X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מאה ועשרים ה'נבחרים' שיושבים בכנסת ואמורים לעבוד בשבילנו, לא באמת נמצאים שם כדי לעזור לצבור ולקדם את המדינה בימים טרופים אלו. הם שם, בראש ובראשונה, כדי לעשות עבור עצמם. זה כבר הוכח מעל לכל ספק
▪  ▪  ▪
הנגבי. חציית קו-אדום [צילום: הלל מאייר/פלאש 90]

בנימין נתניהו אמר לפני כמה ימים משהו על זה שבקרב צריכים ללכת אחרי המפקד. לשם שינוי הסכמתי עם כל מילה. ואני מצפה ממר נתניהו להתנהל לפי אמות המידה הללו בדיוק. בצה"ל, מפקד נדרש להוות דוגמה לחייליו. ומפקד שסרח, מעבירים אותו מתפקידו.
הפה המלוכלך של צחי הנגבי
ג'ודי נר מוזס שלום הגדירה מצויין את האיש הזה: "השר המיותר ... לענייני כלום".
שר מיותר שמבזבז את משאבי המדינה זו צרה אחת. שר שמפגין זילזול בצבור ולועג לו - זה כבר ענין אחר. זה מעיד על אדם עיוור למציאות סביבו, שמוכן לדרך על הכל ועל כולם בדרכו להשיג את מה שהוא רוצה. ובמקרה של הנגבי זה כבוד והטבות ושכר מכובד מבלי שיצטרך לתת לכל אלו איזו שהיא תמורה אמיתית. בקיצור, שוד הקופה הצבורית לאור יום.
כבר כתבו אחרים על ה'התנצלות' של הנגבי שמקורה לא בתום-ליבו (אם בכלל יש לו דבר כזה...) אלא בזריזותו של היח"צן שלו. אגב, הערה ליח"צן: כדאי שתשגיח יותר בקפדנות על הפה של הלקוחות שלך... אבל מה שברור זה שההתנצלות של צחי הנגבי שווה קקליפת-השום (או אפילו פחות מזה) ואין שום ספק שבתוך-תוכו, לא אכפת ל'כבוד השר' מאף אחד מכול אותם מאות אלפי אזרחים ישראלים שסובלים כעת.
בכל אופן, הדברים הפוגעניים של צחי הנגבי הם חציית קו-אדום. הם מוכיחים שהוא אינו ראוי להיות איש צבור, ועל ראש הממשלה נתניהו, כמי שרואה את עצמו כעת במעמד ה'מפקד', להדיח את הנגבי ולזרוק אותו החוצה מן החיים הציבוריים שלנו.
מירי רגב שוברת שיאים
למירי רגב מעולם לא היו מעצורים. אישה שלא יודעת לברור מילים בתבונה, ובעלת כישרון נדיר לעשות נזק ולהרגיז את כל אלו שסביבה עם הפה שלה. מלבד זאת, יש לה אגו מפלצתי והיא חושבת שהכל מותר לה.
טקס הפתיחה של מחלף צפון אשקלון הוא דוגמה מעולה להתנהלות של רגב. 'אני ואפסי עוד' זה המוטו שלה, והיא הוכיחה אותו מעל לכל ספק. הגבלות קורונה? אותה זה לא מעניין. משבר כלכלי? לא נוגע אליה. היא עומדת בראש קהל שהתאסף בניגוד להנחיות, וחוגגת במסיבה שאומרים שעלתה 200 אלף שקל שנגזלו בימים קשים אלו מכספי משלם המיסים. וכדי לשבר את האוזן, הסכום הזה, אם נחלק אותו למענק צנוע בן 6,000 ש"ח, יכול היה להקל על עוד שלושים ושלש משפחות בישראל. אבל את רגב ואת משרד התחבורה שלה זה לא מעניין.
עומדת לה מירי רגב ללא מסכה מול קהל של מפירי חוק, כספי מדינה מבוזבזים לנגד עיניה, ויש לה את החוצפה לומר לצבור שצריכים לשמור על ההנחיות... ואל תטעו: היא אמרה את זה אך ורק בגלל שהתקשורת הייתה שם. אילולי נוכחות העיתונאים והמדיה, היא הייתה ממשיכה לחגוג תוך הפרת התקנות ברגל בגסה, מבלי לעשות חשבון לאף אחד.
כמו הנגבי, גם רגב עברה כאן קו אדום, וה'מפקד' מתבקש להדיח אותה לאלתר, ולזרוק אותה מיד החוצה מן הממשלה ומן החיים הציבוריים. היא איננה ראויה לשום תפקיד ממלכתי!
חולמי החלומות
על ה"חארטה" של הנגבי הגיב נתניהו ואמר שהוא 'מצר' על דבריו של השר לענייני שומדבר. לגבי התנהלותה של רגב והמשרד שבראשו היא עומדת - לא שמענו דבר. ברור לכולנו שזה חלום, לצפות שה'מפקד' ידיח את קציניו הסוררים הנגבי ורגב. וגם התקווה ששאר חברי הכנסת ו/או הממשלה יוקיעו את שני חסרי-הלב והתתחשבות הללו, נשארת בגדר חלום. וצריך להבין ולדעת: מאה ועשרים ה'נבחרים' שיושבים בכנסת ואמורים לעבוד בשבילנו, לא באמת נמצאים שם כדי לעזור לצבור ולקדם את המדינה בימים טרופים אלו. הם שם, בראש ובראשונה, כדי לעשות עבור עצמם. זה כבר הוכח מעל לכל ספק. ועד שלא נשנה את שיטת הממשל בארץ לאחת שנוטלת מן הפוליטיקאים המושחתים את הכוח בו הם משתמשים נגדנו, התקווה לחיים טובים במדינת ישראל - על כל אזרחיה! - תשאר בגדר חלום רחוק.

תאריך:  08/07/2020   |   עודכן:  08/07/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לזרוק אותם החוצה!
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
כדאי, מר לוין\ שתסתכל גם לכוון
gngs  |  8/07/20 14:50
2
מה
שמ  |  8/07/20 16:05
3
ביקורת מצדקת
ראובן גרופית  |  12/07/20 13:40
4
לוין, זה לא עניינך לקבוע מי טו
בן נאמן  |  12/07/20 14:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 35
איתמר לוין
יש הגיון נקודתי בחוק המיועד לאפשר לממשלה לפועל במהירות נגד הקורונה    הבעיה היא שהוא בא על-רקע של ממשלה אנטי פרלמנטרית ואנטי-דמוקרטית    לפי אותה חשיבה, בל נתפלא אם ההגבלות הבאות יהיו על בתי המשפט וחופש העיתונות
איתמר לוין
רק מי שיש להם מזה שנים רכב צמוד, ושאין להם שמץ של מושג כיצד נראה אוטובוס מבפנים - רק הם יכולים להורות להפעיל אוטובוסים בקיץ הישראלי בלי מזגן ולהגביל את מספר הנוסעים ל-20    ההחלטה ההזויה הזאת מלמדת עד כמה ל"ו צדיקי הממשלה ה-35 ירדו מן הפסים
עידן יוסף
הודיע כי ימליץ לרבנים להורות על פרישה מן הממשלה אם תתקבל תוכנית משרד הבריאות והמל"ל לסגור את כל הישיבות כולל את אלו שבקפסולות וכן לצמצם את מספר המתפללים בבתי הכנסת ל-20 בלבד    דרעי: "בתי הכנסת לא יהיו פחות ממסעדות ומועדונים"
עידן יוסף
הנגבי טען בשידור כאילו הטענה שיש בישראל אנשים הרעבים ללחם בגלל הקורונה היא חרטא    לאחר מכן התנצל על אמירתו, מה שלא מנע ממנו לענות בצורה בוטה לאזרח שפנה אליו באופן פרטי    נתניהו וכ"ץ התנערו מדבריו מבלי לנקוב בשמו
איתמר לוין
אביחי מנדלבליט אשם בכך שצעדים חיוניים למאבק בקורונה אינם ננקטים במהירות המספקת, והדיונים בכנסת ובממשלה רק גורמים לאובדן זמן יקר - זה מה שאמר בנימין נתניהו בלשון מפורשת    הדברים לא רק מסוכנים מבחינת השאיפות הרודניות הנלמדים מהם, אלא גם מקוממים מבחינת עלילות השווא הנכללות בהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il