X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
ח"כ סמוטריץ' הזהר בלשונך. שומר פיו ולשונו, שומר מצרות נפשו אז אולי אתה באמת לא מוכשר, לפחות לא מוכשר כמוהו, ושואף להיכנס עם הספסל לרוחב פתח הדלת, אכל שמעתי שאתה דווקא כן מוכשר, ומי שמוכשר נכנס עם הספסל לאורכו, בשקט, ותוקע דגל בפסגת ההר
▪  ▪  ▪
סמוטריץ. עוד הזדמנות [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

ח"כ בצלאל סמוטריץ' - נראה לי שאתה מאוד צודק אך לגמרי לא חכם. ניסית לתקוע שתי אצבעות בעיניים של בית המשפט העליון ונשיאתו, הם חזרו אליך ועליך עם קיתונות של שופכין, ואז במקום להיות חכם החלטת להיות צודק, במקום קצת שכל בראש, שחררת את הלשון.
ענית בציוץ של עורב מצוי - במילים מטופשות - למתקפה המאד ברוטלית של נשיאת בית המשפט העליון. אבל למה אתה מצפה כאשר אתה מנסה לתקוע להם שתי אצבעות בעיניים?
תקשיב, יש כמה דוסים שתומכים בך, חבר'ה על הכיפק, אני מת עליהם, רבים מהם במשפחתי, אני גם גדלתי בסביבה ובאווירה הזו וזזתי קצת הצידה מבחינת התקשורת עם המרומים, הביגוד, והפולחן. אבל הלב, הלב שם, אצלך בקידוש של שבת, ובהבדלה של מוצאי שבת, ואתה, בשביל לשרוד בהנהגה, בשביל להגן על האינטרסים שלך ושלי עם הקופסה המשוכללת שיש לך על הכתפיים, אתה חייב אותי, אתה חייב רבים כמוני, ומבחינתי אתה חייב לשמור על הכבוד של סמלי השלטון, גם אם הם לא ראויים לכבוד.
סמלי שלטון באים, סמלי שלטון הולכים, יום אחד יותר טובים, יום אחד יותר גרועים, אך סמלי שלטון הם סמלי שלטון. גם נשיאת בית המשפט העליון חייבת לשמור על כבוד סמלי השלטון (חברי הכנסת למשל) אך את אמוני בה כבר הפסידה מזמן, ואתה לא איבדת, כלומר עדיין לא איבדת.
נהמות כלפי בית המשפט העליון על-ידי סמל שלטון, ח"כ, אולי מעודדות את הבייס המאד צר שלך וגם בזאת אינני בטוח. הן מזיקות לך ולי הרבה יותר מאשר התועלת השולית ממחיאות הכפיים של כמה הזויים שאתה מקבל.
אהרן ברק שעשה את המהפכה הענקית השלילית ביותר בכל ההיסטוריה של המדינה, עשה זאת בשקט. הוא זרק את הקרפדה למים, חימם אותם לאט-לאט, באופן שהחמימות מאוד מאוד נעמה לקרפדה, אבל כשהמים הגיעו ל-65 מעלות השרירים שלה בגדו בה, היא הבינה שהיא מורתחת, אבל לקפוץ החוצה כבר לא יכלה.
הוא לא אמר מילת גנאי אחת, לפחות לא בפרהסיה. הוא לא נהם, הוא פשוט עבד, כמו נמלה, עבד. כן, הוא גאון, הבין את החורים במערכת, השתחל בהם והכריע את המדינה.
אז אולי אתה באמת לא מוכשר, לפחות לא מוכשר כמוהו, ושואף להיכנס עם הספסל לרוחב פתח הדלת, אכל שמעתי שאתה דווקא כן מוכשר, ומי שמוכשר נכנס עם הספסל לאורכו, בשקט, ותוקע דגל בפסגת ההר.
אני אתן לך עוד הזדמנות שתיים אבל לא יותר (אגב לא הצבעתי עבורך אבל אני בטוח שאם תפעיל את הראש הגדול שלך ולא את שריריך אשר ניתן להטיל בהם ספק גדול, אני יודע שיבוא יום ואתן לך גם את קולי, סה"כ המבחר של אנשים עם ראש בסביבה שלך הוא מאוד מצומצם).

תאריך:  20/07/2020   |   עודכן:  20/07/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ח"כ סמוטריץ', אל תהיה צודק, אלא חכם
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמנואל בן-סבו
חובה להעניק למשפחת הגיבורים, בן שבת ובן זקרי, את צל"ש האומה, עיטור המופת    לחקוק את דמויותיהם של מוטי ומיכאל על לוח ליבה, להציבם על כותל המזרח של מסירות הנפש היהודית
יורם דורי
שם תורה שרייבר, בת הקיבוץ כפר גלעדי, מספרת, בכישרון נדיר, את סיפור המורשת הנפלא של הקמת הקיבוץ, שהוקם ב-1916
איתן קלינסקי
השם הגר בשפה הארמית על-פי בראשית רבא מ"ה א' גזור מהמילה "הגריך" שהוראתו "קניתי אותך - קניתיך"    "רכשתי אותך - רכשתיך"    כלומר, מדובר באישה שהיא במעמד של קניין ורכוש ואין לה כל מעמד של אישה או מעמד של אם בהמשך הדרך
יעקב ברדוגו
מנדלבליט שייך לאותה אליטה צבאית שמורגלת למתן פקודות ולציות צבאי בלי בקרה ופיקוח. מנדלבליט ונציב תלונות הציבור על שופטים תא"ל אורי שוהם, פצ"ר לשעבר, וידידם נציב תלונות הציבור על הפרקליטות, אל"ם דוד רוזן, בוגר הפרקליטות הצבאית, מורגלים לצקצק ולבקר את פשוטי העם - נבחרי הציבור ברשות המחוקקת וברשות המבצעת
הרצל חקק
קריאה בשיריה של שולה ברנע היא מסע בשני מסלולים מקבילים – מצד אחד חשיפת הרבדים הגלויים, הנראים אילמים, ומצד שני יש חיים שפורצים, מבעבעים, גם אם מדובר בקיום שכרוך בסבל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il