X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בשולי הכותרות: ביבי הוכיח שהוא מסוגל להתמודד בו-זמנית עם חקירות ועם ניהול מדינה בן גביר אהוט וטיבי אין? תשאלו את מנהל תיכון הליד-ה הנהג, השבת והצחוק מהחוק ולקינוח פסוקו
▪  ▪  ▪
נתניהו. זן אנושי מיוחד [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

זן מיוחד
קַבלו עוד ספין מבית היוצר של מחנה "רק לא ביבי", בראשות גנץ, כי ביבי לא יוכל לנהל מדינה כשהוא מתמודד עם כתבי אישום בבית המשפט.
באמת?! נכון, גנץ ושות', מנופחי המלל, לא מסוגלים להתנהל בו-זמנית בשני מישורים - האישי והציבורי. אבל ביבי, אשר כידוע קורץ מזן אנושי מיוחד, הוכיח במבחן המציאות כי במקביל לבילוי של שעות בחדרי החקירות של המשטרה הוא ניהל מדינה למופת. כמה סמלי שאחדים מהיחסים הדיפלומטיים חסרי התקדים שרקם עם מדינות זרות, ואף עם מדינות ערב, התחוללו בימים לא קלים אלה.
עשייה, ולא רק רתוריקה, היא הטריטוריה של ביבי. מתברר שלטירון גנץ יש דבר או שניים ללמוד ממנו. אם לא יועיל, בהחלט לא יזיק.
קתולי יותר מן האפיפיור
מנהל בית הספר התיכון 'ליד ה' בירושלים פסל את השתתפותו של איתמר בן גביר בפאנל בחירות שהתקיים בבית הספר. בן גביר הוא פטריוט יהודי מבטן ומלידה, שגם שירת בצה"ל. בית המשפט לא פסל אותו מלרוץ לכנסת. אך נראה שהמנהל הנכבד של התיכון היוקרתי, שיש להניח שהוא אזרח נאמן, המאמין בשלטון החוק, הוא "קתולי יותר מן האפיפיור" ומצא לנכון להדביק סטיגמה שגוייה לאיש, שעבר טרנספורמציה פוליטית והתמתן מאז היותו נער גבעות נלהב, כתומך ברצח ערבים.
ועכשיו שאלה. האם כבוד המנהל הליברלי מנע באותה נשימה גם את השתתפותו של אחמד טיבי, יועצו ודוברו לשעבר של רב המחבלים, אשף הטרור, יאסר ערפאת, שבניגוד לבן גביר הוא וחבריו לרשימה המשותפת הפלשתינית אינם מכירים במדינת ישראל, ואף מסיתים נגדה, ומעולם לא גינו טרור נגד יהודים, אלא נצפו תומכים במשפחות מחבלים ומנחמים אותם, כמו גם במתן שכר למחבלים?
והאם גם ח"כ תמר זנדברג, שלקראת ההתמודדות על ראשות מפלגת מרצ עלתה לרגל, איך לא, לקברו של 'האדמור' הטרוריסט מספר אחת ערפאת - היא ברשימה השחורה של בית הספר? או שהם כשרים למהדרין בעיני המנהל הליברל רק משום שהם במחנה הנכון של המפה הפוליטית?
צחוק מהחוק
דומה שכל זאטוט יהודי יודע ששבת מתחילה בליל שבת. אז איך זה שבית המשפט העברי שיחק לידיו של אזרח או נהג קטן ולמניפולציה שלו שהפעיל על הרשות השופטת? וכשהאיש נקנס כשנכנס ברכבו בליל שבת לעיר העתיקה, למרות השלט הברור שאין כניסה בשבתות, טען לתומו שמדובר ביום ולא בלילה. והשופטת פסקה לטובתו וביטלה את הקנס.
כדאי שבית המשפט יעבור קורס מזורז בתודעה יהודית. כידוע על-פי המסורת בלוח השנה העברי היום מתחיל מהלילה. דין זה חל על שבתות וחגים. אבל האמת קשה לחשוד בתמימותה של השופטת ובבורותה שלא ידעה עובדה בסיסית זו, ובכל מקרה שהאמינה לטענת הנהג שעבד עליה.
או אולי ריח היהדות והשבת הנודף מהסוגיה העביר אותה על דעתה לדקדק בקטנות בלתי רלוונטיות על חודה של מילה ולהפוך את החוק לצחוק, ואת היכל המשפט לבדיחה?
פסוקו
טבריה מציגה: סאגת קוביזם - סוף
בחירות: אישוּ או אישיות?
כחול לבן מציגה: גנץ המבולבל
כחול לבן מציגה: חמישה מי יודע? המימד החמישי גיִס חמישי (תמיכת המשותפת)
החזרה הגנרלית - אשכנזי מציג: דוּחַ סערה
גנץ ותוכנית המאה: הולך בַּתלם?
קונצרט או דרבוקות? תשאלו את ד"ר יועז ומיסטר הנדל
איחוד השמאל מציג: יו"רים לכל הכיוונים
שפיר מציגה: סתיו בשלכת
ביביתורס מציג: הראשון בעולם הערבי
אליעזר ברלנד מציג: תעשיית התרופות, הכסף הגדול ומה שביניהם
אדם סנדלר לא הולך יחף מציג: היהלום (לא מלוטש) שבכתר
הזמרת המתזזת מציגה: ריטה-לין
העיקר הבריאות: מַדַ"א המדינה
מגורשת: נועה (דיין) תנוע
בקטנה
תודה לראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, שבזכותו החל מסע התעוררות מוניציפלי, ארצי ועולמי (ביוזמת ראש עיריית קריית שמונה, אביחי שטרן) להנחת תפילין. בלעם המודרני, שביקש לקלל ונמצא מברך, כבר אמרנו?

תאריך:  23/02/2020   |   עודכן:  23/02/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
איציק וולף
ועדת הבחירות המרכזית קוראת למשרד הבריאות להכריע האם הישראלים שנדרשו לשהות בבידוד בית יוכלו לצאת ביום שני הבא להצביע    אם התשובה תהיה חיובית תידרש הוועדה להיערך להקמת קלפיות ייעודיות ולגיוס אנשי צוות שיהיו מוכנים להיות במגע עם נשאי קורונה
טל בן-יעקב
חלק מתומכי נתניהו נהנים מלהציג את מצביעי כחול לבן כעדר אנשים אשר כל עולמם מסתכם במשפט אחד - רק לא ביבי    הם מקטינים ציבור שלם על-מנת להרגיש צודקים וכי כאילו רק להם יש ערכים    רק שהמציאות יותר מורכבת וציבור זה אידאולוגי לא פחות מאלו השמים מח"ל בקלפי
עידן יוסף
סוקר בדיירקט פולס: הליכוד מתחזק וכחול לבן נחלשת בעקבות תוכנית הריבונות    שני מושבי ימין רך של כחול לבן הופכים למתלבטים    עוצמה יהודית הולכת ונחלשת וצפויה להביא לאיבוד מנדט שלם
איציק וולף
סיעת כחול לבן פנתה ליועמ"ש בדרישה שיורה על חקירה פלילית לבחינת אחזקת המניות והקשר של נתניהו עם החברה שבבעלות בן דודו ואת קשרי החברה עם חברת טיסנקרופ הגרמנית
איציק וולף
יו"ר ישראל ביתנו חשף בפגוש את העיתונות כי לפני שבוע וחצי יצאו ראש המוסד ואלוף פיקוד הדרום לביקור בקטאר    "נתניהו לוחץ על קטאר ומצרים להגן על חמאס"    משפחת גולדין: דורשים לפגוש את נתניהו, שוב הוחמצה הזדמנות להשבת הבנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il