X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
ומי הטיל אימתו על ערוץ הכנסת? הכירו את ח"כ עפר שלח הדו-פרצופי והמושחת יאיר לפיד מתאים להיות ראש ממשלה יותר מביבי? הצחקתם אותי ומי הדובר? שלח ולקינוח פסוקו
▪  ▪  ▪
[צילום:שלח. לא בחל בשום אמצעי דוברות הכנסת, עדינה ולמן]

עופר הזועם
ח"כ עפר שלח מ"יש עתיד" נחשף בהתפרצותו הבוטה נגד מראייניו בערוץ הכנסת בשיא שיפלותו וצביעותו. מי שהכריז קבל עם ותקשורת תחת כל מיקרופון רענן שהחבירה לממשלת ביבי 'המושחת', הנאשם בעבירת שוחד תקדימית רק בגין סיקור אוהד, היא קו אדום שאין לחצות אותו, מתגלה כמושחת לא פחות ואף יותר.
מתברר שהח"כ השמאלני מ'המחנה הנכון', שהתיימר להציג את עצמו כסמל היושרה והטוהר, לא בחל בשום אמצעי כדי שההתנהגות השערורייתית שלו ולשונו הפרועה חסרת הרסן לא ייחשפו בכלי התקשורת. לשם כך קִיים קשרי שלטון עיתון אסורים עם הנהלת ערוץ הכנסת וכפה עליה לא רק לגנוז את הפרשה, אלא לפטר שתי עובדות ולחקור את שאר 11 העובדים בפוליגרף, כדי לגלות מי הדליף את הפרשה. וכל זאת, איך לא, על חשבון הקופה הציבורית.
רק תחשבו מה היה אומר עפר שלח הטהרן, אילו חלילה האיש השערורייתי הזה היה לא אחר מביבי. איזו סערה תקשורתית ופוליטית היה מקים שהייתה מזעזעת את אמות הסיפים במדינה. וכאן דממת אלחוט. איפה הדרישה להשעייתו מהכנסת של עמיתיו השמאלנים הטהרנים וחברי מפלגתו ובראשם הבוס יאיר לפיד? איפה התביעה המשפטית נגדו מצד הפרקליטות? איפָה ואיפָה כבר אמרנו? במיוחד אם אתה בצד הנכון של המפה הפוליטית.
עופר האפור
ומי המליץ על יאיר לפיד לראשות הממשלה, כמי שהתפקיד תפור עליו הרבה יותר מאשר, איך לא, ביבי? עוד לא ניחשתם? כן, זה לא אחר מח"כ עפר שלח האפור והרדוד. שלח מתגלה לא רק כחבר כנסת סובייקטיבי, המתחנף לבוס שלו. לא פחות הוא מתגלה כאיש רדוד, המוכיח שכמו הבוס הוא אינו מודע לגודל התפקיד התובעני והמחייב, הדורש ניסיון, הבנה וידע רב בכל תחומי המדינאות, הביטחון הכלכלה, הדיפלומטיה הבינלאומית והאסטרטגיה הניהולית.
ג'וניור לפיד, הטירון הפוליטי הריקן, שגם כשר אוצר לא הבריק (בלשון המעטה) מתאים יותר מביבי, עתיר הניסיון המדיני והדיפלומטי, שהצלחותיו בתחום הביטחוני, הכלכלי ובקשירת יחסים בינלאומיים הן חסרות תקדים? עופר, הצחקת אותי. קטן עליך, על הבנתך הפרלמנטרית הירודה. נראה שיעור הצבי שאינך ראוי לו, סחרר אותך לרמות של שכרון כוח מיותר. הבנת את זה שֶלח?
פסוקו
ערוץ הכנסת לא מציג: עופר המשתלח
אלופים בפוליטיקה: הסַא"ל המשתלם
אורלי לוי מציגה: המשרד לקידום אורלי
הקורונה מציגה: הקפסולה
מאיר כהן מציג: שכר בנשים

תאריך:  25/06/2020   |   עודכן:  25/06/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי דר
יעלון, שבתגובה לדרישת התנצלות והתראה לפני תביעת לשון הרע - מכריז בחגיגיות שאותו לא מפחידים ולא משתיקים. אבל כששואלים אותו פעם ופעמיים אם הוא ייאות להסיר את חסינותו לצורך ניהול התביעה - הוא מתחמק מלהשיב, ולמעשה אינו מוציא מכלל אפשרות שאם תוגש נגדו תביעה - הוא יעדיף להתחפר בתוך מאורת החסינות
עו"ד אברהם הללי
ובסוף חמש "דברים" נמצא תאור מותו של משה שהיה ראש וראשון של מנהיגי ישראל    לא בכדי גם פותחת הפרשה בדבר מסתורי בהטהרות באפרה של פרה אדומה
"האם אתה חושב שהמסכנים - אותן נשים חד-הוריות, אנשים שמנסים להילחם מול מעסיק רשע שגזל אותם, אותם אנשים שמחפשים צדק, יודעים בכלל מיהו שר המשפטים וזה בכלל מעניין אותם"?
דן מרגלית
גולדה מאיר רכשה פטיפון בעת ביקורה בלונדון, פטיפון עליו כמובן התעקשה לשלם מכס כדת וכדין
דן מרגלית
החרימו את הסרט הקלאסי "חלף עם הרוח" מפני שהביא סיפור אהבים רומנטי אוהד למדינות הדרום, שבמלחמת האזרחים בארצות הברית נאבקו לקיים את סחר העבדים והאפרטהייד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il