X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
במושבה יבנאל בגליל הוקם ביום הבחירות, ממש ליד הקלפי, דוכן להנחת תפילין אם היה זה דוכן פלאפל - הסעיף לא היה עולה לראש החדשות של שש באמנון לוי אבל דוכן להנחת תפילין בשש לפני המלחמה?
▪  ▪  ▪
במקום הנכון [צילום: דוד כהן/פלאש 90]

זה מה שאומר אבו מאזן לנתיניו הפלשתינים. הוא גאה על המאבק שמנהלות בנות עמו כשהן שורטות חיילים ישראלים, סוטרות על פניהם. זו מהות ההתנגדות העזה שלנו גם ברמאללה ושכם - האויבים שלנו, הצהיר המנהיג, לומדים לקח...
גם אתה, אבו מאזן, וכל בני-האדם תחת סמכותך כפופים לאותו לקח. האם למדתם והפקתם? הציונים, האויב המר והקטלני, הפיק וממשיך להפיק מדינה לתפארת. הציונים משגשגים, מתחדשים ומשתפרים בתוך עולם מורעל - ואתם?
מאה שנים של בדידות הביאו את היהודים בא"י לפסגה. לאן הביאו אתכם מאה שנים של פופולריות עולמית אדירה, שגם להקת האבנים המתגלגלות לא תזכה לה בלכתה? האם טרם הגיע המועד לעצור את 'המוזיקה' שלכם, לשים קץ להתעללות שלך, מעל הבמה העולמית, בבני עמך החפים מפשע, גם בקטע שבו אתם שוהים (פליטים מתרבים רובכם) כרגע?
האם לא הגיע הזמן לנכש את סלעי המחלוקת, להפריח את השממה בין הסלעים, לשתול ולנטוע במקום להפריח בלונים ולשרוף? בתורה שלנו נכתב: "... וַאֲבָרֶכְךָ? וַאֲגַדְּלָה שְׁמֶךָ וֶהְיֵה בְּרָכָֽה׃ ג וַאֲבָֽרֲכָה מְבָרְכֶיךָ וּמְקַלֶּלְךָ אָאֹר וְנִבְרְכוּ בְךָ כֹּל מִשְׁפְּחֹת הָאֲדָמָֽה". כשתושיטו יד לשלום, תחדלו להתנקש, לסטור ולשרוט - נברך גם אתכם. זו תכליתנו.
לוי נגד כהן
במושבה יבנאל בגליל הוקם ביום הבחירות, ממש ליד הקלפי, דוכן להנחת תפילין. אם היה זה דוכן פלאפל - הסעיף לא היה עולה לראש החדשות של שש באמנון לוי. אבל דוכן להנחת תפילין בשש לפני המלחמה?
אישה שבאה להצביע הבחינה בדוכן ונדלקה. היא השליכה את תשמישי הקדושה שעל הדוכן, ניסתה להרחיק אותו למקום שממנו בא (לדבריה) - לבית הכנסת. היא לא יודעת שהתפילין שייך לרחוב היהודי, נמצא בכל בית יהודי. כיום יש להבדיל (כנראה) גם בין בית-יהודי ל'בית של יהודי'. היה בסביבה בחור צעיר מבני המושבה שהשתדל להרגיע אותה ולהרחיקה.
שמו איתן כהן והוא, לפי עדותו, לא דתי אלא חילוני. כאב לו לראות שמבזים ומכפישים תשמישי קדושה שהם נחלת עם ישראל מאז ומתמיד. המראיין באולפן הממוזג, מר אמנון לוי, היה סבור שהכהן מיתמם. סתם דוכן? הוא תהה, מה דחוף להציב דוכן תפילין דווקא לפני הקלפי? שאלה טובה, מגוחכת, מצחיקה.
להבדיל אלף אלפי הבדלות ביום חול - ווילי סאטן מגדולי הפושעים של אמריקה, אויב-הציבור במשך צרורות של שנים, גדול מפצחי הבנקים מאז ומתמיד, ברחן-כלא מושבע ומתמיד, הפך לגיבור תרבות אמריקני. הגאון שבקלי-קלות היה יכול להיות מגדולי המנהלים, המהנדסים והממציאים באמריקה, בחר לפלס את דרכו בעולם עם אקדח ומקדח.
כשנתפס לבסוף (תמיד לקראת התחלה נוספת), צבאו עליו עיתונאים בהמוניהם והוא נשאל מדוע אדם ברוך-כישרונות ברמתו מתפרנס משוד בנקים? כי שם נמצא הכסף... הוא השיב. מדוע מציבים דוכן תפילין בשער הקלפי, בתחנות אוטובוס, בקרבת בתי-ספר - מר לוי?

תאריך:  11/03/2020   |   עודכן:  11/03/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האם הם לומדים לקח
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
אורי שרגיל יש טענות כלפי אבו מ
בן נאמן  |  13/03/20 08:40
 
- אני אישית לא 'מבקש' שלום עם
א.ש.  |  16/03/20 08:43
2
אורי שרגיל, כתבת: "
בן נאמן  |  13/03/20 09:06
3
אמנון לוי עבד לכנופית הרייטינג
עוד סתם אחד   |  14/03/20 14:30
4
המציץ לחרדים ולחרדיות
משה, עורך-דין  |  14/03/20 16:14
 
- גם ישראל סגל יצא נגד משפחתו
א.ש.  |  15/03/20 13:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוני בן-מנחם
עימותים קשים בצמרת חמאס בין הזרוע הצבאית ברצועת עזה לבין הנהגת התנועה בחו"ל. גורמים בחמאס אומרים כי מנהיג חמאס ברצועה יחיא סינוואר שוקל ברצינות להתמודד בבחירות על ראשות התנועה כדי לשמור על מעמדה של הזרוע הצבאית ולמנוע את ניתוקה מהקשר עם אירן
ד"ר רפאל בוכניק
מתן לגיטימציה לשיתוף הרשימה המשותפת כנדבך עקיף או ישיר בממשלה עתידית בישראל, כמוהו כהכשרת הקרקע לקידום החזון האסטרטגי הערבי-פלשתיני משנת 2006, בדלת הקדמית    האמנם "המטרה מקדשת את האמצעים" כמימרתו של הוגה הדעות האיטלקי ניקולו מקיאוולי ובלבד שיובא הקץ לשלטונו של בנימין נתניהו?
יוני בן-מנחם
צעירים פלשתינים ביצעו אונס קבוצתי בתיירת שביקרה בעיר בית לחם ושדדו את כספה. המשטרה הפלשתינית עצרה את התוקפים אך מנסה להסתיר את דבר האונס בטענה שהוא יפגע ב"אינטרס הלאומי" ובענף התיירות בבית לחם
ד"ר אודי לוי
ישראל, מן המובילות בעולם במלחמה בטרור בכלל ובאמצעים פיננסיים בפרט, מעניקה לגיטימציה שבשתיקה לקטר - הנסיכות שעושה יותר מכל מדינה אחרת כדי לתמוך בטרור    מה יקרה אם חיזבאללה יחליט שגם הוא רוצה מאות מיליוני דולרים תמורת שמירת השקט?
יוני בן-מנחם
ממשל טראמפ מקיים מגעים חשאיים עם הרש"פ ועם תנועת חמאס בניסיון לקדם את עסקת המאה. מאמציו נכשלו לפי שעה. יו"ר הרש"פ מעודד מההתפתחויות הפוליטיות האחרונות בישראל ומעריך כי מהפך פוליטי יקבור את תוכניות הסיפוח של ממשלת הליכוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il