X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם MANGO
▪  ▪  ▪

MANGO רשת אופנת הנשים הבינלאומית הגדולה בישראל, מעלה קמפיין להשקת קולקציית סתיו חורף 2007-8. את הקמפיין מובילה, הפנים החדשות של הרשת העולמית השחקנית ההוליוודית פנלופה קרוז.
הקמפיין יכלול קיר ברעם מרכזי חדש בצומת הרחובות האסטרטגיים אבן גבירול פינת בלוך מול כיכר רבין וגן העיר. הקיר שגודלו 200 מ"ר נחשף ל-300,000 איש העוברים מדי יום על בצומת בלוך אבן גבירול והוא אחד מ-10 הקירות על ציר הרחוב עליהם עולה פרסום של חברת ברעם כחלק מפרויקט התשתיות של ת"א לרגל חגיגות ה-100, במסגרתו משופצת חזות הרחוב. בעבור הזכויות לפרסום, מממנת חברת 'ברעם' את מרבית עלויות השיפוץ של הבניינים.
מלבד הקירות יכלול הקמפיין מודעות עיתונות ומגזינים והפצת 300,000 קטלוגים במגזינים מובילים וכן בחנויות הרשת.
האימאג' המוביל את הקמפיין הוא צילום חושני של פנלופה קרוז המחזיקה בפיה אשכול ענבים בשרני, ויז'ואל החתום בנשיקתה. עוד בקמפיין פנלופה קרוז בתפקיד כוכבת הקולנוע ובהשראת שחקניות קולנוע זוהרות של שנות ה 40' בשלל צילומי אופנה מרהיבים.
פנלופה קרוז מחליפה את מילה ג'ובוביץ' אשר הובילה את קמפיין MANGO בשנה החולפת. מלבדת הובלת הקמפיין העולמי, במסגרת ההתקשרות עם MANGO תציג קרוז את הקולקציה הראשונה שלה כמעצבת אופנה, ביחד עם אחותה השחקנית והרקדנית הספרדיה מוניקה קרוז.
פנלופה ומוניקה קרוז יצרו מרהיבה בת 25 פריטי אופנה ואביזרים משלימים בעלי טאצ' הוליוודי, קולקציה המשקפת בבירור היבטים שונים של האישיות שלהן: גישה אורבנית, משעשעת ולצידה פאן מתוחכם והזוהר. הקולקציה מתחלקת לשני חלקים: קו אורבאני בעל אופי גרבי וקו ערב וקוקטייל עם נגיעות רטרו.
רשת MANGO בישראל מונה כיום 14 סניפים בפריסה ארצית מהצפון ועד לדרום. הרשת ממשיכה במגמת התרחבות ועד עד סוף שנת 2007, צפויה הרשת למנות כ 20 סניפים בפריסה ארצית.
MANGO, רשת האופנה הספרדית בעלת התפוצה הבינלאומית הרחבה ביותר, היא כיום אחת מהשחקניות המרכזיות והבולטות ביותר בעולם בקטגוריית האופנה הלבישה לנשים. המותג ידוע בזכות עיצוב קולקציות לבוש בעלות סטייל אישי ייחודי אשר מטביעות חותם סגנוני בעולם האופנה הבינלאומי. הקולקציות של מנגו מיועדות לנשים צעירות, מתוחכמות, מקצועניות, עצמאיות ואוהבות אופנה. MANGO משיקה 4 קולקציות לבוש בשנה ומספקת תחלופה גדולה של פריטים בחנויות הרשת מדי שבוע. כיום רשת MANGO מונה למעלה מ1000 חנויות הפרושות ב-89 מדינות, על פני 5 יבשות וממשיכה במגמת התרחבות. כל חנויות MANGO בעולם ממוקמות במרכזי הקניה והערים המובילים.
MANGO העולמית סיימה את 2006 עם מחזור של 1.257 מיליארד יורו, עליה של כ 10% מביצועיה ב2005, מתוכם 76% בשוק העולמי ו24% בשוק הספרדי.

תאריך:  02/09/2007   |   עודכן:  02/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il