X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
התוצאה של חדירת ארגוני השמאל ל"עמוד השדרה" של החינוך בצה"ל הינה קצינים רבים שעברו אינדוקטרינציה שמאלנית למהדרין, עד כי הגישה הליברלית, הפוסט מודרנית ואף האנטי ציונית חלחלה לתודעתם והפכה לחלק מהווייתם
▪  ▪  ▪
גולן. שיא הפורענות [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

אלמלא הייתי מצויד בידע רב על אודות התהליכים ההרסניים בצה"ל מזה שנות דור, כי אז הייתי תמה ושואל בפליאה את השאלה שבכותרת דלעיל. מאחר שחקרתי את הנושא לעומק ובתוך עמי אני חי, הרי שאינני מופתע כלל ועיקר.
נסביר ברשותכם את השאלה - צבא הגנה לישראל כשמו כן הוא. היינו חושבים שהפיקוד הבכיר של הצבא אמור להיות טעון בערכים ציונים, במורשת יהודית, באהבה לעמנו ובהכרה בהיות העם היהודי עם סגולה ששב לאחר אלפיים שנות גלות לארצו, נחלת אבות, על-מנת להקים בה את ביתו הלאומי. רק פיקוד כזה יכול להוביל צבא ישראלי מתוך ההכרה בצדקת הדרך, מתוך הערכה למורשת היהודית, מתוך כבוד למייסדי המדינה ומקימיה ותוך התייחסות בחרדת קודש ללוחמים שמסרו נפשם על תקומתנו בארצנו בצירוף הערכה עמוקה לאלה המוכנים לעשות כן.
וראה זה פלא, מתוך שורות הצבא צומחת קצונה מבולבלת, מיוסרת ומצטדקת, ה"מצליחה" להתנער במובנים רבים מהעבר המשותף, מהגורל המשותף, מהציווי של אבות האומה, מהזיקה ליהדות וממאפיינים לאומיים, הציונים והיהודים.
במקרה של יאיר גולן התוודענו אל המחשכים בהם הוא מצוי, עת נשא, עוד בהיותו בתפקיד סגן הרמטכ"ל וכשהוא עוטה מדי ייצוג של צה"ל, נאום שערורייתי ומקומם מאין כמותו. היה זה כמדומני בטקס לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה שם ההין הלז עוז בנפשו להכריז כי הוא "מזהה" כאן בישראל, "תהליכים" המזכירים לו אירועים ותהליכים שאירעו בגרמניה לפני עליית הנאציזם. הנאום הנפסד הזה הכה את רוב העם היושב בציון בהלם ונצרב עמוק עמוק בתודעה.
הגיס החמישי
את האמת לא ניתן להסתיר וזמן לא ארוך לאחר שפשט מדים התייצב גולן בזירה הפוליטית ממנה הוא משמיע בדעתנות (וביושר ויושרה פנימיים) את דעותיו שרובן ככולן נטועות עמוק בשמאל הקיצוני הישראלי.
"משימת חייו" כך הוא טוען, היא למנוע את סיפוח "השטחים". מה עם ציונות? מה עם יהדות? מה עם שחרור נחלת אבות? יוק!! נכון, התרגלנו לשמוע כדברים האלה מהשמאל אם כי רבים המתפכחים מההזיה הזו (מסירת חבלי מולדת לרוצחים הערבים), אלא שלשמוע משנה סדורה כזו ממי שהיה סגן הרמטכ"ל מדאיג מאוד ויותר מכך.
לאחרונה תמך גולן בפומבי בשיתוף פעולה עם הגיס החמישי המכונה "הרשימה הערבית המשותפת", זה למרות היות רבים מחבריה לאומנים ערבים פעילים ואנטי ציונים במפגיע. לאחרונה קראתי כי במסגרת תוכניותיו לעתיד הוא מכון לייצר שותפות עם "כמה ממרכיבי הרשימה הזו". זהו? נגמר הסיפור הציוני?
האסון הגדול הוא שיאיר גולן אינו היחיד. החטא הקדמון נעוץ בכך שהשמאל הצליח להחדיר לצה"ל, ובמיוחד לחיל החינוך בצה"ל, גורמים אנטי יהודים ופוסט ציונים. המעל החל לפני שנות דור ואט אט אך ביסודיות רבה נזרעו זרעים שאת פירות הבאושים שלהם אנו אוכלים היום, וטעמם מר, מר כלענה. כאמור, הנושא נחקר על-ידי רבים, אנכי בכללם. מי שחפץ בכך יכול למצוא ברשת את הסדרה "צה"ל במדרון חלקלק" שם, בפרק העוסק בחינוך בצה"ל, נמצא מידע מפורט על התהליכים האלה בצבא.
התוצאה של חדירת ארגוני השמאל ל"עמוד השדרה" של החינוך בצה"ל הינה קצינים רבים שעברו אינדוקטרינציה שמאלנית למהדרין, עד כי הגישה הליברלית, הפוסט מודרנית ואף האנטי ציונית חלחלה לתודעתם והפכה לחלק מהווייתם. הדברים לא נותרו במישור התיאורטי אלא מתורגמים למעשים. נהלי פתיחה באש מגבילים, שילוב בנות ביחידות קרביות, אי-מתן גיבוי לחיילים ומשפטיזציה מאיימת ומסרסת, דחיקת השפעתה של הרבנות הצבאית, התעמרות בחיילים דתיים וסיכול ומניעת קידום של קצינים דתיים המאיימים על ההגמוניה השמאלנית בפיקוד הבכיר - כל אלה מייצרים צבא הנעדר את האמונה והחסר את רוח הקרב היהודית, את המורשת היהודית ואת האמונה השורשית והחזקה בצדקת הדרך.
לשטח את העקומה
עושה רושם שהרמטכ"ל דהיום, אביב כוכבי, מנסה לשנות מעט את פני הדברים. דוגמה לכך היא סדנה אותה הנהיג לפיקוד הבכיר בסמוך לאחר כניסתו לתפקיד. מטרת הסדנה ההיא הייתה לימוד ערך הניצחון בקרב. אתם קולטים? לדחי כזה הגענו עד כי ראש המטה הכללי מצא לנכון, אולי להכרחי, לחדש ימי הערך הזה כקדם ולחזור ולהנחילו לפיקוד ששכח מהו ובכך לנער פיקוד מסורבל תודעתית על-מנת שיבינו ויפנימו קציניו את חשיבות החתירה להשמדת האויב ולניצחון בקרב.
כל שנותר לקוות הוא שתופעת יאיר גולן סימנה לרבים את שיא הפורענות שהתרגשה על צבאנו וכעת, לאחריו, נצליח תחילה "לשטח את העקומה" ובהמשך להעלים את התופעה. כל זה כדי להבטיח את המשך קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית, אור לגויים, חזקה וגאה, כזו שתלך מחיל אל חיל עד לגאולה השלימה.

תאריך:  10/05/2020   |   עודכן:  10/05/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הכיצד ייתכן שיאיר גולן היה סגן הרמטכ"ל
תגובות  [ 19 ] מוצגות  [ 19 ]  כתוב תגובה 
1
הבלים רעילים
הירונימוס  |  10/05/20 14:30
 
- הירונימוס, כשאתה צודק, אתה צוד
בן נאמן  |  10/05/20 17:37
 
- למה להמעיט?
עובד 1  |  10/05/20 17:52
 
- האמת על ראשי הציונות
בן נאמן  |  10/05/20 17:59
 
- פתיחת הסרט היא שקר מטונף
הירונימוס  |  10/05/20 22:06
 
- הירונימוס, אתה חושב שעמוס אילו
בן נאמן  |  11/05/20 08:22
 
- בעז שפירא, כשהמשוואה הציונית
בן נאמן  |  11/05/20 09:55
 
- שקרים עלובים
הירונימוס  |  11/05/20 12:00
 
- הירונימוס, האמת תהרוג אותך
בן נאמן  |  11/05/20 17:45
 
- ובקיצור - כשנתגלית כשקרן
הירונימוס  |  11/05/20 21:36
 
- כשאני קוראת את דברי הדביל
הניה וילטר  |  25/05/20 09:48
 
- כשאני קוראת את דברי הדביל
הניה וילטר  |  25/05/20 09:48
 
- כשאני קוראת את דברי הדביל
הניה וילטר  |  25/05/20 09:48
 
- יש צדק מסויים בדבריך,
הירונימוס ידידי  |  11/05/20 11:28
 
- אתה מתכוון ל"פילוסופית"
בן נאמן  |  11/05/20 18:06
2
תהליכים
בר ברע  |  10/05/20 19:40
3
היו צריכים לפטר אותו בו במקום!
אקטואלי  |  10/05/20 20:34
4
מאמר דוחה
זהר  |  11/05/20 14:00
5
נקוה שלא ישובו לצבא רמטכ"לים
מאמר נכון וצודק  |  11/05/20 18:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רות רזניק
כל העם ראה בנכונותכם לוותר על בני גילי והצעירים ממני    אנחנו הקרובים לסוף הדרך יכולים, ברוב המקרים, לקבוע מה אנו רוצים והאם בכוונתנו להתנדב, ללכת לקנות בחנות או בבית מרקחת, ולסור לקופת חולים כאשר איננו מרגישים טוב
שמחה סיאני
קולה הצפצפני של עמומה, שליווה את הזמרים הערָבים בשיריהם, עדיין מהדהד באוזניי    מילות השיר בפיה היו מדויקות, אך המנגינה... דומה
אברהם בנמלך
כתב בריאות: אני לא מבין, הקורונה נעלמת    עורך: על זה אני מדבר    כתב בריאות: בנס ציונה גילו את הנוגדן    עורך: בנט חוגג
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - כישלון גדול, התוכנית בוטלה, גנבו לו את הדובי, אמצעי לא-קטלני ושלטים ה'    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    שבוע טוב ו-ל"ג בעומר שמח    הרבה בריאות, שמחה ואושר לכולנו
גיא בן-בצלאל
הבוקר קמתם ב-6 בבוקר לארגן את הילדים ואת עצמכם ונסעתם לבי"ח. משעה 08:00 ועד 16:00 עבדתם במחלקה. טיפלתם ב-15 מאושפזים, קיבלתם החלטות בעלות משקל משמעותי. עשיתם שיחת סוף חיים לשני חולים ונשברתם מבפנים מול המשפחה. מה שלא עשיתם זה לשתות. ומה שלא עשיתם זה להשתין. לאכול זה משהו בכלל שאתם חושבים שעשיתם יום קודם אולי. ואז ב-16:00 מתחילה התורנות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il