X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
המשותף למתפרעים מול בית ראש הממשלה הוא שטיפת מוח שתחילתה בהוגי הסמרטוט האדום ששולטים בהם מהקבר, המשכו בסקציית הצבא האדום בכול מערכת המשפט, עד לפיצוץ הגדול בדמותו של בנימין נתניהו שבמשך 25 השנים האחרונות היה 19 פעמים בחקירות
▪  ▪  ▪
שטיפת מוח [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

אם אתה רוצה להיות מלך ליום אחד, אולי שניים, רוץ ותתפרע מול בית ראש הממשלה, ותהיה בטוח שמכאן ולהבא תהיה מוגן, כמו התת-אלוף שסיים את ההשתוללות בכבוד ויקר כחתן היוצא לחופתו. והזמר המזדקן מלהקת כוורת (לרצוח את הפסיכופת מבלפור ואת אשתו) זה שהיה מנקה פעם בספירט מגפיים, לא יעזור לו היום אם יצחצח בספירט גם פה גם שפתיים... אחד כזה צריך לשבת בכלא. תלונות נגדו כבר הוגשו. עכשיו צריך לעקוב מי סוגר אותן.
האומללים האלה אינם יודעים איך הם נראים בעיניי אדם מן הישוב. אתה רואה אותם בעליבותם ולפעמים מרחם עליהם. כי המשותף להם הוא שטיפת מוח שתחילתה בהוגי הסמרטוט האדום ששולטים בהם מהקבר, המשכו בסקציית הצבא האדום בכול מערכת המשפט, עד לפיצוץ הגדול בדמותו של בנימין נתניהו שבמשך 25 השנים האחרונות היה 19 פעמים בחקירות. בית המשפט ופקידיו הצליחו להנחיל בשטיפת מוח מתמשכת שראש הממשלה עבריין, שמצביעי הליכוד הם לא משהו... שהמתנחלים פושעים, שהחרדים חשוכים, שהלהט"בים הם גאוות האנושות, שילד בן חמש צריך לבחור לו מגדר כרצונו, שהם, בכירי האינטליגנציה כלל אינם מסוכנים, דהיינו איבוד השליטה הנפשית של עפר שלח, רינה מצליח, בן כספית, רביב דרוקר, יש בהם אפילו נאורות. האיום של עפר שלח על אזרח 'הייתה מחויבת המציאות'.
אם תפגין מול נתניהו כולם יריעו לך. בית המשפט, והפרקליטות, והתקשורת, והמשטרה. נתניהו הוא לא תא"ל נועם תיבון (שנקבע שהפר אמנות בינלאומיות בילדים ובנוער) שמול ביתו הפגינו בשנת 2008 שבעה אנשים ביניהם ארבע קטינות וכולם נלקחו לחקירה, הבוגרים 'זכו' להארכת מעצר וכן הבנות שלא אמרו את שמן. גם עתירה להפגין מול מעונו של הרב עובדיה יוסף ב-1993, נדחתה על הסף. הכל לגופו של אדם, לגופו של עניין.
פעם כתב המהר"ל מפראג בחיבורו נצח ישראל (1600) בבואו לתאר את יסורי עם ישראל כך: "הלא אם כל האגמים יהיו לדיו, וכל קני הים קולמוסין, וכל השמים יריעות, וכל בני האדם סופרים, לא יספיקו לכתוב התלאות והצרות המשונות שעברו על עם ישראל".
להפוך שקר לאמת
והייתי מוסיפה, אם יבוא היסטוריון בעוד 100 שנים ויתאר את בית המשפט העליון, את מה שהרה, וילד, וגידל, ייזכרו כל החלטותיו ככאלה שלא היה בהן מעולם לא קורטוב של צדק, קורט של אמת, או חמלה, או יושר, או לויאליות עם הארץ והמולדת, אלא תחכום ועורמה, ונכלוליות, וכישרון להפוך על-פיו כל קמצוץ של יושרה, להפוך שקר לאמת, לא הייתי מתקנאה באותו היסטוריון, עם כל מה שידוע. היה יושב על המדוכה ותוהה, היכן מתחילים? וכמה יריעות למלא בדיו... ומדוע אני מתחילה בבית המשפט העליון? כי הוא זה שהביא עלינו עולם 'חדש' עולם לא ראוי.
לפני שבועיים נפגשו גופי שמאל עם שר החוץ הגרמני הייקו מאס בביקורו בארץ, כשהם מבקשים ממנו עזרה על "גזל אדמות של עם אחר", מבקשים ממנו להטיל סנקציות על ישראל, התרו בפניו על "האנשלוס (סיפוח אוסטריה בידי הנאצים) שתעשה ישראל אם תחיל ריבונות ביו"ש... אלה אוכלים מידם של מדינות זרות שתורמות להם, אפילו מהכנסייה הקתולית, ממדינות שרוצות בהכחדת ישראל, ולא אונה להם דבר, אפילו נו... נו... נו... לא אמר בית המשפט. פעם בבית הספר לימדה אותי המורה על בגידה! אולי הידע שלי כבר החליד? רצתי למילון לבדוק מה פירוש המילה בגידה, וכך מצאתי: "הפרת חובת אמונים של אדם לעמו, למולדתו, למדינתו, בעת עימות קשה בימי שלום, או בעת פעולות איבה שאינם בגדר מלחמה מלאה, חשבתי שזה זה... זה המקרה!
אבל אולי בינתיים הדפיס בית המשפט 'הסברים' אחרים, תובנות חדשות שמותאמות לשמאלניו, ולא עודכנתי עדיין... הדוקטורט בהיסטוריה ובמדע המדינה, לא תמיד יכול 'להכיל' את כל ה'מונקי ביזנס' של הכל שפיט. קודם נראה מי אתה שעומד מולנו, ילד בן 14 עם כיפה... מייד לקלבוש אזוק ומושלך במכות לתא מעצר על לא עוול בכפיו, רצח נער בן 16 אסף שטיירמן בשנת 1996 על-ידי שלושה רוצחים, אבל כאשר אחת מהם היא בת משפחה לשדרן וזמרת ידועים, אתה משוחרר וחי כמו מלך בחו"ל. הכל לגופו של אדם.
היכן נמתח הגבול המבדיל בין מחלוקת חריפה ככל שתהיה אך עדיין בתחום הלגיטימיות, קרי, לשם שמים, לבין השנאה העצמית שהיא תופעה פתולוגית לכל דבר ועניין כפי שציינו זאת דורות של פסיכולוגים. התנהלות של שנים מצד גופי השמאל בגיבוי בית המשפט הפכה את הבגידה לדבר נורמלי ושפוי.
סדקים בחומת הברזל
מתי כתוב לבית המשפט להתערב, ומתי לא? כאשר פרופ' זאב שטרנהל ביקש לעלות עם טנקים על עפרה ולמחות אותה עד היסוד, גם לא נאמרה מילה על 'מרביץ' התורה הזה. חנופה לאויב, דיסוננס קוגניטיבי והפאשיזם האדום דוגמת שטרנהל, זה השילוש הקדוש שטופח על-ידי בית המשפט.
התשתית המשפטית נבנתה בשיטתיות. כביכול השופטים בעד דמוקרטיה, אבל איזו דמוקרטיה היא זו שחוות דעת של היועץ המשפטי מחייבת את הממשלה גם כשהיא שגויה? וכי היועץ רשאי למנוע מכל אדם ברשות המבצעת לרבות מראש הממשלה (ואולי בעיקר) ייצוג בבית משפט? כך בעצם נוצרת רשות רביעית. יועץ משפטי הפועל כשופט מחוקק ומפקד על הרשות המבצעת ועומד מעל הממשלה. כך עיוות בית המשפט העליון מבלי שהוסמך לכך את המבנה החוקתי שנקבע על-ידי הכנסת ויצר מוסד המנוגד לעקרונות יסוד של הדמוקרטיה. בית המשפט העליון הצליח לסכל כל ניסיון לביקורת יעילה על פעולתו.
הכול במדינת ישראל לא כפי שהיה, לא כפי שצריך להיות. הם עיוותו את הכל! המסתננים זכו לברכתם, הם אסרו להחזיק מסתננים בסהרונים ובקציעות, כל סודני ואריתראי מרעיל את חיי תושבי דרום תל אביב. ואין מושיע. היום בני הדור השני למסתננים מכירים את הכוח הסוכך עליהם, והם כבר בעלי הבית, ויכולים לקלל יהודים שחולפים על פניהם, במילים, "חבל שהיטלר לא חיסל אותך" כן, ככה במילים אלו. נאלמתי דום כאשר ראיתי את מה שנשלח אליי. מוטציות שהן פרי הילולים מבית הבג"ץ, שהורה לבטל את חוק הפיקדון שחייב להחזיק ב-20% משכר מבקשי המקלט ולהחזיר להם כאשר יצאו מכאן. בכך מחק הבג"ץ את הדבר היחיד שיכול היה לדרבן את המסתננים לעזוב ולחזור למולדתם.
ב-2018 הפכו השופטים החלטה של מחוזי מבאר שבע וחייבו את העירייה להקצות מקום לאירוע ציון יום הנכבה, למרות שהחוק קובע שעירייה יכולה למנוע הקצאת שטח לפעילות פוליטית. ב-2019 בג"ץ מאפשר לפלשתינים להגיע לטכס הזיכרון האלטרנטיבי, איך פסק השופט יצחק עמית: "חופש הביטוי מעניק לכל אדם את האפשרות לעצב את סיפור חייו על-פי דרכו"... ככה עובדת הדיקטטורה.
כל עוד לא ימונו שופטים תחת כללים אחרים ולא יווצרו סדקים בחומת הברזל לא ישתנה דבר. התקשורת הוציאה על קוטג', ארבע מאות אלף איש לרחובות, האם זה לא יותר חשוב? אם נציגי הימין שבחרנו יעדיפו לשתוק, לא יתעוררו עם מבט של קמיקזה בעיניים כדי לעשות שינויים נדרשים, הכל ימשיך להיות מטויח ומשבר האמון בין מערכת המשפט לציבור ילך ויתרחב.

תאריך:  08/07/2020   |   עודכן:  08/07/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בדיו ובקולמוס ייכתב
תגובות  [ 24 ] מוצגות  [ 24 ]  כתוב תגובה 
1
אלופה! כותבת באומץ ומהלב ל"ת
יהודית גוטליב  |  8/07/20 13:38
2
לבדוק בציציות....
מודאגת  |  8/07/20 14:08
3
בכליון עיניים חכיתי ךכתבה שלך
עמעד  |  8/07/20 15:08
 
- עמעד היקר
אסתר ש.ג  |  8/07/20 18:08
 
- עמעד היקר
אסתר ש.ג  |  8/07/20 18:08
 
- ממי רוצה אסתר "להיפטר" ??
שלמה המגיב  |  9/07/20 17:50
 
- הכל לפי גופו של ענין
אם אתה שמאלני   |  12/07/20 02:22
4
השמאל לא מוכן לקבל הכרעות
דמוקרטיות הרוב בח  |  8/07/20 15:32
5
אסופת קשקושים ושקרים
הירונימוס  |  8/07/20 20:39
 
- הירונימוס מקשקש ולא מבין זאת.. ל"ת
דבשתו מסתירה לו  |  13/07/20 00:22
6
מעולה .נהניתי כל כך
אריה דן  |  8/07/20 21:42
7
מעניין!
צופים....  |  8/07/20 22:17
8
הסיבה להפללת הכנסת והממשלה
עובד 1  |  9/07/20 00:25
9
יישר כוח ותודה לד"ר שניאורסון
א. נמט  |  9/07/20 13:14
 
- א.נמט היקר
אסתר.ש  |  9/07/20 14:43
 
- אכן, אסתר יקרה, נכון כתבת.
א. נמט  |  10/07/20 07:43
 
- א.נמט היקר
אסתר.ש  |  10/07/20 14:31
 
- "צריכים לשבת בכלא" , אסתר?
שלמה המגיב  |  11/07/20 00:16
10
מאמר מאלף ומאיר עיניים
לא לפייסבוק  |  10/07/20 18:44
11
מאמר מצוין. פשוט מאיר
לנו באיזה מציאות   |  12/07/20 02:30
12
כל כך מעט יש במחננו הכותבים
יופי טופי של מאמר  |  12/07/20 11:20
 
- מה הקשר לשמאל או לימין ?
שלמה המגיב  |  12/07/20 12:25
 
- יפה כתבת אדוני, אך הצרה
למגיב  |  13/07/20 05:53
13
חזקי ואמצי,דברייך נכוחים! ל"ת
ביחוד כיום.  |  13/07/20 14:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יובל כהן
ההחלטה להגיש כתב אישום נגד גל הירש בחשד לעבירות מס מזכירה לי, במידת מה, את שיגורו של איזה "קוסמוס" או "ספוטניק" מתקופת המלחמה הקרה
חנה נגאר
מהו מבחן המאה? ואיזו תפילה נישא בליבנו? הפעם המדינה זקוקה לכל אחד מאתנו, ויותר מכך, כל אחד מאתנו זקוק לשני    מגיפת הקורונה מציבה את עם ישראל כולו במבחן שלא היה כמותו
יובל כהן
בעיני חיזבאללה, הברחת סמים אל תוך תחומי מדינות המערב איננה רק אמצעי אלא מטרה בפני עצמה
עו"ד יוסף פנדריך
הפרקליטות טענה שמדובר בהאזנת סתר ולכן החומר לא הובא כלל בחשבון לעניין השיקולים לסגירת התיק    גם לגוף הענין לא היה בתוכן הדברים כדי להשפיע על שיקולי ההעמדה לדין
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - שנתיים וחצי, ממשיכים להעסיקה, עובדות לא נכונות, תוספות ופיצויים    "אל נא רפה נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות, שמחה ואושר לכולנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il