X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
החזון של השמאל לפתרון כל הבעיות בה ישראל מצויה בימי הקורונה הוא בהפלת בנימין הראשון(נתניהו) ובהמלכת בנימין השני(גנץ) ואז יבוא גואל לישראל שיציל את המדינה וידביר את המגפה הרפואית והפוליטית
▪  ▪  ▪
הפגנות בימי הקורונה [צילום: תומר נויברג, פלאש 90]

ימי המגפה הרפואית העולמית והפוליטית הישראלית.
רכבת הקורונה
הקטר והקרונות של רכבת הקורונה הגיעו כמעט לכל מקום ביבשות העולם, עם צפירות אסון המוות לאנושות המופתעת מעוצמתה שנילחמה במגפה האיומה. העולם הוכה בתדהמה מעוצמת כוחו והשפעתו של הוירוס המיקרוסקופי שגבר על האדם הנאור,המשכיל, המתקדם והטכנולוגי. עוצמת ההרס של הטבע מול כוחו המוגבל של האדם מעוררת מחשבות רבות.
ההשלכות החיוביות של הקורונה
מגפת הקורונה חוללה בארץ תנועת מתנדבים המונית של בודדים, קבוצות וארגונים כולל בראשם צהל ופיקוד העורף, של עזרה אמיתית לכל הזקוקים, החלשים, הזקנים והחולים ברוב תחומי החיים. סולידריות חברתית אמיתית ואנושית של ערבים ויהודים, דתיים וחילונים, וותיקים וחדשים, בשעתה היפה של ישראל בעת צרתה הלאומית.
לאן נעלם האלוהים?
האמנם גם אלוהים עבר לעבוד מביתו בגלל מגפת הקורונה? אנחנו המוני האדם החילונים והדתיים, עברנו לעבוד מהבית כי הוצאנו לא מרצוננו לחופשה מאולצת ללא תשלום. נקווה שבעזרת השם אלוהים יחזור לביתו בשמיים, ואילו אנחנו כולנו נחזור לעבוד על הקרקע, בארץ היחידה שיש לנו בתבל כולה.
שלש שיטות ריפוי
ברפואה, בכלכלה ובפליטיקה, קיימות שלש שיטות ריפוי עי=ריות מעשיות. ריפוי מונע (חינוך והסברה). ריפוי בעיסוק (עבודה ופרנסה). ריפוי בהלם (אסון או מלחמה). המדינה זקוקה לריפוי מונע. החברה זקוקה לריפוי בעיסוק. המפלגות זקוקות לריפוי בהלם, למניעת החלטות של חלם.
הקורונה והקטסטרופה
מגפת הקורונה היא אסון גלובלי עם נזק קולוסלי, רפואי, כלכלי, חברתי אנושי. אסון שישנה את סדרי החיים לפרט ולכלל בתחומים רבים בכל העולם. בעתיד העולם יתחלק לשתי תקופות, לפני ואחרי הקורונה. בתחומים רבים בכלכלה ובחברה יחולו שינויים רבים שעדיין אי-אפשר להעריך את היקפן והשפעתן. ואולם כבר עתה אפשר להבחין את הנזקים בתירות, בתעופה ובמלונאות שניפגעו ביותר, ואילו מחירי הנפט ירדו זמנית,בגלל הקפאון הכלכלי הזמני והתחרות של מפיקות הנפט הגדולות, סעודיה, ארהב, רוסיה, אירן.
תגובתם של חלק ממתנגדי נתניהו
השנאה והמיאוס מנתניהו בקרב מתנגדיו, השתלטה רגשית במידה מוגזמת על החשיבה והתגובה שלהם.כל אמירה או מעשה שלו, בכל ענין רציני או שולי שלו הופכים בעיניהם לקטלוג שלילי טוטלי ללא הבחנה! להסתה. למזימה. לקנוניה. לתחבולה. לספין. לשערורייה. למניפולציה. לאסון. לכשלון. למחדל. לפלילי.לשיסוי. האמנם הכל אצלו שלילי? האין זו היסטריה רגשנית מוטרפת בלתי נישלטת? מדוע אי-אפשר להפריד בין פרשיות השחיתות בהן הוא מואשם ויועמד למשפט, לבין מעשיו והצלחותיו הרבות כראש ממשלה במגוון נושאים לטובת מדינת ישראל?
החזון והכשלון של השמאל
החזון של השמאל לפתרון כל הבעיות בה ישראל מצויה בימי הקורונה הוא בהפלת בנימין הראשון(נתניהו) ובהמלכת בנימין השני(גנץ) ואז יבוא גואל לישראל שיציל את המדינה וידביר את המגפה הרפואית והפוליטית. בשלש מערכות הבחירות השמאל הישן כשל בכולן והצטמק לכוח שולי בניגוד לעברו ההיסטורי.השמאל המדיני הפך למותג פוליטי שאיבד השפעתו וכוחו. מחנה השלום שהשמאל התגאה בו, הפך לחלום וירטואלי לא ריאלי שנגוז. שתי מפלגות השמאל, מרצ ומפלגת העבודה ההיסטורית בקושי שרדו.

תאריך:  02/05/2020   |   עודכן:  02/05/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המגפה המשולבת תקפה את ישראל
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כל הקטעים במאמר זה מדוייקים
נכון  |  2/05/20 19:18
2
הערב צפיתי בעוד מופע של
7890  |  2/05/20 23:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
רפי לאופרט
הפגנת הדגלים השחורים נועדה "להפחיד" את מנהיגי כחול לבן ולהרתיעם מפני הסכם עם נתניהו, ולהתריס נגד הוראת הממשלה על מניעת התקהלויות באמצעות איום בבג"ץ, כחלק מהמאבק העקרוני על הבכורה, המבנה והיחסים בין זרועות הממשל בישראל. גם בהפגנה זו הצליח יחסית השמאל במצגת וכשל בהשגת עיקרי היעדים
עידן יוסף
ח"כ מיקי לוי תקף את יועמ"ש הוועדה שמכינה את חוק ממשלת החילופים וזכה לביקורת מצד חבריו ליש עתיד    היועמ"ש בליי: "המתקפה הזו לא ראויה בעיניי והיא לא תרתיע אותי"    "קשיים שנובעים מהסדרים חדשים שלא מוכרים במשטר הישראלי ולא ברור איך ישתלבו עם הדוקטרינות הקיימות"    "בגלל שעוסקים בחוקי יסוד, הרף של התערבות משפטית הוא גבוה מאוד"
עידן יוסף
שלושה מן הבולטים ברבני הציונות הדתית דורשים ממפלגות הבית היהודי, האיחוד הלאומי והימין החדש להישאר מאוחדות בכל החלטה, למקרה שראש הממשלה ינסה לפלג ביניהן
עידן יוסף
כחול לבן מציגה פחות נכונות לקבלת תיק הבריאות ומוכנה לוותר עבורו רק על שני תיקים קטנים    ימינה דחתה הצעת נתניהו לתת את החינוך לבנט, את ירושלים ומורשת לסמוטריץ' וסגנית שר לשקד
עידן יוסף
תמורת ויתור על תיק הבריאות מקבל הליכוד את ראשות הכנסת ושני תיקים בינוניים, אך מוותר על החוץ בקדנציה הראשונה    ראש הממשלה שוקל למנות את גלנט למודיעין, את גמליאל לחינוך ואת ברקת לשר ללא תיק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il