X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
ממשלה שאין לה רוב יהודי ונשענת על מפלגות של שונאי ישראל וטרוריסטים איננה ממשלה לגיטימית בארץ ישראל אויב אינו יכול להיות שותף מבחינה דמוקרטית ומוסרית בשאלה, מי יעמוד בראש מדינת היהודים
▪  ▪  ▪
נתניהו. המועמד הנבחר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

אמש הופיע שוב ראש הממשלה בתקשורת כשהוא שב ומנחה את עם ישראל להישמע להוראות. הקצף על השפתיים של המראיינים למיניהם, בהתקפה ובהתרסה על כל מילה שאמר בנימין נתניהו, כאילו הוא עסוק בקונפירציות ובניצול משבר הקורונה לצרכים פוליטיים אישיים, הביאה למחשבה שעוד רגע קט ומלאך חבלה שנקרא קצף, יבוא ויעמוד לצידם באולפנים.
מטריפות אותם ההופעות הממלכתיות של ראש הממשלה. הם הלוא יצאו מאיזון כבר לפני שנים רבות ומצבם רק הולך ומחמיר. כפי שצפע יישאר לעולם צפע גם אם ישיל את עורו ויעטה עור חדש - ככה הם.
העיתונאי בן דרור ימיני, למשל, היה ממוקם אצלי באזור הדמדומים... לא ממש מתועב, אבל כבעל שריטות עמוקות ורציניות בעיקר כשמדובר בהתיישבויות ביהודה ושומרון. והנה במאמר האחרון הוא הדביק את הטרלול והתייצב לצד יתר הקולגות. הפיוז קפץ לו מהימיני בכל עוצמתו והוא האשים את ראש הממשלה בהתנהגות שפלה, מאחר שלטענתו, רוב הישראלים תמכו במסע שהיה מאוחד ב"רק לא ביבי", ועל כן בנימין נתניהו חייב לפנות את הכיסא ... "מדוע הוא לא מפנה כשהרוב הצביע נגדו? האם הוא חושב שיכפה את עצמו על המדינה"?
איך אתה לא מתבייש אדון ימיני, איך אתה משקר ומרמה? איך חבריך בשמאל מדברים על קץ הדמוקרטיה כשכחול לבן רוצה לקדם בהליך בזק חקיקה אגרסיבית חסרת תקדים שנועדה למנוע משני מיליון ורבע אזרחים לבחור במועמדם - בנימין נתניהו? זו הפגיעה החמורה ביותר. איזה רוב יש לכם? אלה שהצביעו לנתניהו ישירות ובאמצעות מפלגות שהתחייבו לתמוך בו הם שניים ורבע מיליון אזרחי מדינת ישראל, בעוד שלבני גנץ הצביעו פחות ממיליון וחצי שהתחייבו לתמוך בו, ישירות או באמצעות מפלגות אחרות.
לא סופרים
רוב יהודי ברור של 56 אחוז לעומת 44 אחוז ל"רק לא ביבי". ממשלה שאין לה רוב יהודי ונשענת על מפלגות של שונאי ישראל וטרוריסטים איננה ממשלה לגיטימית בארץ ישראל. אויב אינו יכול להיות שותף מבחינה דמוקרטית ומוסרית בשאלה, מי יעמוד בראש מדינת היהודים. לא יעלה על הדעת שהם ישתתפו בהחלטות ובהכרעות כיצד תתמודד המדינה עם אויביה. אפילו בן-גוריון כבר קבע זאת: "הם בוחרים ונבחרים לכנסת, לא סופרים אותם ולא מתחשבים בהם".
ממשלת אוסלו שינתה בהפקרות את הכלל והביאה עלינו גיהנום. אתה בן דרור ימיני ורעייך הדמגוגים הקטנים, כמיטב מסורת השמאל, באמת מאמינים שהרשימה המשותפת וכל אחד מח"כיה ראויים להיחשב כאחד הפרלמנטרים הטבעיים, למרות שהם מצהירים על חיסול המדינה היהודית?כמה פעמים התחייב הקוקפיט ההזוי והמוזר הזה, שלא לקחת ממשלה שנשענת על המשותפת, אפילו הצהירו שלא יסתייעו בה בתמיכה מבחוץ... כלומר, יש היום בכנסת 98 ח"כים שנבחרו תוך הצהרת כוונות, שהם מתנגדים באופן מוחלט להקמת ממשלה עם המשותפת. 58 גוש הימין - 33 כחול לבן, 7 ישראל ביתנו. וכאשר אתם מנופפים בהרס הדמוקרטיה, וכבר לא במחשכים מתכננים להקים איתם ממשלה, זהו למעשה שוד הדמוקרטיה הגדול מכולם.
בינתיים הגושפנקה שנתנו ראשי כחול לבן ונתת אתה ושכמותך בעלי הקצף על השפתיים, כבר גרמו נזק אדיר...בערב פורים בחרתם לקיים את הכורעים והמשתחווים להמן. על הרעיון להעביר עריקים מגוש השמאל קראתם שאין זה דמוקרטי, אבל רבכם יצחק רבין שיחד שני מושחתים כדי להרוס את ישראל... אז מדוע נתניהו אינו כל לנסות ולהביא שלושה אנשי מוסר ומצפון, כדי להציל את ישראל?
מה אתה רוצה בן דרור ימיני, שכלל אין דרור במוחך אלא אותה השקפה של הזדהות חולנית, לא אנושית ולא מוסרית עם הפלשתינים, על חשבון ביטחון המדינה ואופיה היהודי, שהאויב הערבי ישב בוועדת חוץ וביטחון? הרי הם דורשים זאת. די לנזקים הנוראים שגרמתם! שהבאתם את הפושע עארפאת, שאילצתם את ראש הממשלה לשחרר אלפי רוצחים בעסקות שונות. הדאגה לגלעד שליט עניינה אתכם כשלג דאשתקד, פשוט כל מעשה ועניין שמסייע לפלשתינים "נגד הכיבוש", אתם ראשונים להתייצב אליו. המדינה היהודית מעניינת אתכם כקליפת השום, אתכם, את שופטיכם בבג"ץ, את אנשי הפרקליטות שלכם. ראיתם שילדי פרקליטי המדינה הצביעו למפלגה הערבית! ילדי ערן שנדר הכריזו על כך תחת כל עץ רענן, הכל מהבית!
קבלת החלטות
אז נספר קצת על ועדת חוץ וביטחון של הכנסת. חברי הוועדה שותפים לחלק מהסודות הגדולים ביותר של המדינה! הם יכולים לתחקר רמטכ"ל וכל נושא תפקיד ביטחוני. יור' הוועדה לשעבר יובל שטייניץ העלה את דרכי הפעולה של הוועדה: היא מקשרת בין הדרג הצבאי למדיני ויעודה לאפשר בקרה ופיקוח על תהליכי קבלת ההחלטות בנושאי חוץ וביטחון מרכזיים והתאמתם בין המדינאים ובין מערכת הביטחון.
הגופים שבפיקוח הוועדה הם משרד ראש הממשלה ובנושאים מדיניים ביטחוניים גם המוסד, השב"כ, המועצה לביטחון לאומי, משרד הביטחון הכולל את צה"ל, התעשיות הביטחוניות וגופים כגון סיב"ט, מלמ"ב, משרד החוץ, כגון שגרירויות בעולם, ומשרד האוצר בנושאי תקציב הביטחון והחוץ. התוכניות המדיניות, איומים מיידיים ועתידיים על מדינת ישראל, והמענה של מערכת הביטחון לאיומים אלה, אבטחת מתקנים אסטרטגיים בהתאם לתפישת הביטחון של מדינת ישראל, סיורים במחנות צה"ל ובתעשיות הביטחוניות. הוועדה מאשרת צווי 8 לגיוס חירום, וכן פעולות של שירות הביטחון הכללי והשירותים החשאיים.
לא סיימתי. יש עוד הרבה. אבל נראה לי שאפשר להסתפק בכך. מה אומר עוד? לראות בימים אלה את משה יעלון שהיה שר הביטחון ורמטכ"ל, אפילו מחמיץ את הלב., וכך אמר: פרסמנו שתי החלטות לפני הבחירות לפסול שותפות עם תומכי טרור מהמשותפת והדחת נתניהו. החלטנו להפר את ההבטחה שלא להישען על המשותפת כדי לקיים את ההבטחה החשובה יותר של הדחת נתניהו ! וכל המוסיף גורע.
ושום מילה מהתקשורת על נתניהו העובד ללא ליאות ובלא שינה כבר ימים רבים, בעצם כמעט תמיד, גם ללא קורונה. אבל גם מיטב המופרעים בוודאי יודעים שלפני חודשיים באו מכול העולם ארבעים נציגים ושועים בגלל נתניהו. השבים מפרו השבוע התבטאו כך: בשום מדינה בעולם אין כניסה של מטוסים לפרו, הכוח שיש למדינת ישראל פשוט דבר בלתי נתפס. אנחנו עברנו מחסום אחרי מחסום של חיילים עם כלי נשק, רק באמצעות אישור ממשרד החוץ שהורה נתניהו לתת. המדינה פשוט עוצמתית ברמה שאי-אפשר לתאר, אירופים שראו את כל זה היו פשוט בהלם. וגם על זה... כל המוסיף גורע.

תאריך:  24/03/2020   |   עודכן:  24/03/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רוצים לשדוד את הדמוקרטיה
תגובות  [ 21 ] מוצגות  [ 21 ]  כתוב תגובה 
1
מדוייק
יהודית שגב  |  24/03/20 09:45
2
ערימה של שטויות היסטריות
הירונימוס  |  24/03/20 11:08
 
- אז מדוע הגנץ שלך לא מקים ממשלה
עובד 1  |  24/03/20 20:52
 
- מתיון מנוול הפסדת, יש אלוהים
בפנקס הכל נרשם  |  28/03/20 12:57
3
מילים כדורבנות
מודאגת  |  24/03/20 13:26
4
דר אסתר היקרה
תומך ומעריץ חדש  |  24/03/20 15:13
 
- מה פתאום "גזענית" אדוני המגיב
שלמה המגיב  |  24/03/20 17:21
5
פשוט מטורף לא יאומן שבמצב כזה
השמאל אבדו כל רסן  |  24/03/20 15:46
6
תודה שאת קיימת - כל כך מדויק כ
קורןנאוה טבריה  |  24/03/20 17:04
 
- נאווה יקרה.אני בעט
א.ש.ג  |  24/03/20 19:10
7
אסתר מלינה על "שוד דמוקרטיה"?
שלמה המגיב  |  24/03/20 17:05
 
- הערה מתודית לשלוימה
עובד 1  |  24/03/20 23:37
 
- התייחסות לעובד
שלמה המגיב  |  25/03/20 00:24
 
- מה שונה ממכם משאר המחבלים
עברתם כל גבול  |  25/03/20 01:06
 
- מי כאן "עבר את הגבול" ?
שלמה המגיב  |  25/03/20 09:57
8
גב' שניאורסון גרי היקרה - תודה
עמעד  |  24/03/20 17:31
 
- עמעד היקר
א.ש.ג  |  24/03/20 19:15
 
- להתכונן למאמר הבא של אסתר
שלמה המגיב  |  24/03/20 22:16
 
- שלומייליאל לא כדאי לך להתמודד
מול עמעד ואסתר  |  28/03/20 13:06
 
- המאמר שדיברתי אודותיו
אשג  |  27/03/20 14:29
 
- וואלה , הפתעה !
שלמה המגיב  |  28/03/20 16:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
עו"ד אברהם פכטר
השב"כ - פועל נגד הטרור מבית, ובודק מי נשא של הנגיף שמאיים על ביטחון ישראל ומדווח למוקד מד"א והמשטרה גם על משתפים שהיו בסביבה    המוסד - מגן על ישראל מבחוץ - ובמבצע נוסח אירן, מביא לארץ ערכות מגן לפני מדינות אחרות שמנסות להשיג את האמצעים האלה לפני ישראל    אין כמו המוסד
איתמר לוין
ההתערבות חסרת התקדים של בג"ץ בניהול ענייני הכנסת נובעת מן המצב המטורף בו אנו מצויים, ומצירוף של שלושה נימוקים: אדלשטיין הוא יו"ר זמני, הנושא נוגע אליו אישית והוא מתעלם מעמדת הרוב    הפגיעה האמיתית בהפרדת הרשויות היא בין הממשלה לכנסת, והשופטים מנצלים את ההזדמנות כדי להזכיר מיהו הריבון    זהו פסק דין שמוטב היה שלא יינתן - אך במציאות של ישראל במארס 2020, לא היה מנוס מלפסוק כך
איתמר לוין
אדלשטיין סירב להתחייב שיעלה לדיון בתוך יומיים את דרישת כחול-לבן להחליפו - ובג"ץ כפה זאת עליו    חיות: התנהגותו של אדלשטיין היא סיכול רצונו של הבוחר ופגיעה בעצמאותה של הכנסת, ומהווה חריגה ממתחם שיקול הדעת שבידיו    עמית: אין לחתור תחת עצם קיומה של השיטה    מלצר: דווקא ממשלת מעבר מחייבת פיקוח הדוק של הכנסת
עידן יוסף
התחדשה "מחאת הדגל השחור" של השמאל נגד אדלשטיין והממשלה באמצעות שיירה של כלי רכב ליד הכנסת    ח"כ ניצן הורוביץ: "הימין ונתניהו בראשו פשוט רומסים את הדמוקרטיה"
דן מרגלית
כחול-לבן תודיע מיד עם קבלת המנדט בבית הנשיא ראובן ריבלין על מחווה מרחיקת-לכת לקראת הליכוד, שבממשלת אחדות הוא ימנה את המועמד הראשון ברוטציה לראשות הממשלה, ובלבד שלא יהיה אדם הנאשם במעשים פליליים ועניינו תלוי ועומד בבית המשפט
רשימות נוספות
בג"ץ לאדלשטיין: תן תשובה עוד היום  /  איתמר לוין, מירב ארד
חודשה שיירת מחאת הדגל השחור  /  מירב ארד
מחלוקת על בחירת יו"ר הכנסת  /  איתמר לוין
ביבי, לוח הצגות  /  דן מרגלית
רגע ההכרעה של גנץ  /  יוסי אחימאיר
רוטציה עם פרץ על ראשות הממשלה  /  עמוס שנער
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il