X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
עם כל הערכתי לתרומת הרב לעולם התורה, רב הנוהג לסיים מדי שנה קריאה ולימוד של התלמוד הבבלי במעמד הסיום בערב פסח משתתף קהל רב אני מצר על כך, שביום שקראנו את פרשת "כי תשא", שערך קדושת החיים הוא אחד מתמרוריה, פוגע הרב בערכים מדעיים
▪  ▪  ▪
הרב קניבסקי [צילום: דוד כהן/פלאש 90]

אודה, שקשה לי לדבר סרה ברב הגאון שמריהו יוסף חיים קנייבסקי, בן ה-92, מנהיג רוחני בולט בזרם הליטאי, שהפר הוראת משרד החינוך - לא לקיים לימודים. הוא הורה בניגוד להוראות משרד החינוך, שלימודים בתלמודי תורה יתקיימו כרגיל.
אני משוכנע, שאם מנהל גימנסיה "הרצליה" בתל אביב היה יוצא בהוראה דומה, ומורה שלימודים יתקיימו כרגיל, היה כבר מוצא עצמו בעימות עם שוטרי משטרת ישראל, המונעים מהמורים ומתלמידים לקיים לימודים. המנהל היה רואה את כל הדרך אל בית המשפט באותו יום.... וקרוב לוודאי, שהיה יושב מאחורי סוגר ובריח, ובצדק! בצדק רב!
עם כל הערכתי לתרומת הרב לעולם התורה, רב הנוהג לסיים מדי שנה קריאה ולימוד של התלמוד הבבלי. במעמד הסיום בערב פסח משתתף קהל רב. אני מצר על כך, שביום שקראנו את פרשת "כי תשא", שערך קדושת החיים הוא אחד מתמרוריה, פוגע הרב בערכים מדעיים.
למרבה הצער, הרב מוציא הוראה, הפוגעת בערכי קדושת החיים. הוראתו המנוגדת להוראת משרד החינוך, למרבה הכאב, עלתה על שרטון הבורות בנושאים מדעיים, במדע הרפואה - שמטרתו הצלת חיים. בורות בדרכים, בהן מחקר מדעי מפלס דרכים כדי למנוע התפשטות מגיפות קוטלות חיים.
על שרטון הבורות הקדים לעלות לפני הרב קנייבסקי נשיאה של ארצות הברית, דונלד טראמפ. מספר שבועות קרע את מסכי הטלוויזיה בצרורות של דברי רהב ובדרישה - "לא לבלבל את המוח בדבר סכנה של מגיפה", בתוספת קינוח אווילי - "זו המצאה של האליטות ושל הדמוקרטים". בכל הופעה בתקשורת האשים את הדמוקרטים בניפוח המתיחה של מגיפה מסוכנת, השתהה בשלומיאליות, שהיה בה צירוף של בורות ופרצי רהב, בארגון הממשל הפדרלי וזרועותיו הרפואיות לשעת חירום.
דעות חשוכות
נשיא ארצות הברית, נשיאה של מעצמה עולמית, מעצמה שידעה קטל של חצי מיליון אמריקנים לפני קצת יותר ממאה שנה עקב השפעת הספרדית, לא התבייש לקצץ בתקציבי הסוכנויות הפדרליות, שאמורות לטפל במגיפות עולמיות, כי זה נשמע לו כ"רבב שמאלני".
נשיא ארצות הברית, נשיאה של מעצמה עולמית, איבד מספר לא מועט של ימים בשלל דברי רהב בגנות הפאניקה של הדמוקרטים "המדברים על מגיפה שמתרחשת בראשיהם", ניכר היה שהוא מוקף באומרי הן המסמאים אותו יותר ויותר.
ארה"ב הפסידה שבועות יקרים, בהליכתה שולל אחר נשיא בור, יהיר, שהיה סבור כי הוא חכם יותר מממצאי מדענים ומשלל אזהרות רופאים. נשיא ארה"ב התרחק מהתמודדות עם אתגרים והקיף עצמו באומרי הן בעלי אותן דעות חשוכות.
פרצי יהירות ושלל דברי רהב של הנשיא טראמפ באו לידי ביטוי באמירות רוויות עוצמות של ביטחון עצמי, הקובע שאין להתייחס ברצינות לבדיחה של הימנעות מלחיצת ידיים. הרהב של הנשיא, המשלב ידיים עם בורות, הניעו את הנשיא להפגין לחיצת ידיים בפרהסיה, תוך זלזול רב ב"פאניקות של האליטות הדמוקרטיות".
כשנתן אשל דיבר על השנאה כמלט מאחד ובונה את העוצמות של מחנה הימין, הוא לא כלל שם רק את בנימין נתניהו, הוא התכוון גם לנשיאה של ארצות הברית, שמעמיס על השנאה מס ערך מוסף של בורות, הרבה בוטות והרבה הרבה גסות רוח.

תאריך:  17/03/2020   |   עודכן:  17/03/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרב קנייבסקי והנשיא טראמפ מייצגים את הבורות
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
קלינסקי: עכשיו שורפים רבנים
ב.ל  |  17/03/20 14:05
 
- הטירוף של ב.ל מגיב פה יום-יום
למגיב המטורף ב.ל  |  17/03/20 16:58
2
תתביישו לכם לדבר כך על גדול הד
איבגני   |  17/03/20 14:31
3
זו אמונה עיוורת
זו לא בורות  |  17/03/20 14:47
4
הקומוניסט/ערביסט פצח במסיבה ?
מגיב ותיק  |  17/03/20 14:57
5
במגיב המאחל קורונה לכותב המאמר
היהדות מתביישת  |  17/03/20 18:28
6
אבד לו צלם אנוש
למגיב הראשון  |  18/03/20 08:56
7
איתן, החברים הנאורים שלך :
מגיב ותיק  |  20/03/20 09:39
8
מאחלת שבת של בריאות טובה
מאחלת  |  21/03/20 07:26
9
מאחלת שבת של בריאות טובה
מאחלת  |  21/03/20 07:26
10
מאחלת שבת של בריאות טובה
מאחלת  |  21/03/20 07:26
11
מאחלת שבת של בריאות טובה
מאחלת  |  21/03/20 07:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
איתמר לוין
חברות תעופה שנכנסו למשבר הקורונה כשהן חלשות ממילא, לא ישרדו אותו. חברות חזקות יצלחו אותו אם יימשך רבעון או שניים; התארכותו עלולה לשנות את פני הענף כולו. ויש גם השלכות על היצרניות הגדולות, החברות המחכירות מטוסים ושדות התעופה - מנתח אקונומיסט
יצחק מאיר
אבל, גם במצור, גם במציאות של גזירות קשות מנשוא בחברה פתוחה, טכנולוגית, חופשית, יצירתית ויצרנית, צריכים לשמור על הרוח הדמוקרטית, לבל נצא, והרי נצא, מן המצור ונמצא כי איבדנו אגב שמירה על חיינו ערכים שבלעדיהם נתקשה להתאושש ולחיות אחרי המגפה
איציק וולף
ליאורה עופר תוותר על מלוא דמי הניהול המגיעים לה עד ל-30 באפריל    מנכ"ל מליסרון, אופיר שריד, יפחית את שכרו ב-20%    שכר הדירקטורים ושכרו של המשנה למנכ"ל יופחת ב-20%    שכר שאר חברי ההנהלה יופחת ב-10%
ארי בוסל
הגרוע מכל הוא שחברי כנסת ממשיכים את עלילות הדם, בין אם הן "הכיבוש" או "אפליה" הלא כל בר דעת מבין שהנגיף לא מבחין בין אוהב-ערבים לבין מתרפס-ליהודים    הנגיף מתפשט כאוות נפשו ומזיק לכל    הערבים ונבחריהם בכנסת מיללים, בעוד מדינת ישראל פועלת בשטח
מירב ארד
נתניהו: "עיכוב בשימוש באמצעים דיגיטליים יכול לגרום למותם של ישראלים רבים"    גנץ תקף: "אישור התקנות בלילה - ניצול מצב החירום"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il