X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
השתמשו ברשתות החברתיות הגדירו מודעות בפייסבוק ואינטסגרם אם אינכם בקיאים בחומר העזרו באנשי מקצוע כאשר התקציב נמוך, אתם יכול לנצל את השיעורים המקוונים ולהשקיע מעט זמן בלמידת הגדרת המודעות בעצמכם
▪  ▪  ▪
הכל מקוון [צילום: פלאש 90]

אם המחשבה "אני כבר לא יכול לעבוד עבור מישהו אחר" קיימת בראשכם במשך זמן רב אז הגיע הזמן ליצור עסק משלכם. אבל מה אם ניסיונכם אינו מספיק כדי להשיק פרויקט מקוון וייחודי? במקרה כזה, המכירה המקוונת הוותיקה והטובה מחכה לכם באינטרנט. במאמר זה ננסה לסכם מה צריך למכור וכיצד להימנע מהחסרונות בדרך להכנסה טובה.
שקלו את היתרונות והחסרונות
אתם לא יכולים להסתמך על תחושת בטן כאשר אתם בוחרת נישה עבור השוק שלכם. מכירות זקוקות למתמטיקה. אחרי הכל, אפילו אם תמצאו מוצר בעל דרישה, אבל עם רווח מאוד קטן תאלצו בקרוב מאוד לסגור את החנות המקוונת שלכם. יתר על כן, אתם תצטרכו לנתח את מאפייני המתחרים ולקבוע מה קהל היעד שלכם. עקבו אחרי הנישה שלכם, למדו על היתרונות והחסרונות של בחירתכם, מה שיסייע לכם להיכנס לשוק עם סחורה מלאה על-פי הבנת המתרחש. כדי להבין בצורה מעמיקה את הכיוון הנבחר, השתמשו בסטטיסטיקות של הטרנדים של גוגל וקבעו את:
- תדירות הבקשה למבחר מתוך נישה ספציפית בשורת החיפוש.
- המיקום הגאוגרפי למכירה מוצלחת של סחורות.
- הסיבות לפופולריות שלהן באזורים מסוימים.
- יחידות הסחורות הפופולריות ביותר בתעשיה ספציפית: מה למכור אונליין כדי להרוויח כסף.
אם למדתם את הנישה היטב אז אתם יכולים להתחיל. עם זאת, אל תמכרו, אלא חפשו אחר ספקים סיטונאיים והכינו תוכנית שיווק ותוכן שבאמצעותן תנהלו את העסק שלכם. למדו את כל המורכבויות של העבודה הצפויה על-מנת להבין מהיכן להתחיל את העסק ואילו קשיים מצפים לכם בדרך להצלחה, כיצד להימנע מהם וכדי לדעת מה לעשות במקרה של כישלון.
לאיזה עוד דברים יש להקדיש תשומת לב?
עדיף שלא תעמיסו על עצמכם הרבה עבודה בתחילת העסק. המבחר חייב להכיל רק מספר פריטים. זה יעזור לכם ללמוד את העסק החדש צעד אחר צעד, מפני שמלבד מכירות סחורה באופן מקוון, אתם תבצעו את הדברים הבאים:
קידום האתר
השתמשו ברשתות החברתיות למטרה הזו. הגדירו מודעות בפייסבוק ואינטסגרם. אם אינכם בקיאים בחומר העזרו באנשי מקצוע. כאשר יש לכם תקציב נמוך, אתם יכול לנצל את השיעורים המקוונים ולהשקיע מעט זמן בלמידת הגדרת המודעות בעצמכם.
בחירת סחורה יצירתית
לכל נישה יש מוצרים שנמכרים הרבה ובעלי השקעה נמוכה. ככל שהצעתכם תהיה יותר יצירתית, כך תצטרכו להתמודד עם פחות מתחרים. אולם, לעיתים המשמעות של כמות מינימלית של מתחרים היא חוסר פופולריות של הסחורה. למדו היבט זה לפני שתקנו את הסחורה הכי יצירתית.
תהליך ההזמנה
תהליך ההזמנה מתחיל עם ההודעה הראשונה מהלקוח, ונוגע לשאלות החשובות לו, וממשיך עד שהמוכר מקבל משוב לאחר שמוצר מגיע אל הלקוח. בכל הזמן הזה אתם צריכים להיות איתו בקשר, לענות על שאלות ולנסות לפתור בעיות שמפריעות לו. אם לא תצרו קשר עם הלקוח, אתם עלולים לקבל משוב שלילי ולאבד חלק מקהל היעד שלכם.
עבודה עם תוכן
תוכן דרוש בבלוגינג ובתחזוקת הדפים במדיות החברתיות. נושאים חמים מושכים קבוצות של משתמשים מתעניינים. למרות שאתם יכולים למשוך וגם לשמור על לקוחות פוטנציאליים בדפים שלכם, נוכחות של תוכן איכותי על-פי תוכנית התוכן המקדימה מעלה את הסיכויים להגברת המכירות בחנויות מקוונות.
יצירת לוגו וסגנון ארגוני
לוגו הוא הכרחי עבור המשתמשים כדי שיוכלו להבדיל אתכם מהמתחרים. לקוח שנוטש הוא דבר מאוד שכיח אם לחנות המקוונת אין סגנון תאגידי.
עם איזה מוצר הכי טוב להתחיל?
אם הרגשה של מקסימליות גורמת לכם לחפש אחר המוצר הייחודי והיצירתי ביותר, ואף גרוע מכך - רכישה של כמויות גדולות לפני שאתם נכנסים לשוק אז נסו להירגע. כמובן שכניסה מרהיבה לתוך נישה חדשה והתואר של הרץ הראשון והרווחים הגדולים יכולה למשוך אפילו אנשים חדשים. אבל לעיתים קרובות הגישה העסקית הזאת רק תגזול הרבה מזמנכם: יהיה קהל יעד יותר מידי מוגבל עבור סחורה לא רגילה שכזאת. לכן תנסו להתחיל עם מוצר שכבר מוכר למשתמש, שבאמצעותו תוכלו להשיג רווח מתאים וגם להתחיל עם כמות קטנה של מוצרים. הטרנדים הנוכחיים מספקים הזדמנות למכירה רווחית של סחורה דיגיטלית כמו תמונות, סרטונים, אפליקציות כדומה. אבל אם כל מה שאתם רוצים הוא להתחיל עם דבר שהוא יותר פיזי אז בואו נגלה מה ניתן למכור בצורה מקוונת בשנת 2020:
תכשיטים
לתכשיטים יש יתרונות וחסרונות. הכל שאלה של הרצון להציג את הסחורה באופן שבו הקונה לא יחלוף על פניה. אבל קודם כל, תנו לנו לעשות לכם סדר. שלושת ההיבטים העיקריים המדגישים את היתרונות של הנישה הזאת הם:
1. רמת תחרותיות גבוהה.
2. לתכשיטים זולים אין רווחים גדולים.
3. תכשיטים יקרים דורשים הרבה הוצאות ולקוחות רווחיים.
בו זמנית, תכשיטים הופכים להיות נישה גדולה בשוק בגלל היתרונות הבולטים שלהם:
1. כמות גדולה של ספקים.
2. מוצרים במידות קומפקטיות, כך שניתן לחסוך במשלוח.
3. מגוון של סחורות המאפשר לעבוד עם קהלי יעד שונים.
4. האוניברסליות של המוצר לא מוגבלת בעונה או במיקום גאוגרפי.
כדי לא "לשרוף" את הנישה הזאת, אתם צריכים תמונות בעלות איכות גבוהה ותיאורים "טעימים" עבור כל יחידה. פרסמו את האתר שלכם בכל האתרים האפשריים ובכל הרשתות החברתיות. תהיו פעילים והגדירו תמיכה טכנית איכותית. רק כך התכשיטים יהפכו למכרה זהב.
אביזרים לטלפון
קנייה של מכשיר נייד בכל פעם שהפאנל הרגיל הופך להיות משעמם עבורכם היא תענוג יותר מידי יקר. אבל כדאי לשנות את מראה הטלפון מידי פעםי. קונים רבים פותרים את הבעיה באמצעות הדפסות יצירתיות על הכיסויים וכך, כל עוד הם ירצו לשנות את הטלפון שלהם, אתם תרוויחו באופן קבוע. כמובן שבתחילה, כמו הזכוכית המגינה, הם נועדו להגן על המכשיר הנייד מנזק. אבל עולם האופנה פורץ כמעט לכל מקום והאביזרים לטלפון נמצאים ברשימה הזאת גם כן.
למדו את הטרנדים ורכשו סחורה שתעניין את קהל היעד שלכם. דרך אגב, על-פי סטטיסטיקות, קטגוריית גיל הלקוחות של מוצר זה נעה בין גילאי 35-15. למרות שבפועל אנחנו יודעים כי אביזרים עבור טלפונים הם פחות או יותר מעניינים לכל בעלי הטלפונים הניידים. אחרי הכל, מגוון האביזרים למכשירים הניידים אינו מוגבל רק לכיסוי או לזכוכית המגן. יש גם אוזניות, מטענים ועוד. למרות התחרות הגדולה בנישה הזאת, ניתן להגיע לרווחים טובים בגלל המגוון הרחב: מ-300% ל-500%. חשוב למצוא ספקים איכותיים ולעבור על-פי התוכנית העסקית.
עבודת יד
עבודת יד נכנסת במהירות לשוק ומכסה פחות או יותר את השטח שלה. זה לא מפתיע: נמאס לנו מסחורה מיוצרת. אנחנו זקוקים לעצמאות וליצירתיות בדימויים ובטעמים. ואם יש לכם כישרון שאתם יכולים להשתמש בו כדי להפיק רווחים. אל תחסכו בו למועד מאוחר יותר. אמנות של עבודת יד מקושרת לאיכות ומדגישה את הייחודית של הרכישה.
לשם כך הלקוח מוכן לתת כמות נכבדת של כסף. בנישה הזאת לא צריך להתמודד עם ספקים של הסחורה הגמורה או עם מדיניות המחירים שלהם. לכן, במקרה של מוצרים מאוד ייחודיים, למוכר יש את הזכות לתמחר על-פי עבודתו כדי שיוכל עדיין למשוך צרכנים. אבל מצד שני, אם אתם יכולים להתמודד רק עם רכישה ומכירה במושגים של מכירה של כל מוצר אחר, אז כאן אתם צריכים להשקיע הרבה זמן בפיתוח מספר יחידות סחורה. אך אם אתם יצירתיים ולא מפחדים מעבודה קשה, להלן רשימה של הסחורה המבוקשת ביותר בעבודת יד:
- תחתוני תחרה או משי.
- מוצרי מזון על בסיס טבעי.
- מוצרי אספנות: רקמות, ציורים, צעצועים וכדומה.
- כרטיסי ברכה.
- אביזרים לחתונה.
- בגדים, תיקים, אביזרים וכדומה.
- ספרים.
יש לכם ספרים שקראתם יותר מפעם אחת ועומדים על המדף תחת אבק? אל תמהרו לשלוח אותם לספרייה הקרובה. אולי יש קונים שיהיו מוכנים לשלם עליהם. באופן כללי, הנישה למכירת ספרים בשוק היא די רחבה ומלאה בתחרות. אבל כל עוד יש חובבי נייר וכריכות, יהיה ביקוש לספרים הנמצאים על גבי מדפים בחנויות. זה נוח למכור ספרים באינטרנט. אבל בדרך כלל מוכרים לא יוצרים אתרים נפרדים עבור הנושא, אלא משתמשים באתרים קיימים למכירת ספרות שאינם זקוקים לה יותר.
איזה מוצר נמכר הכי טוב אונליין? אנחנו ממליצים לכם להתמקד ברבי מכר, בספרי לימוד ובמהדורות נדירות. אתם יכולים להרוויח רווחים נאים עבור יחידות סחורה שכאלה. את יתר המוצרים יש לשמור באותה מדיניות מחירים כמו המתחרים או מעט נמוך יותר (לשיווק מהיר). במקרה של יצירת אתר משלכם, אתם לא רק יכולים לסחור בספרים, אלא גם למכור פלטפורמה לפרסום. במקרה שכזה, ראוי לרכוש בלוג נפרד שבו תפרסמו סקירות, חדשות של מפרסמים וכדומה. כך יהיה הרבה יותר קל ללכוד את קהל היעד.
מוצרים לחיות מחמד
מכירת מוצרים לחיות מחמד היא מאוד רווחית מפני שקהל היעד עבור מוצר שכזה הוא ענק. אין מגבלות ברורות. חיות מחמד אפילו יוצרות כתות משונות במדינות מסוימות בעולם ב-2017, אזרחים הוציא כ-70 מיליארד דולר על חיות המחמד שלהם ובעלים של כלב בבריטניה משקיע כ-4,800 ליש"ט מדי שנה על הכלב. יתרה מזאת, הסכומים האלה רק ימשיכו לצמוח מכיוון שבמגזר שירותי חיות המחמד נמצא תחת התרחבות פעילה. אבל על-מנת למצוא את המקום שלכם תחת השמש בשדה הספציפי הזה, אתם קודם כל צריכים להבין היטב את כל הנושאים שעולים בתוך הנישה הזאת.
יש לדעת לדעת באיזה שמפו משתמשים כדי להפוך את הפרווה למבריקה ואיזה מהם יציל את חיית המחמד מפרעושים. תוכלו גם להתייעץ בנוגע למוצרים הנוגעים להרכב התזונה, תרופות וההיגיינה. חשוב לדעת מה להציע ללקוח אם קיימת בעיה מסוימת לחיית המחמד שלו. כל זה מצריך ידע טוב בנוגע לשירותים המסופקים. אם אתם מוכנים להיכנס לתוך הנישה הזאת, בואו ננתח את האפשרויות העיקריות למציאות ספקים:
1. מכירת סחורות במערכת של דרופשיפינג. כדאי להפוך למתווכים בין הלקוח ומחסן הספק.
2. הפכו לשותפים של ספק ולנציגים של חברה מובילה באזורכם.
3. רכשו סחורה מספקים ועבדו באופן עצמאי בהתאם למדיניות המחירים שלכם.
בסופו של דבר הבחירה בדרך הטובה ביותר למכור אונליין היא שלכם. ולסיום, יש פחות ופחות אנשים שרוצים לעבוד עבור "מישהו" ויש פחות ופחות חנויות מקוונות. אל תאבדו את ההזדמנות בגלל חוסר ניסיון. בחרו את הנישה שלכם, תקדמו אותה ומצאו כיצד המתחרים מתנהגים ולמה קהל היעד מצפה. אם אתם כבר יודעים את התשובות אז אל תהססו והתחילו לארגן את העסק שלכם באופן הנכון.

לאתר [קישור]/.
תאריך:  21/05/2020   |   עודכן:  24/05/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 תמיר זגורי
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יורם אטינגר
שליטה על רכסי יו"ש - ולא מדינה פלשתינית - היא תנאי בל יעבור במציאות מזרח תיכונית של 1,400 שנות הפכפכות, אלימות, טרור בינערבי, והיעדר דמוקרטיה ודו-קיום בשלום בינערביים
טל בן-יעקב
מעשיו והצהרותיו של נתניהו מעידים לכאורה כי פניו מופנות כלפי סיפוח, אך כעת, משמצא עצמו חולק ממשלה פריטטית עם מפלגת שמאל מרכז, נראה כי היה אמור להיות לו צורך עמוק בסמן ימני יציב, אך הוא הראה לאותו סמן את הדרך החוצה מהממשלה, במה שמלמד כי סיפוח אינו עומד בראש מעייניו    למעשה, נתניהו הוא בעל דעות פרגמטיות ודוגל בהישארות הרוב היהודי בארץ    כעת, בפעם הראשונה, הוא יכול לבצע מהלכים ללא איגוף של מפלגה ימנית
רועי ילינק
מגפת הקורונה מחדדת מספר תובנות לגבי התנהלותה של ההנהגה הסינית והשלכותיהן הפנימיות והחיצוניות מרחיקות הלכת
אברהם בנמלך
שאלה מצוינת. לפי התקנות זוג ישב בשולחן אחד ששטחו לפחות שלושה מטרים מרובעים כשבין השניים יש לפחות מרחק של אלכסון אחד באורך מטר תשעים וחמישה סנטימטרים    וכאשר בין הכסאות של הזוג הזה לבין כל כיסא קרוב אחר במסעדה יישאר תווך אופקי של ארבעה מטרים מרובעים?
יוני בן-מנחם
התיאום הביטחוני בין ישראל לרש"פ הינו חשוב אך ישראל יכולה לשמור על ביטחונה היטב גם ללא סיוע הרש"פ. השב"כ הישראלי עושה עבודה מצויינת וסומך על עצמו בלבד, הפסקת התיאום הביטחוני תדרדר את המצב בשטח ותפגע קשות בשלטון הרש"פ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il