X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת גלאור איתן
▪  ▪  ▪

אתם יכולים להירגע, אף אחד לא הולך לחדור למכשירכם הסלולרי ולהתקיף אותו בפרסומות שלא תרצו, זה יהיה אך ורק בהזמנה והסכמה אישית שלכם ותאמינו או לא זה ישתלם לכם! אם אתם רוצים להקטין את חשבון הסלולרי שלכם כדאי שתמשיכו לקרוא.
שירות SMSER הינו שירות פרסום סלולרי המאפשר לכם להוזיל את עלות החשבון הסלולרי הגדול ולרציניים אף יותר מזה.
חברת גלאור איתן הקימה את שירות SMSER, שירות ייחודי בו נעשה ניסיון לשמור על האינטרסים של מקבלי הפרסום ושל המפרסמים.
לאחר מחקרים רבים, נמצא השילוב האידיאלי שאפשר לגזור את הסרט ולחנוך את הפרסומות הראשונות במדיה הסלולרית. השילוב המיוחד שיצר שירות SMSER מאפשר ללקוח לרצות לקבל פרסום למכשירו הסלולרי וזאת ע"י מספר תמלוגים, ראשית הלקוח מקבל אך ורק פרסום המותאם לו אישית לפי העדפותיו, אותם הוא מסמן בהרשמתו לשירות.
שנית, הלקוח יכול לקבוע כמה הודעות יקבל ביום באילו שעות וכמובן ובאילו תחומים, גולת הכותרת היא הרווח הכספי אותו הלקוח צובר בעבור קבלת הודעות הפרסום למכשירו.
יתרונות אלה מפגישים כמו כפפה ליד את רווח הלקוח מקבלת הפרסומות למכשירו ואת רצון המפרסם, הזוכה לראשונה בתחום הפרסום, ללקוח המעוניין בפרסומו, מה שיוצר אפקטיביות רבה בפרסום, וכמובן רמת פילוח ומיקוד גבוהה הנובע מהמידע המפורט שמוסר הלקוח מרצונו.
שירות SMSER נבנה עם הפנים לעתיד, ולקח בחשבון את חוק הדיוור הישיר שאוסר על שליחת פרסום או כל מידע ללא הזמנת הנמען מראש, ולכן השירות מושתת על רצון הלקוח, שברישומו לשירות קובע ומכתיב לשירות ולמפרסם מה מעניין אותו ובאילו תחומים מעוניין לקבל את הפרסום.
שירות SMSER מספק לחברים בו הנחות, הטבות ומבצעים שמתאימים ביותר להעדפותיהם האישיות, מה שמגביר את אחוזי התגובה למפרסם לדוגמה: נער בן 18 שאוהב כדורגל בטח ירצה לקבל הודעה על כוכב הכדורגל שמגיע היום לפתיחת רשת הספורט החדשה ליד ביתו, הרי לא מעניין אותו לצפות בטלוויזיה על חלב לתינוק בהרכב חדש.
נשמע מעניין? זו רק ההתחלה, מפני שבנוסף להטבות, הנחות, ומבצעים שמקבלים חברי השירות בתחומים שמעניינים אותם וחסכים להם כסף, חברי השירות מרוויחים כסף גם כאשר חבר שצירפו לשירות מקבל הודעה למכשירו הסלולרי, הכסף נצבר בחשבון האישי של כל חבר בשירות SMSER.
נשמע לא הגיוני? נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? זה אמיתי, וזה כבר כאן, כ-100,000 לקוחות הפרוסים בכל הארץ כבר החלו לקבל פרסומות לסלולרי ולהרוויח מכך כסף. השירות מאפשר ללקוח לצמצם את נטל ההוצאה החודשית הלא מבוטלת עבור הטלפון הנייד שלו, שירות SMSER נותן מענה לקצב ההתקדמות המהיר של תחום התקשורת הסלולרית, כאשר אתם עוד לא מספיקים לשדרג את מכשירי הסלולר שלכם וכבר הוא נחשב לדור הישן.
חשוב, ראוי, והגיע הזמן שיהיה לצרכן גם אמצעי לחיסכון בחשבון הסלולרי, הרי לא חסר מאות חברות ושירותי תוכן שמגדילים את החשבון הסלולרי, בהצלחה מרובה ע"י שלל פיתוי תוכן שקשה לעמוד בפניהם.
שירות SMSER מאפשר ללקוחותיו להקטין חלק מעלויות הטלפון הסלולרי ההולכות וגדלות כל הזמן ומעוניין להגיע למצב שבו כל חבר בשירות יגיע לסכום כסף שיכסה את החשבון הסלולרי החודשי.
ההצטרפות לשירות מיועדת לגילאים 120-14, ההצטרפות לשירות אינה כרוכה בתשלום, מלבד עלות הרישום לשירות באמצעות SMS בעלות שקל אחד בלבד, כל הרווחים מההכנסות הרישום מועברים כתרומה לארגון וראייטי ישראל.

תאריך:  23/08/2007   |   עודכן:  23/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il