X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אם אתם משקיעים שרואים איך השווקים ממשיכים להתרסק בשנים הקרובות - אז עצרו כאן אם אתם משקיעים שמבינים שהעולם יחזור לתפקד בטווח הזמן הקרוב - שנה שנתיים - אז אולי כדאי שתמשיכו לקרוא
▪  ▪  ▪
איך חוזרים לשוק [צילום: פלאש 90]

חודש מרס יהיה זכור כחודש בו נגיף הקורונה הצליח לזעזע את השווקים. אולי לזעזע זו מילה חלשה מדי למה שבאמת קרה. כעת, כולם רואים את השחור הגדול שמתקרב ומאמינים שרק רע עוד יכול להיות. ייתכן שיש צדק מסוים בשחור הזה אולם חייבים גם להכין תוכנית יציאה ממנו.
התשובה לשאלה מתי השווקים יחלו לעלות אינה נמצאת מעבר לפינה אך ברור כשמש שזה יגיע מתישהו ומעטי מעט יהיו מוכנים לכך. אז כל שנותר הוא לחפש סימנים ולהכין תשתית נכונה.
אם אתם משקיעים שרואים איך השווקים ממשיכים להתרסק בשנים הקרובות - אז עצרו כאן. אם אתם משקיעים שמבינים שהעולם יחזור לתפקד בטווח הזמן הקרוב - שנה שנתיים - אז אולי כדאי שתמשיכו לקרוא.
אני שם על השולחן 3 נקודות עיקריות:
מכפיל הון בבנקים סביב 0.5.
שבירה מוחלטת של משקיעי הלונג.
חדשות רעות טובות יותר.
אף אחת מהנקודות לא מהווה חישוב מתמטי אלא יותר ניתוח פסיכו-כלכלי כפי שאני רואה אותו מנקודת מבטי וניסיוני.
מכפיל הון 0.5 בבנקים:
בנקים זה עסק קשוח. במיוחד בתקופות משבר. עסק שמתעסק עם כסף על-מנת לייצר עוד ועוד ממנו. לא אלאה אתכם בחישובי מכפילים, אך שמתי לב שכל משבר בשווקים הפיננסים החל להראות סימני יציאה וחיוביות כאשר הבנקים נסחרו סביב מכפיל הון של 0.5. זה בעצם אומר שעל כל חצי שקל שנשקיע נקבל שקל שלם במיידי. עסקה טובה.
שבירה מוחלטת של משקיעי הלונג:
בכל משבר, קל וקשה, תמיד יהיו משקיעים סופר חיוביים יתר על המידה. המשקיעים הסופר חיוביים יחזרו להשקיע מיד כשהשוק ירד. גם כשהשוק ממשיך לרדת הם מצליחים לראות רק את הצד האופטימי ובטוחים שהשוק אוטוטו חוזר לעליות. כשהמשקיעים האלו נשברים - זה זמן מצוין לבחון איך חוזרים לשוק.
חדשות רעות טובות יותר:
זה נשמע אולי רע. בחודשים הקרובים הקורונה תביא עלינו חדשות רעות. אפילו רעות מאוד. עם זאת, הוודאות הולכת ומתפשטת - רע כמה שזה נשמע. ועדיין, החדשות הרעות הללו יזרמו ואף יחלו להיות סוג של שיגרה ומבלי שנשים לב החדשות הרעות יהיו רעות פחות ככל שיחלוף הזמן. השווקים יזהו שפחות רע ויגיבו בהתאם ואף על-פי שיהיו משקיעים שיחשבו שהרע לפנינו - החדשות הרעות הטובות יותר כבר ישלטו בשווקים.
לסיום:
קראתי מאמר יפה לפני זמן לא רב. אחד המשפטים שצדו את עיני היה ש"אף רמקול לא יעבור ברחובות ויודיע שהגיע הזמן להשקיע והירידות הסתיימו". ולכן, כדאי לתכנן את אסטרטגיית ההשקעה כבר היום.

תאריך:  02/04/2020   |   עודכן:  02/04/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
אליזבט רימיני
בין אם כדי שניתן יהיה לערוך בחירות בעידן הקורונה, ובין אם כדי להימנע מהמחזות ההזויים של בדיקת קלפיות, טענות לזיופים וויכוחים במשך ימים רבים לאחר הבחירות, הגיע הזמן להיערך לבחירות דיגיטליות    הנה כמה רעיונות איך ניתן לעשות זאת נכון
דני בז
כמה טוב שבא הלילה והגעגוע למשפחה שוב לא שולח אותך בדמעות אל החלון    לנופף לשלום ולהפריח נשיקות, שהרי כולם באו לבקר, והם שוב פה, אצלנו בסלון
איציק וולף, איתמר לוין
הכישלון של מערכת הבריאות האמריקנית מתגלה בכל היקפו בימי הקורונה. עשרות מיליוני אמריקנים עלולים שלא לקבל טיפול, משום שאין להם ביטוח בריאות או שהם מכוסים בצורה חלקית בלבד. איזה הבדל לעומת המערכת שלנו, המבטיחה טיפול מלא לכולם
איציק וולף
מנכ"ל משרד הבריאות ייכנס לבידוד במתקן ייעודי בבית החולים שיבא, הכולל חדר עבודה ואמצעי תקשורת מתאימים    "אמשיך לנהל את האירוע יחד עם חברי להנהלה באמצעים דיגיטליים, רצף השליטה על האירוע ימשך"
איתמר לוין
מייסד מיקרוסופט ואחד הפילנתרופים המובילים בעולם מציע: גישה לאומית עקבית להסגר כדי למנוע הדבקה, העברת הבדיקות לידי הממשל הפדרלי והגדלת מספרן, וגישה מבוססת נתונים כדי לפתח תרופות וחיסונים    החלטות נכונות כעת, מדגיש גייטס, יצילו חיים ויחזירו את ארה"ב לעבודה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il