הדוגמנית שירי בן ארי שנמצאת בחודש השישי להריונה, תשמש כפרזנטורית של המותג האיטלקי הבינלאומי Cam המתמחה במוצרי פרימיום לתינוקות.
בן ארי תוביל את קמפיין סתיו חורף 2007/8 תמורת סכום של 20,000 דולר.
הקמפיין בהיקף השקעה כולל של כ-250,000 דולר יתמקד במוצרים המובילים ובעיקר בעגלות של המותג האיטלקי Cam שהקולקציה החדשה שלו הושקה לאחרונה במלואה בישראל. העגלות של המותג נחשבות לאיכותיות, החדשניות והמובילות בעולם.
אייל אייבינדר הבעלים של קבוצת ר.ד.א יבואנית Cam מסביר כי: "שירי בן ארי נבחרה להוביל את קמפיין ההשקה בשל העובדה כי היא משקפת בצורה מושלמת את ערכי המותג - היא משדרת איכות, בינלאומיות וייחודיות לצד העובדה שהיא מאוד אינטליגנטית ובשלה ומביאה לידי ביטוי בצורה מושלמת את האימהות של שנות ה - 2000."
אייבינדר מוסיף כי: "בשל הביקוש למותגי פרימיום בתחום התינוקות בכלל ובתחום העגלות בפרט שעלה בשנתיים האחרונות בעשרות אחוזים, העלאת המודעות של הצרכן לאיכויות המותג באמצעות קמפיין נרחב, הכרחית."
לדבריו: "הקמפיין מתמקד בעגלות, ליבת הפעילות של המותג, מאחר ומדובר במוצרי הדגל של Cam וכן מסקרים שעשינו עלה כי קניית העגלה מהווה את הצעד המשמעותי ביותר עבור ההורים שבדרך."