תלמה מקבוצת יוניליוור, מובילת תחום חטיפי הדגנים לילדים עם 80% נתח שוק, מחדשת את סדרת חטיפי הדגנים לילדים ומשיקה את שוגי XL וקוקומן XL- סדרת חטיפי דגנים מוגדלים.
הסדרה החדשה כוללת שני מוצרים: חטיף שוגי XL במשקל 38 גרם (במקום 26 גרם) וחטיף קוקומן XL במשקל 34 גרם (במקום 23 גרם).
במסגרת השקת הסדרה החדשה תעלה תלמה קמפיין רחב בטלוויזיה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי בהשקעה כוללת של כ-2.5מיליון ש"ח.
בנוסף לכך, תעלה פעילות אינטרנט באמצעות חברת "רד הד" במסגרתה יושק משחק אינטראקטיבי בו יוזמנו הגולשים למשחק חלל עם החטיף הענק החדש.
הסרטון שיעלה בטלוויזיה בערוצים 2, 10, 24 ובטלוויזיה החינוכית יציג סרטון אנימציה של דמות שוגי בחלל (ברוח סרטון שוגי כוכבים) לפיה חטיף גדול מתעופף מעל דמותו של שוגי וחבריו ונוחת לידים כאשר הסלוגן- "חדש בכדור הארץ - חטיפים מוגדלים יותר טעים יותר FUN"
מחקרים שערכה חברת יוניליוור עולה כי חטיף אחד אינו מספיק וכי בדרך כלל צורכים הילדים שני חטיפים בבת אחת. הסדרה החדשה מציעה פתרון בחטיף אחד מוגדל, בשני הטעמים האהובים ביותר על ילדים - קוקומן ושוגי.
לדברי איילת שטרית צינר, מנהלת תחום חטיפי דגנים ביוניליוור: "חטיפי הדגנים של תלמה הינם החטיפים המועדפים על ידי ציבור הילדים. בעיני האמהות עדיפים חטיפים אלה על פני ממתקים ואף יכולים לשמש כארוחה קלה שקל לקחת מחוץ לבית. בעקבות זיהוי תופעת 'הצריכה הכפולה', החלטנו להציע לילדים ולאמהות את החטיף בגודל מוגדל, שמשקלו פחות משני חטיפים אולם משביע דיו ומשלב כיף, בריאות והנאה".