רשת האופנה MAM'Z לצעירים, משיקה לראשונה אתר אינטרנט אינטראקטיבי, הכולל מגוון רחב של קטגוריות ואפשרויות גלישה לצעירים ולצעירות. היקף ההשקעה בפיתוח האתר עומד על: 30,000 דולר.
האתר החדש מציג קונספט של קטלוג אינטרנטי - אינטראקטיבי, וכולל את הטרנדים האחרונים בתחום האופנה. הגולשים יכולים להיכנס לאתר, לבחון את כלל הפריטים הקיימים בחנות, הכוללים: פריטי לבוש, נעליים ואקססוריז, להזמין און ליין את הפריט הרצוי לפי צבע, מידה ודגם. הפריט ימתין בסניף הקרוב אליהם בהתאם לבחירתם. לנוחות הגולשים, באתר מופיעה רשימת החנויות, הכוללת את כל סניפי הרשת.
לדברי אבי מלכה, בעלים של רשת MAM'Z: "הרשת פונה לקהל הצעיר שמחפש כל הזמן דינאמיות וחידושים בעיקר בתחום האופנה. קהל זה אוהב "להסתובב" באינטרנט וגם לרכוש דרכו. לכן, האתר מרחיב וממקסם את פוטנציאל הקנייה בקרב הקהל הצרכני הזה. האתר מהווה ערך מוסף לקנייה בחנויות".
כמו כן, ניתן לצפות באתר קטלוג ובאירועים של הרשת, שיתעדכנו און ליין ויאפשרו לקהל הגולשים גם להוריד מהם את התמונות.
לדברי מלכה: "האתר חושף את פריטי האופנה לקהלי יעד רחבים יותר, שמהווים חלק בלתי ניפרד מצרכני האינטרנט. כמו כן, בכל שבוע יתווסף באתר פריט חדש שנכנס לקולקציה".
האתר מציע לגולשים מבצעים שוטפים, המתחדשים בתכיפות, הורדת קופונים דרך האתר ואפשרות לגשת איתם לקנות בכל אחת מחנויות הרשת, בהתאם למבצע. האתר כולל גם מועדון לקוחות, שהחברים בו ייהנו מהטבות ומבצעים בלעדיים ומגוונים.
רשת MAM'Z מונה כיום 7 סניפים מושקעים במיוחד, המשתרעים על שטח ממוצע של כ-80 מ"ר, הממוקמים באזורים נחשבים כמקומות בילוי ופנאי של צעירים. ומתעתדת עד סוף שנת 2007 להגיע ל- 20 סניפים ברחבי הארץ.
מותג האופנה MAM'Z הינו מותג המספק מענה כולל לצורך בלבוש אופנתי, אינדיבידואלי, מקורי, חדשני, סקסי, טרנדי, כריזמטי ושונה, מכתיב סגנון ייחודי ומוביל כבחירה הראשונה בקרב קהל היעד הנע בין גילאי 15-27, כשליבת הקהל נמצאת בטווח גילאי 18-22.
הקולקציה מיוצרת בכמויות קטנות אך מתחלפת תכופות, ובכך יוצרת מגוון רחב של שילובים ללא תכתיבים של עונתיות וצבעוניות. העיצוב בנוי מאוסף רב של חומרים, צבעים וטקסטורות, אשר ברובו מושתת על אופנת הרחוב. בנוסף לבגדים, מתהדרת רשת MAM'Z באקססוריז, הייחודיים לרשת בלבד.