X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בתחנה הזו שולטת ברמה גישה שמאלנית והומניסטית/ליברלית שדרני התחנה מקדמים פוסט מודרניזם ולעתים פוסט ציונות לרבות המעטה בחשיבות דת משה וישראל
▪  ▪  ▪
גלי צה"ל [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

ה"בית של החיילים" ממשיך להאכיל אותנו מרורים. מזה שנים ארוכות שגלי צה"ל "מצליחים" ללהק אל המיקרופונים עורכים מהשמאל הקיצוני, מגישי תוכניות אקטואליה מהשמאל הקיצוני ולאחרונה אף "בדרנים וסטיריקנים" מהשמאל הקיצוני - והתכנים בהתאם.
התחנה הזו "הבית של החיילים" הצליחה כבר לייצר "פנינים" שחלקם אתאר דלקמן: אילנה דיין, אשת שמאל קיצוני ניצלה את מעמדה בתחנה הזו על-מנת לקדם התבוללות ונישואי תערובת. הזוועה הזו, שכמוה כקידום שמד בעם ישראל, אירעה בעבר עת נשאה מונולוג שכולו תמיכה בנישואי תערובת והתבוללות, שלחה ברכה מעל גלי האתר לזוג כזה שנישא באותה תקופה (כמדומני לוסי אהריש הערבייה עם בחור יהודי) וקינחה עת השמיעה לכבודם שיר של משורר ערבי, מרואן מחו'ל. לאומן ערבי הנוטל חלק בפעילות פוליטית כולל אירועי "יום האדמה", "תהלוכת השיבה", "עצרת השיבה" ועוד...
שדרנים אחרים בתחנה אינם מסתירים את אהדתם לאויב הערבי ומעניקים לדובריו במה תקשורתית רחבה ואוהדת בעוד שמנגד הם מזלזלים באנשי המחנה הלאומי אותם הם מעלים לשידור. זכורים לרע ראיונות עם נציגי חמאס מעזה שהועלו לשידור בעיצומה של לחימה כשבכך מאפשר להם "הבית של החיילים" לשדר תעמולה שקרית ומגמתית המאדירה את הרוצחים מעזה ומציגה את חיילינו וצבאנו כאכזריים ולא אנושיים.
מקצת השמות המוכרים מהתחנה הם רינו צרור, רזי ברקאי, יעל דיין ואילנה דיין הנ"ל אלא שאלה אינם פועלים בחלל ריק ומסתבר (במבחן התוצאה) שגם העורכים ושאר מגישים ידם במעל.
קו אדום
בתחנה הזו שולטת ברמה גישה שמאלנית והומניסטית/ליברלית". שדרני התחנה מקדמים פוסט מודרניזם ולעתים פוסט ציונות לרבות המעטה בחשיבות דת משה וישראל. ההומואים והלסביות זוכים לאהדה ולפרגון, השדרנים תומכים על-פי רוב במסתננים הלא חוקיים מאפריקה, בענייני דת ומדינה מחזיקים השדרנים בדעות אתאיסטיות ומנוכרות למורשת היהודית ועוד...
מתברר כמעט בכל יום מחדש שהתחנה הזו לא ראויה להתקיים כלל, בוודאי לא כגוף שידור הממומן על-ידי הציבור עת היא עוטה אדרת של תחנת שידור צבאית.
בימים האחרונים נחצה קו אדום נוסף, חמור מאין כמוהו, עת בתוכנית המתיימרת להיות סאטירה ביזתה התחנה באמצעות מגישי אחת התוכניות את זכרו של גיבור ישראל יוני נתניהו הי"ד. אין כמו ציטוט המלל הנפסד והנקלה ששודר על-מנת להמחיש את גודל התועבה והרי הם לפניכם:
"השבוע חזרו מאוגנדה ראש הממשלה שלנו ומשענת חיינו הקנה הרצוץ שהוא תומך את הגב של כולנו, הצלע של המדינה שרה נתניהו, מביקור חברי באוגנדה כי פוטין הבטיח לביבי שהוא יחזיר לו את יוני" (ההדגשה שלי - ב.ש.). המלל השפל, האכזרי, המבזה והמתועב הושמע כשברקע מצהלות גיל וצחקוקים של משתתפים נוספים בתוכנית. - האמת, אין די מילים בפי בכדי להביע את הזעזוע, את שאט הנפש.
חיזוק רוח צה"ל
במקום תקין היינו מצפים שמיד לאחר השפלות הזו הצוות יפוטר, התוכנית תוקפא והתחנה כולה תתכנס לבדק בית וחשבון נפש מעמיקים, שהרי נחצו כאן כל הקווים, בריש גלי ובאופן כה נמוך, אכזרי ומבזה עד כי ברי שכך לא ניתן להמשיך עוד. אלא שמה שמצאו פרנסי ומנהלי ה"בית של החיילים" לעשות הוא להוציא תגובה שכולה קלות ראש וזלזול ברגשותיהם של יהודים רבים בה נאמר בין היתר "מדובר היה בבדיחה לא מוצלחת שנאמרה במסגרת תוכנית סאטירה ואנו מתנצלים בפני מי שנפגע. בעקבות הדברים, ערך מפקד גלי צה"ל שיחת הבהרה עם עורכת התוכנית והמגישה הראשית" - עד כאן תגובת ה"בית"....
נכון, כבר נכווינו בעבר מ"הבית של החיילים". רזי ברקאי אמר בשידור שמבחינת השכול אין הבדל בין אם שכולה של חייל ישראלי לבין הכאב של אם "שכולה" "פלשתינית" (הדברים נאמרו לאביו של הדר גולדין). ספינת המחבלים מרמרה תוארה בתחנה כ"משט שלום", אנשי הלח"י הושוו בתחנה לאנשי החמאס, ובהזדמנויות שונות נטען בתחנה שכל הרוצחים הפוליטיים באים ממחנה הימין. אפילו אל הרב עובדיה יוסף זצ"ל הגיעה לשונה הארוכה של התחנה עת הושוו ההמונים שליוו את הרב למנוחת עולם למעריצי אייל גולן.
במשך השנים ולאור התכנים אותם מפיקה התחנה הייתה זו למשוקצת בעיני רבים. מי שבעבר הרחוק הייתה ושמשה קול לחיזוק רוח צה"ל, לטיפוח רוח קרב, להטפה לציונות וליהדות, למסירות נפש ולהקרבה ולאחדות בעם - הפכה לנושאת הדגל לפילוג ושנאה ולסמל לחולי ומכאוב נפשי הפוצע את לב היהודים בארצם שוב ושוב. אין דבר בעולם היכול להצדיק מלל מחריד כמו זה שצוטט לעיל בו "נכנסים" בראש הממשלה אגב הכפשת רעייתו ושימתה ללעג ולקלס כאשר הדברים הללו הם פתיח לביזוי חסר תקדים של זכרו של גיבור צה"ל שמסר נפשו באחד המבצעים הנועזים שידענו - יוני נתניהו הי"ד, אחיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.
התרענו בעבר, גם בפני פוליטיקאים קובעי מדיניות, על הנזק העצום אותו גורמת התקשורת למחנה הלאומי וממילא למדינת ישראל. הנזק הוא ביצירת תודעה של תבוסתנות, של חולשה ואובדן, של ייאוש ושל חוסר אמון בצדקת דרכנו. לדאבון הלב לא שעו גורמים רבים עמם שוחחנו לאזהרות ולהדגשת הצורך בפעולות לתיקון. ננצל במה מכובדת זו על-מנת להתריע (שוב) - הנזק אותו גורם "הבית של החיילים" (גלי צה"ל) לחיילים ולחוסנם המוסרי/ערכי/יהודי, לאהבת המולדת של אזרחים רבים ובעיקר להמוני בית ישראל הזקוקים לחיזוק וטיפוח אמונה בצדקת דרכנו - הנזק הוא עצום.
פעלו ללא דיחוי לכרות את לשון המזיקים על-ידי סגירת התחנה הזו. זמנה עבר, מזמן...

תאריך:  13/02/2020   |   עודכן:  13/02/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שיא של שפלות בגלי צה"ל
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אולי פעם היתה הצדקה
ארי כספי  |  13/02/20 18:19
2
מקום
שמ  |  13/02/20 18:36
3
צה״ל הוא טיפש או אידיוט?
באום  |  13/02/20 19:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות שידור ציבורי
עידן יוסף
שלי יחימוביץ' חוזרת לתקשורת לאחר 13 שנים בפוליטיקה ומצטרפת לתאגיד    תוכנית רדיו זוגית בכאן ב' עם הח"כ לשעבר יגאל גואטה מול יעקב ברדוגו וירון וילנסקי    רן בנימיני יגיש יומנים אחרים ותוכניות
עידן יוסף
"מלאכת השידור לא נעשית בידי יחיד, אפילו יכנו אותו 'טאלנט'. הפרישה כרוכה בצער, אך גם בסיפוק על הכבוד לשרת" - יעקב אחימאיר נפרד בשידור חי מהשידור הציבורי    לאולפן הגיעו להיפרד ממנו גם דוד ויצטום, אורן נהרי ועמנואל הלפרין ואחרים שהגישו בתוכנית לאורך השנים
יצחק דנון
חברת אשכולות הגישה תביעת חוק בסך 19.5 מיליון שקל בטענה לחוב תמלוגים של קול ישראל ורשות השידור - אך הכונסת הרשמית אישרה 1.5 מיליון שקל בלבד    אשכולות מערערת לבית המשפט
עידן יוסף
בעוד כמה שבועות יופסק שידור המגזין שהצפייה בו נעה סביב 3% רייטינג    יעקב אחימאיר יפוטר: "בגיל +81 איני נצמד למושב באולפן אשר לפניו ניצבות המצלמות. מקווה כי אמצא דרך להעסיק את עצמי"
עידן יוסף
לראשונה אחרי עשרות שנים בהן לא עסקה הטלוויזיה החינוכית בסוגיית הורות להט"בית, מציגה תוכנית ילדים זוג הומואים כהורים של ילד    התגובות לא איחרו לבוא    כאן חינוכית: "אנחנו גאים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il