X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
משרד דואר יקר, דומני שהקורונה לא פוגעת במחשבים ובאוטומטים הליכה לקרוואן הדואר אורכת כשעה לכל כיוון
▪  ▪  ▪
איש לא עונה [צילום: משה שי/פלאש 90]

ראיתי שמשרד הבריאות מאשר שהקים אתר באינטרנט ובו אפשר לשאול שאלות בעניין הקורונה. התקשרתי מיד וממשרד הבריאות הופניתי לאתר של מכבי. השיבה לי מוקדנית מסכנה, לנודניק, ושאלתי אותה מה לבדוק בבית כדי לדעת שאני לא חולה. הצהרתי שאין לי חום, אין לי קשיי נשימה ואני לא משתעל. "זה אומר שאתה בריא", אמרה. אז אני יודע, שאינני חולה. בינתיים.
בלאגן של הדואר בימי המגיפה
שתי הודעות מן הדואר הגיעו ביום אחד. מסמך אחד הודיע על חבילה רשומה שהובאה לסניף הדואר ברחוב שלמה המלך 78, שאותו אני מכיר היטב. באתי, חייכו אלי, קיבלתי. המסמך השני הודיע לי על מכתב רשום, שהגיע אל הדואר ברחוב רפאל איתן 1. הגעתי אל המרכז המסחרי, שגם אותו אני מכיר, ושאלתי היכן סניף הדואר. מסתבר שפתחו סניף דואר חדש בקראוון במגרש החניה, אי-שם אחרי בניין החנויות הגדול. עובדים בחנויות הפנו אותי לרדת במדרכות אל תחתית הבניין ושם מצאתי את הדואר ובו איש צעיר וחביב מאחורי חלון סגור למחצה. המחלה בחוץ. האיש עיין במסמך והודיע לי בהחלטיות "זה לא פה".
צלצל אל טלפון 171 ותברר היכן החבילה שלך. הסתכלתי במסמך, שצילומו מצורף כאן, ומצאתי כתוב: "רח' רפאל איתן 1, מתחם מרקט פלייס קריית אונו". לא עזר לי. האיש התעקש ואני עשיתי כדבריו. צלצלתי אל מודיעין הדואר, 171. האוטומט במודיעין הזה לא לוקה במגיפה אבל גם לא עוזר. הוא מסביר לי ארוכות, שהמשרד לשוויון חברתי דואג לי (לקשישים) והביטוח הלאומי דואג ומעביר את מענקי הזיקנה אל הקשיש. ואז הודיע לי המכשיר לא במפתיע "ברישומינו לא נמצא דבר דואר למספר הטלפון הזה. טראח. איש לא עונה. אין מוקדן שישמע ויסביר.
משרד דואר יקר, דומני שהקורונה לא פוגעת במחשבים ובאוטומטים. אולי דבר הדואר באמת לא שייך לטלפון הזה, כי הוא של בן משפחה ולא שלי? אולי לבעל החבילה יש שני טלפונים והוא משתמש בשני? ואולי, ואולי, ואולי... הליכה לקרוואן הדואר הזה אורכת כשעה לכל כיוון. בקלנועית פחות, ובכל זאת זה בזבוז זמן יקר. ברכיבה דרך הרחובות השוממים למחצה, רואים בפינות הרחובות שקיות, שקיות של אשפה.
שקיות גדולות בצבעים שונים ובהן אשפה ביתית, שאנשים הוציאו מבתיהם אל פינות הרחוב, במקום להשליך לפחי האשפה. והשקים נערמו כי עובדי הרשות המקומית לא באו לאסוף אותם. יש קורונה. ומי שעיתותיו בידו בגלל הסגר, יכול לקרוא את ספרו המצויין של אלבר קאמי "הדבר", ואם לא, יש לו אפשרות לקרוא את "אהבה בימי כולרה" של גבריאל גרסיה מארקס.
המסמר החשוב
בגלל איומי הסגר והמגיפה, אנשים מיהרו לחנויות לקנות חבילות של נייר טואלט. נזכר אחד מוותיקי הקיבוצים של מפ"ם: פעם, כשנזקקו לנייר טואלט, חתכו את העיתון לגזרים ותלו אותם על מסמר בשירותים. "קראו לעיתון 'על המסמר'.

תאריך:  05/04/2020   |   עודכן:  05/04/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עכשיו אני יודע שאינני חולה
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
כתוב יפה מאוד
חשדנית  |  5/04/20 16:18
 
- פרסום עם שם
יאיר דקל  |  5/04/20 21:59
 
- שיהיה לך חג שמח :) ל"ת
דניאלה (שם בדוי)  |  6/04/20 19:09
 
- תגובה לדניאלה
יאיר דקל   |  6/04/20 22:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
איתמר לוין
גארדיאן מתאר את המאמצים הנואשים של עובדים ומתנדבים במאות בתי אבות ברחבי ספרד, שם מתים קשישים בהמוניהם - ולעיתים איש אפילו אינו יודע על כך
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - מפולת, מבט לעתיד, תעודת מצוינות, במגיפה ומחסור בצוותים    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    שבוע טוב, בריאות שלמה וחג שמח וכשר    רבי יהושע אומר: "בניסן נגאלו, בניסן עתידין ליגאל" (תלמוד בבלי, מסכת ראש השנה, דף י"א, עמ' א')
הרצל ישראל
מדוע החל משרד הבריאות לנטר (בשפת העם - להיות עם היד על הדופק) את ריכוזי הקורונה בישראל, באיחור של שבועיים לפי דברי המומחים    מדוע החליט נתניהו לנטרל את פיקוד העורף ומל"ח שזהו תפקידם בזמנים של אירועים קיצוניים, דבר שהיה מרגיע את הבהלה בציבור?
שלומי אדר
המעסיקים חייבים לדאוג לכל השירותים הנלווים מתוקף היותם חשופים להדבקה - פגיעה במצבם הרפואי ומצבם הכלכלי - אלו ועוד עשויים לבוא לידי ביטוי על-ידי המעסיקים במתן ביטוח רפואי מורחב, והגדלת גובה הפיצוי עבור כל יום עבודה שהעובד משרת את המעסיק
איילת פישביין
היא הורגת, היא מנפצת כלכלות, מכניסה עמים שלמים לסגר, ועם זאת יש למגיפת הקורונה גם יתרון גדול: היא חושפת אמיתות באכזריות שאין כמוה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il