רשת האופנה TAGWOMAN, מעלה קמפיין פרסומי לחורף 2008 בהשקעה של כ-2 מיליון שקלים בכיכובה של הדוגמנית לוקה, תחת הסלוגן sexsexfull TAGWOMAN.
קמפיין החורף של TAGWOMAN כולל שילוט חוצות ברחבי הארץ, פרסום בעיתונות ארצית ובמגזינים, אתר אינטרנט חדש ופוסטרים וקטלוגים בנקודות המכירה.
לדברי אילן לוי, מנכ"ל רשת TAGWOMAN, קמפיין החורף של הרשת תחת הסלוגן sexsexfull TAGWOMAN בכיכובה של לוקה, הדוגמנית שנבחרה להובלת הקמפיין, הנחשבת למובילה אופנתית ולחביבת הצלמים, מחזקים את המסרים והערכים של הרשת: אופנתיות, ייחודיות, סקסיות. מראשיתה מקפידה הרשת ללהק לקמפיינים הפרסומיים את המתאימות ביותר, המייצגות את ערכי הרשת, בד"כ דוגמניות בינ"ל.
לדברי לוי, הסיסמא שנבחרה להוביל sexsexfull TAGWOMAN עוד בעונה הקודמת משקפת את כוח ההצלחה השלובה בעוצמה נשית. "הסיסמא מייחדת את הרשת וגילינו שרבות מזדהות איתה ומחשיבות אותה למתוחכמת וסקסית".
לדבריו, גם בחורף 2008 תוביל TAGWOMAN את אופנת נשים המעוצבת במיוחד לנשים בגילאי 18-35. העונה תציע הרשת קולקציית חורף רחבה, משופעת פריטים ומגוונת, כך שמידי שבוע מתחלפת הקולקציה ומתחדשת בחנויות בפריטים מעודכנים.