X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מאמין ששונאים אותנו בעולם בגלל כל השמאלנים שמלכלכים על ישראל וממציאים דברים שקורים בשטחים הכבושים המזל הוא שביבי מצליח לרכך כל מכה דיפלומטית ומצליח לסובב את כל מנהיגי העולם על האצבע
▪  ▪  ▪
נתניהו. מלך ישראל [צילום: צומר נויברג/פלאש 90]

לאור המצב הנוכחי, מצב שבו הימין הישראלי נהפך למעשה שבוי בידיו של אדם אחד, מצב בו ציבור שלם הסכים ביודעין במידה כזו או אחרת ללכת אחרי אותו אדם, על כל הדואגים לעתידה של מדינת ישראל להבין מי הם הביביסטים, לזהות אותם ולנסות להתעמת איתם בעזרת עובדות והצגת המציאות כפי שהיא.
חזון האבות המייסדים של מדינת ישראל היה להקים בית לעם היהודי שישאף לחברה צודקת ושוויונית, מדינה שתשאף לשלום עם שכניה ולהרחקת הדת ממוקדי הכוח הפוליטיים. איפשהו בדרך הרבה דברים השתבשו, ונתניהו והתנהלותו הם תמצית ושיא השיבוש. ועל כן, המחנה הדמוקרטי בישראל נתון כרגע במלחמה מול אותם תומכים בכוחות החושך האנטי דמוקרטיים. להלן כמה סימנים לזיהויו של ביביסט תומך הפשיזם הגזעני והערצת המנהיג. הסימנים הם בלשון זכר אבל מכוונים בשוויון מוחלט גם לנשים:
1. מאמין באמונה שלמה ב"דיפסטייט" - בתוך הפרקליטות והמשטרה ישנה קבוצה של קציני משטרה ופרקליטים שיושבים ביחד ובונים תוכנית ארוכת טווח כיצד להפיל את ביבי ולהחליף את שלטון הימין ולחזיר את האליטות האשכנזיות השמאלניות חזרה לשלטון, ובדרך כמובן מתעלמים מזהות ראשי הפרקליטות והמשטרה ומהכיפות שרבים מהם חובשים.
2. מאמין שמצבנו המדיני לא יכול להיות טוב יותר. מתעלם מכך שידידינו הטובים ביותר כרגע הם מנהיגים אנטי דמוקרטיים אשר החתירה לעולם דמוקרטי ליברלי אינה מטרתם, אלא להפך. טראמפ באמריקה, פוטין ברוסיה, אורבאן מהונגריה ובולסנרו מברזיל הם הדוגמאות המובילות.
3. מאמין ששונאים אותנו בעולם בגלל כל השמאלנים שמלכלכים על ישראל וממציאים דברים שקורים בשטחים הכבושים. המזל הוא שביבי מצליח לרכך כל מכה דיפלומטית ומצליח לסובב את כל מנהיגי העולם על האצבע. התעלמות מוחלטת מעדויות על שריפת מטעי זיתים, התנגשויות אלימות בין מתנחלים ופלשתינים ופגיעה חוזרת ונשנית בלוחמי צה"ל על-ידי מתנחלים.
4. מאמין שאפשר וכדאי לחשוב על אופציה שביבי יישאר בשלטון גם ללא בחירות. גם ככה אין משמעות לבחירות בגלל שיש הפיכה שלטונית נגד ביבי מתוך מערכות אכיפת החוק המזוהמות בשמאלנים.
5. מאמין שהתקשורת עדיין נגד ביבי ועדיין שמאלנית וצריך לשלוט בה או לחסל אותה. מה שיגיע יותר מהר עדיף.
6. מאמין שביבי לא יותר מושחת מקודמיו - כל ביקורת שמופנית כלפי ביבי ושריו בנושאי שחיתות ומידות מוסריות ירודות מייד תיתקל בשאלות/הצהרות על השחיתות של אהוד ברק וציפי לבני.
7. מאמין שבאופן עקרוני כל דבר שביבי עושה הוא טוב ויש לזה הגיון. אולי אנחנו לא מבינים כל דבר אבל יש דברים שאסור לדבר עליהם מפאת ביטחון המדינה וסודות שאסור לגלות לאויב.
8. לא מצליח להבין למה השמאלנים כל כך שונאים את שרה ויאיר ומאמין בלב שלם שזו פשוט התעללות נפשית כנגדה וכנגד יאיר בנה כדי לגרום לביבי להישבר.
9. ביבי הוא קוסם פוליטי שמצליח לנצח גם כשהוא מפסיד. ווינר אמיתי כנגד כל הסיכויים וכנגד כל השמאלנים שרוצים להרוס אותו ואת מדינת ישראל על הדרך.

תאריך:  04/06/2020   |   עודכן:  04/06/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איך נזהה ביביסט
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
תחליף חמיצות בהגיון.
באום  |  4/06/20 16:15
 
- דינה זילבר - מפי הסוס עצמו
עובד 1  |  4/06/20 23:19
2
איך מזהים שמאלן?
עובד 1  |  4/06/20 20:43
3
יונתן, דבר ראשון: נתניהו אינו
בן נאמן  |  4/06/20 21:32
 
- יונתן, הליברליזם = דת הגזע
בן נאמן  |  5/06/20 03:19
4
פסיכוזת רק לא ביבי
עוד סתם אחד   |  6/06/20 21:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ציפורה בראבי
מנורת בית המקדש מייצגת את מה שמאיר את דרכנו, את אור החינוך    ואהרון הכהן היא שזכה להעלות בה אור
איתן קלינסקי
בשבוע הזה היה מקום, שאתה השר המופקד על ביטחון הפנים, נשמע מפיך התנצלות, כי נלקחו חיי אדם עם מוגבלויות שכליות קשות ללא כל הצדקה
מנחם רהט
שוב הוכיח הליכוד שכל ההתחייבויות ערב הבחירות על היותו מייצג נאמן של הציבור הציוני-דתי, הם תרגיל הונאה עונתי, שנועד להעביר את הקול הדתי-לאומי לש"ס - והכל בחסות חביב הציונות הדתית נתניהו
יוני בן-מנחם
ירדן חוששת שארה"ב וישראל פועלות כדי לאפשר לסעודיה דריסת רגל בהר-הבית וכי הפרסומים בישראל בנושא מעידים על-כך שהנושא עדיין על הפרק    אם ירדן תבטל את הסכם השלום עם ישראל בעקבות הסיפוח הצפוי עלולה ישראל לפגוע במעמדה בהר-הבית
יורם אטינגר
סעודיה מונחית על-ידי אינטרסים קיומיים ומאפסנת, לפי שעה, את הרגשות. היא רואה בהקמת מדינה פלשתינית גפרור נוסף למדורת האיומים האיזוריים, בעוד ישראל נתפסת ככבאית-אש אמינה, חיונית, יעילה, ייחודית ומרתיעה מול איומים אלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il