קנווד, ACER, ו-HTC. החברה המעסיקה כ-400 עובדים, מספקת כמיליון מוצרים בשנה ומחזור פעילותה השנתי מסתכם בכ-700 מליון שקלים.