X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
כולנו מגנים אלימות מכל סוג שהוא בין היא פיזית ובין אם מילולית זה צדו אחד של המטבע אך צדו השני הוא, שאמנון בא לדעתי להפגנת הימין על-מנת לעשות פרובוקציה, על-מנת לעורר ריב ומדון, על-מנת לתפוס כותרת, על-מנת להוציא שם רע למפגיני הימין, ומאד הצליח לו
▪  ▪  ▪
אברמוביץ'. "ילידים" [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

בואו נניח שעו"ד יורם שפטל היה חפץ במסגרת עבודתו כעיתונאי לסקר את הפגנות השמאל. ספק גדול בעיני אם המשטרה הייתה מאשרת לו דבר כזה, ואם הייתה מאשרת אין ספק שהייתה מגבילה את זמן שהותו במקום, ומקיפה אותו בחגורת אבטחה. ומה לדעתכם היה שומע מכל עבר? "פשיסט", "כהניסט" ועוד ועוד כמבחר הגידופים להם זוכה שפטל מחוגי שמאל משוחררי לשון.
לו שפטל היה מגיע להפגנת השמאל ומתערבב בקרב המפגינים, הייתה לו לטעמי סיבה אחת והיא פרובוקציה. וזו לדעתי גם הסיבה שהביאה את אמנון אברמוביץ' להפגנת הימין. מספרים לנו שאברמוביץ' בא על-מנת להכין כתבה על ההפגנה, אך לא זכור לי מתי לאחרונה צפיתי בכתבה של אברמוביץ. אברמוביץ' מכונה "פרשן", אשר קנה זכות אבות באולפן, ומידי שישי הוא תוקף את מנהיגם של אותם מפגינים, ופוגע בהם גם כקבוצה. אז האם ייתכן כלל שכאשר הוא מגיע להפגנה שלהם הוא אינו בא אלא לעורר מדון?
ראו למשל בקישור את התייחסות של יעקב אחימאיר לכינוי שנתנן אברמוביץ' למצביעי הימין. "ילידים" הוא קרא להם. אז כאשר הם סוף-סוף פוגשים אותו פנים מול אסור להם להשיב לו מנה אחת אפיים. האם ג'ורות יש רק הצד שמאל של המפה הפוליטית?
כולנו נגד אלימות. מי שהרים יד על אברמוביץ' על-אף הפרובוקציה הנמוכה שלו, ראוי שייענש בכל חומרת הדין. מי שאיים עליו, ראוי שייענש בכל חומרת הדין. אך מי שקרא לו קריאות גנאי, מי שהטיח בו ביקורת, שאינה חוצה את סף האלימות, יבורך. זה הרי מה שעושה אברמוביץ' מדי יום שישי ממרומי אולפנו המצוחצח.

תאריך:  27/06/2020   |   עודכן:  27/06/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אמנון אברמוביץ' הפרובוקציות והילידים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים הלפרין
כאשר הדלפות פליליות לכאורה נגד ראש הממשלה חוצות גבולות ואיש לא מחפש את המדליפים, מפעיל ערוץ כנסת פוליגרף בקרב עובדי הערוץ ומפטר את מדליף סרטון האימה של עפר שלח ועוד שתי עובדות שסירבו להלשין עליו    אין לערוץ הזה זכות קיום
יוני בן-מנחם
מאז נפתח מתחם הר-הבית מחדש הצליחה המשטרה להחליש את כוחו של הווקף המוסלמי ולצמצם את פעילות ההסתה במקום. לקראת הסיפוח המתקרב של שטחים בגדה מתכננות ירדן והרש"פ להתסיס את האווירה בהר ובמזרח ירושלים ולשווק מחדש את סיסמת השקר כי "מסגד אל-אקצה בסכנה"
אליהו קאופמן
הליכוד היא מפלגה לאומנית במישור המיעוטים בישראל ובקרב נגד הערבים בכלל, אבל במישור החברתי היא מפלגת שמאל לכול דבר, שעמדותיה בענייני להט"ב וסמים לא היו מביישות גם את מרצ והעבודה    וכמשל הנה לפניכם "חוק הקאנביס"
ציפי לידר
ומי הטיל אימתו על ערוץ הכנסת? הכירו את ח"כ עפר שלח הדו-פרצופי והמושחת    יאיר לפיד מתאים להיות ראש ממשלה יותר מביבי? הצחקתם אותי    ומי הדובר? שלח    ולקינוח פסוקו
יוסי דר
יעלון, שבתגובה לדרישת התנצלות והתראה לפני תביעת לשון הרע - מכריז בחגיגיות שאותו לא מפחידים ולא משתיקים. אבל כששואלים אותו פעם ופעמיים אם הוא ייאות להסיר את חסינותו לצורך ניהול התביעה - הוא מתחמק מלהשיב, ולמעשה אינו מוציא מכלל אפשרות שאם תוגש נגדו תביעה - הוא יעדיף להתחפר בתוך מאורת החסינות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il