X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מה שנועד להיות ממשלת חירום, הופך להיות (אולי?) הממשלה הגדולה ביותר שהייתה בישראל והיא עוסקת (?) בהרבה עניינים שאינם קשורים למגיפה
▪  ▪  ▪
הפח של גנץ [צילום: יאיר דקל]

אני אוהב פוליטיקה, כי היא כמו טלנובלה. הכל משתנה כל הזמן, ופרשנים פוליטיים יכולים להתבדות בתוך יום כי השחקנים הפוליטיים/המפלגתיים משנים את דעתם. מה שנועד להיות ממשלת חירום, הופך להיות (אולי?) הממשלה הגדולה ביותר שהייתה בישראל והיא עוסקת (?) בהרבה עניינים שאינם קשורים למגפה.
פרופ' יצחק בן-ישראל מתח ביקורת על משרד הבריאות בערוץ 12 והמגישה, יונית לוי, אמרה לו "תודה", בחמיצות פנים, ולא נתנה לו לסיים את דבריו. פרופ' יורם לס (בעצמו, בעבר, מנכ"ל משרד הבריאות) נשמע באחרונה זועם ברדיו של כאן11 ואמר שלא נותנים לו להישמע באמצעי התקשורת מאז שמתח ביקורת על משרד הבריאות. פרופ' איתמר גרוטו, המנכ"ל הרפואי של המשרד, שמנהלו הוא כלכלן, אמר בשידור, שאסור לתת לפרופ' לס לדבר. בשידור אחר גרוטו צעק על פרופ' זאב רוטשטיין (מנכ"ל הדסה), שהוא בוגד.
סתם דוגמה לתארים אקדמאיים: ב-1986 ח"כ דוד לוי אמר על יריבו משה ארנס, "מיהו הפרופסור הזה", עם דגש מבזה על המלה "פרופסור". ארנס ז"ל היה שר ביטחון טוב. דוד לוי כנראה לא יהיה נשיא, ובתו, אורלי לוי-אבקסיס - מה עשתה אנחנו יודעים.
פח של גנץ
פעמים רבות עברתי ברחוב העמקים ליד הפח של משפחת גנץ (לא חבר הכנסת). אתמול חשבתי שיש משמעות פוליטית לפח האשפה הזה. האם מהלכיו של בני גנץ יוליכו אותו בדרך זו?
זום בחירתי (2)
ליל הסדר, שנחגג השנה בהסגר, גילה לרבים את תוכנת זום המשמשת לוויעוד הרבה משתתפים. החברה עצמה פרסמה כי הפלטפורמה של שיחות הווידאו זינקה מ-10 מיליון ל-200 מיליון משתמשים ביום. אבל צריך לזכור שיש גם גם ליקויים מטרידים. למשל, יש תופעה חדשה - טרולים מתפרצים לפגישת זום, שאליה לא הוזמנו. הם משתפים תמונות וסרטוני זוועות, אלימות קשה או פורנוגרפיה. יש גם אפשרות, שגורם זר יחדיר לכם תוכנה זדונית דרך קובץ שנשלח אליכם בפגישת זום. אך לא זאת בלבד.
החברה עצמה מציינת בעמוד הפרטיות, כי היא אוספת מידע כמו שם משתמש, כתובת פיזית, מייל, מספרי טלפון, כתובת IP, ועוד...
לפני ימים אחדים פרסמו חוקרי אבטחה כי 530,000 סיסמאות של זום נמצאים ברשת האפלה וניתן לקנות כל סיסמה בפחות מסנט או לקבל אותה חינם.
ביטוח לאומי משלם
הופתעתי כאשר בטלפון שלי נחת מסר: ביטוח לאומי מפקיד בחשבון הבנק מענק קורונה 500 בן ש"ח, כי אני מקבל מענק זיקנה. אינני זקוק ל-500 ש"ח. אם זה פיצוי לטרדות של הסגר - חבל על הכסף. אם זה פיצוי לנזקקים - אינני נזקק. בקיצור, בזבוז כספי ביטוח לאומי. ובהזדמנות זו אוכל לציין שהקורונה גרמה לכבישים ריקים ומדרכות כמעט ללא אדם. מאידך-גיסא, המגפה סגרה את בתי הקפה ולי, ישבן בתי קפה, זה ממש חמור.
אימרה פוליטית
"למאמינים הוכחה לא נחוצה, למפקפקים אף הוכחה לא תשכנע".
סטיוארט צ'ייס (כלכלן אמריקני, שחי במאה הקודמת).

תאריך:  18/04/2020   |   עודכן:  18/04/2020
+שלום לעפרכם הפוליטי פוליטיקאים מיושנים
10:08 18/04/20  |  חיים שטנגר   |   לרשימה המלאה

לא ביבי הוא הבעיה, שתטריד מכאן ואילך את הציבוריות ואת אזרחי מדינת ישראל. הבעיה שתטריד את ישראל, היא 'הפוליטיקאים הישנים', שחושבים שהכל מותר להם וחבריהם, אותם 'פוליטיקאים ישנים', מאותה גוורדיה, שגיבו אותם בשתיקה ובכך שעברו על מעשיהם הנלוזים, בשקט, בשקט, לסדר היום

ריבלים עם נתניהו. לא רואים את הציבור [צילום: קובי גדעון/לע"מ]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
יואב יצחק
המו"מ בין הצדדים התקדם, על-אף תחושת החמיצות    פגישה נוספת נקבעה למוצ"ש    עורכי הדין של הליכוד (מיכאל ראבילו) ושל כחול לבן (אבי ליכט) שוקדים על ניסוח חוק יסוד חדש שיקבע את סדרי עבודת הממשלה; ועל ניסוח שיבטיח את כהונת נתניהו למשך 18 חודשים ולאחר מכן בני גנץ למשך 18 חודשים    לראשונה בישראל: יושבעו לפי החוק החדש שניים לראשות הממשלה: נתניהו, ראש הממשלה; גנץ, ראש הממשלה המיועד
ח"כ צבי האוזר
ח"כ צבי האוזר מסביר מדוע סיכל הקמת ממשלה צרה הנשענת על הרשימה המשותפת    מביע התנגדות להסדר פוליטי שנשען על ראיה צרה, קצרת טוח    קורא למנהיגים להכריע הכרעות קשות, לעשות ויתורים, להתמודד עם אי-ודאות ולשאת באחריות לתוצאות המעשים וההתנהלות הפוליטית
ח"כ בני גנץ
הגעתי כדי לדאוג לעתיד טוב יותר לילדינו    צריך לחתור למגע ולנסות ולהקים ממשלה - תוך שמירה על עקרונות ברזל ובראשם הדמוקרטיה ושלטון החוק    גם היום אני לא יודע להגיד לכם אם נצליח להקים הממשלה או לא
עידן יוסף
יעלון מאשים את גנץ כי קרס ונפל קורבן לנוכלות סינית מצד נתניהו, שלדבריו כשל בטיפול במשבר הקורונה    ״ציפיתי מהאוזר והנדל שיתמכו בממשלה עם המשותפת. פיקוח נפש דוחה שבת״    גנץ מאיים בחקיקה נגד נתניהו: "אפעיל את הכנסת משבוע הבא"; יעלון: "מה אתה מאיים? תחוקק!"
מירב ארד
במכתב התשובה לפניית שרי הליכוד נכתב: "נשיא המדינה אינו רואה אפשרות להגיע להרכבת הממשלה ולפיכך העביר את הליך הרכבת הממשלה לכנסת"
רשימות נוספות
חשיפה: ההסכמות והמחלוקות  /  יואב יצחק
חילוקי דעות מהותיים בין נתניהו לגנץ  /  מירב ארד
פסקת התגברות לשלטון נתניהו  /  עידן יוסף
בני, בני בום  /  דן מרגלית
טוטו, תוצאות סופיות  /  דן מרגלית
כשביבי צודק  /  דן מרגלית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il