X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בשולי הכותרות: טיבי עדיף על ביבי? תשאלו את גנץ (ואיווט). אז מה אם הבטיחו אחרת. העיקר לנקר לביבי שתי עיניים להחזיר עריקים לכור מחצבתם האידיאולוגי זו שחיתות שלטונית? תשאלו את ארי שביט ולקינוח פסוקו
▪  ▪  ▪
שביט. עריק [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

טהרנים נמאסתם
ביבי או טיבי? אם תשאלו את בני גנץ מי עדיף לחבור לממשלתו, התשובה היא ברורה: טיבי. רמאללה כבר כאן. הרשימה המשותפת על שלל ח"כיה, מטיבי יועצו של רב המחבלים, יאסר ערפאת, ועד איווה יזבק, משוררת השהידים. אז מה אם גנץ ומפלגתו פמפמו לנו בלי הרף שהם לא יישענו על המפלגה הפלשתטינית השוללת את קיומה של מדינת ישראל ושחיילי צה"ל ואזרחיה הם עבור הרשימה יעד לגיטימי לטרור? מילה זו רק מילה ומה לא עושה גנץ בשביל לקושש עוד כמה קולות למען כסאו?
מוטב לנקר למדינה ולבוחריו שגנץ בגד בהם עין אחת, ובלבד לנקר לביבי שנוא נפשו ומושא קנאתו שתי עיניים! העיקר לא לשבת עם ביבי הנאשם, למרות שעל-פי החוק הוא חף מפשע כל עוד לא הורשע. גנץ קתולי יותר מן האפיפיור כבר אמרנו? נכון שגנץ כפי שהוכח הוא לא בדיוק יונה צחורה (המימד החמישי ופרשיות מפוקפקות אחרות), ומפלגת הגנרלים היא לא טלית שכולה תכלת (פרשת אשכנזי - מנדלבליט כמשל). אז מה? לכם מותר כל עוד לא מדובר בביבי. טהרנים נמאסתם!
שביט, פרופורציות בבקשה
בתגובה ל'ביזיון' 6.3.20, מקןר ראשון
עם כל הכבוד לעיתונאי ארי שביט למקרא ביקורתו על שחיתות שלטונית חמורה, הפותחת את מאמרו "ביזיון", לתומי סבורה הייתי שכוונתו להישענות של ממשלת גנץ על הרשימה המשותפת הפלשתינית השוללת את קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ותומכת בטרור נגדה. וזאת לאחר הבטחות חוזרות ונשנות של גנץ ומפלגתו, כמו גם של ליברמן, שהפריכו כל חשד לצעד מסוכן זה, דבר שהעלה ללא כל ספק את מספר בוחריהם.
אך לתדהמתי שביט הצביע לא אחרת מאשר על הניסיון של ביבי ללכוד עריקים למפלגתו. שביט התחרפנת? זה חלק מהמשחק הפוליטי המקובל. ולא עוד, שכחת שביבי פונה בסך-הכל לרוב לעריקי הליכוד (הנדל האוזר ואורלי לוי), והוא משכנע אותם לחזור לכור מחצבתם האידיאולוגי הטבעי - צעד לגיטימי ביותר. ואין להשוותו כלל לשיתוף פעולה עם המפלגה הפלשתינית שמזמן ראוי היה לפסול אותה.
תופעת העריקים קיימת, איך לא, גם בתחום התקשורת. ולהזכירך שביט שגם אתה עיתונאי עריק שעזב לאחר שנים רבות את ביתו 'הארץ', בנסיבות לא מחמיאות שנכפו עליו. נכון שלעריקות פוליטית, בניגוד לעריקות תקשורתית, יש השלכות אלקטורליות לאומיות משמעותיות. אבל פרופורציות בבקשה. אל תגזים. מפה ועד שחיתות שלטונית הדרך רחוקה. כן, גם אם מדובר בביבי שבשמאל כה אוהבים לשנוא. הבנת את זה ארי?
פסוקו
בחירות: בקלי קולות?
ממשלה? מח"כים ומתח"ככים
פרץ - מרצ - גשר והקשר?
הפיראט האדום מציג: קורונה זה לא צעצוע
איטליה מציגה: הנגיף בארץ המגף
גנ.ץ מציג: גנץ דואג לגנץ לפני הכל

תאריך:  15/03/2020   |   עודכן:  15/03/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
עמוס גלבוע
משבר הקורונה מחייב ממשלה רחבה    ממשלת מיעוט פירושה אי-יציבות שרק תוסיף אסונות למשק הישראלי    בצד המהותי יהיה זה הישג היסטורי ראשון לתנועה הלאומית הפלשתינית במאבקה נגד העם היהודי
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - שמים מקלות בגלגלים, מחבלים בחליפות, גזענות וסוף המרוץ    "משנכנס אדר מרבין בשמחה" (מסכת תענית)
עידן יוסף
מציע שכל הסיעות הבינוניות, כולל ישראל ביתנו, יתמכו בממשלה מבחוץ    מן ההצהרה מסתמן כי ליברמן לא ימליץ על איש מבין המועמדים לראשות הממשלה - נתניהו או גנץ
איציק וולף
יו"ר סיעת כחול לבן פנה ליו"ר הכנסת ודרש לשבץ בלו"ז מליאת הכנסת שתושבע ביום שני גם הצבעה על תפקיד יו"ר הכנסת ה-23
איציק וולף
יו"ר גשר, שפרשה דה-פקטו ממפלגות העבודה ומרצ שאיתן רצה בבחירות, מצטרפת לקריאה להקמת ממשלת חרום לאומית לנוכח משבר הקורונה    "אני בטוחה שזוהי גם כמיהתם של אזרחי המדינה. כאם לילדים אני מצטרפת לקריאתם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il