X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
נתניהו וטראמפ נשארים בשלטון כשכל צד בישראל שומר רק על האינטרסים שלו, מגיעים למבוי פוליטי סתום והתוצאה תהיה בחירות אי-השקט יימשך. חוסר סבלנות משפיע על כל אחד ולכן נסו לספור עד עשר. בצל הקורונה, ימשיך הקושי לקבל מסרים מהרשויות. צריך ללמוד לחיות איתה, היא לא תעלם בקרוב
▪  ▪  ▪
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

תמונת הכוכבים מציגה חוסר סבלנות, ויכוחים ועימותים. תאונות דרכים ותאונות אחרות יתרחשו בגלל שהמחשבות שלכם מוסטות. נסו לשמור על ערנות מתוך מודעות למצב. המחשבה עובדת מהר בהשראת מרקורי ואורנוס, התגובות שלכם אימפולסיביות, לא פעם בדרך לא צפויה.
בהמשך יגיעו מארס ופלוטו ב-13.08 וישפיעו גם הם למשך כמה ימים. מאבקי האגו ירקיעו שחקים. כעס והתפרצויות יאפיינו רבים. אם איפוק לא נמצא בכיסים שלהם והלשון חושבת עבורם, זה עלול להכניס אותם לצרות.
אורנוס יתחיל בנסיגה ב-15.08 עד 13.01.2021. הימים בהם נעצר גם כן נפיצים. אבל זו תקופה שבה מחפשים גם "להמציא" משהו, בעיקר בעת הזו, שהמציאות בה אנו חיים השתנתה, ולא נראה שהשיגרה שכולם רוצים בה תחזור בקרוב.
נסו להבין שמזל גדי מייצג שמרנות, צניעות, צמצום, קושי, אבל עם רצון לעבוד קשה בנחישות ובאמביציה במטרה לבנות משהו חדש (מבנה) וסולידי יותר. מקבץ הכוכבים במזל גדי יוסיף ציניות ופחד בגלל חוסר ודאות. כוכב פלוטו ירצה להרוס את מה שהיה, בעיקר מבנים, מוסדות או שיטות ששרדו לאורך זמן ו"רקובים" מהיסוד ולא נעשה מאמץ לשנות ולהתייעל עד היום בדרך מהותית (התמרה). בהווה אנחנו עדים לאחד מהמוסדות שכולם היו בטוחים שהוא "סמל היושרה והצדק" של המדינה ולאט-לאט נחשפנו להתנהלות "עקומה" של האנשים הבכירים באותו מוסד, כך שהיציבות שלו כבר אינה קיימת. גם אם מנסים לטייח, האורנוס מוסיף "תבלינים" ויביא איתו את השינוי באותה מוסד.
השינויים צפויים גם בחיים של רבים וטובים. הקורונה השתלטה על חיינו (לשנה ואולי לשנתיים הקרובות), שינתה ותמשיך לשנות לרבים את סדר היום. נכון ששינוי אינו דבר קל, אבל הפעם עם הצמידות סאטורן/פלוטו צפוי שינוי עמוק, לא קטן. נחשוב (בדרך חיובית) על כך שהשינויים מניעים את החיים לכיוון חדש, על-פי רוב עם חזון ומשמעות לעתיד, השראה בלי אשליות שתביא איתה את האור. אנשים נדרשים להתכנס לתוך עצמם, ולשאול את עצמם האם המסלול בו צעדו לאורך שנים אפשרי. כן, יש כאלה שיצטרכו להמציא את עצמם מחדש. לא יהיה נכון לצפות לניסים. מה שהיה לא יהיה.
שינויים משמעותיים בכל התחומים בכל העולם מתרחשים כשהכוכבים מגיעים למזלות היוזמה (טלה, סרטן, מאזניים וגדי). צמידות סאטורן פלוטו התרחשה בצמתים היסטוריים ששינו מדינות, את החברה ואנשים.
ב-20-19.12.2020 הכוכבים יופיטר וסאטורן יתחילו צמידות בתחילת מזל דלי שתשפיע על העשור הקרוב. ב-21.12.20 השמש תהיה באפס מעלות בגדי, מול ליקוי החמה שהיה ביוני 2020. להזכירכם, אותו ליקוי השפיע על העולם כולו, הקורונה התפשטה ושינתה את אורחות החיים בכל מדינה בדרכה שלה (ציינתי כבר ברשימות קודמות שליקוי חמה מתחיל להשפיע כשלושה חודשים לפני התרחשותו, וכשמונה חודשים אחריו). זו תקופה שבה שוב האלימות עלולה להתחזק לצערי הרב (מארס פלוטו במנעד מתוח מאוד).
יופיטר וסאטורן בדלי ישפיעו על ערכים אחרים, ותשתנה המציאות שבה עד כה כוכבים במזל גדי נתנו כוח לחברה קפיטליסטית, ישלבו גם ערכים יותר סוציאליים. הכלכלה תשלב ביניהם, בלי לאבד שליטה (כלכלה נוסח הקומוניזם לא תחזור. כוכב פלוטו ממשיך לשהות במזל גדי עד דצמבר 2024 וישמור על האיזון).
היופיטר סאטורן במזל דלי, מזל אוויר. המשמעות היא יותר רוחנית (לעומת מזל גדי). האורנוס במזל שור למעשה מאתגר את הצמד הזה במפת תחילת החורף. במעלה אפס גדי, הפאלס צמודה גם היא ליופיטר סאטורן. פאלס אלת החוכמה, והאתגר בין האורנוס בשור לכוכבים בדלי יביא לפריצת דרך בכמה מישורים בעיקר טכנולוגית. כזו שתתן פתרונות. אולי החיסון שכולנו מייחלים לו?
ירח בטל:
יום שישי 07.08
הירח בטל משעה 15:53 עד 16:04
יום ראשון 09.08 הירח בטל משעה 22:44 עד 04:27 למחרת
יום רביעי 12.08 הירח בטל משעה 10:49 עד 16:45
יום שישי 14.08 הירח בטל משעה 14:18 עד 02:34 למחרת
יום שני 17.08 הירח בטל משעה 02:54 עד 08:37
יום רביעי 19.08 הירח בטל משעה 08:37 עד 11:19
יום שישי 21.08 הירח בטל משעה 06:15 עד 12:15
יום ראשון 23.08 הירח בטל משעה 07:15 עד 13:15
יום שלישי 25.08 הירח בטל משעה 09:22 עד 15:48
יום חמישי 27.08 הירח בטל משעה 14:59 עד 20:36
שבת 29.08 הירח בטל משעה 22:30 עד 03:36 למחרת
יום שלישי 01.09 הירח בטל משעה 07:56 עד 12:33
יום חמישי 03.09 הירח בטל משעה 17:33 עד 23:21

כלכלה ושווקים

כוכב מארס הנע במזל טלה (זה המזל שלו, ולכן גם עוצמתו מורגשת), וכבר בין 03.08 ל-24.08 ישפיע בפעם הראשונה כשיהיה בריבוע למקבץ הכוכבים במזל גדי, ויחזור על כך פעמיים, עד סוף השנה. ההשפעה תהיה על המישורים החברתיים, פוליטיים וכלכליים, וגם הבריאות! המקבץ הזה זכה ל"היכרות" קרובה עם המארס במזל גדי ב-31-20.03.2020. זו הייתה התקופה של תבהלה, בעיקר לנוכח המפגש עם האויב הנסתר – נגיף הקורונה, מצב שהיה קשה לעכל, תקופה שבה היה אובדן שליטה הרסני שהשפיע על חיינו. גם אם יש כאלה המפקפקים בקיומו של הנגיף, עם העובדות קשה להתמודד, ליקום ממש לא אכפת ממה שאתם חושבים. המקבץ הזה חוזר ומעיד: "השמים מספרים כבוד אל ומעשה ידיו מגיד הרקיע" (תהלים י"ט), וקחו נשימה עמוקה - הקורונה לא תיעלם בקרוב. השווקים עלולים להגיב בתנודתיות חדה. בעיקר מ-29.08 עד 12.10, ההשפעה תהיה גם על אנשי כלכלה מרכזיים בבנק הפדראלי, שפעולות שלהם משפיעות בעקיפין על רבים. אבל זיכרו שגם 2021 תהיה לא פשוטה כלכלית. השילוב של אורנוס במזל שור עם סאטורן במזל דלי מזכיר את 2008.
אלה מכם שאוהבים לחיות במתח גבוה, כשלפיד האש צמוד לצווארם, "ייהנו" מהפעילות היומיומית בשווקים. אלה מכם המחפשים ביטחון, מודעות וערנות יכולים לעזור לכם להחליט להעדיף לשבת על המרפסת להתבונן בלי "להתערבב".
לא להישאר במקום של חוסר אכפתיות. שימו לב שזו תקופה מסוכנת תרתי משמע. כדאי לחשוב פעמיים לפני שמקבלים החלטה. פעילות חסרת אחריות עלולה להיות אימפולסיבית ומסוכנת, לכם ולסובבים אתכם. גם החלטות שיתקבלו עלולות להשפיע גם על החברה שלנו כאומה. נסו לשמור על איפוק, לשלוט על עצמכם, להיות ערניים. חוסר טקט וגסות רוח לא יקדמו איש. שימרו על קור רוח בדרך שבה אתם מנהלים את חייכם, עם דגש על הפיננסים שלכם, ניתן לנווט עם אותם כלים את מקבץ הכוכבים הכוחני גם בדרך מאופקת - כלכלית, בריאותית, במערכות יחסים או פיננסים.

אצלנו

המפות החודשיות מעידות על אי-שקט במדינה, אבל הרצון להביא מהפך לא יצלח. המפות מחזקות את הקושי הבריאותי בעיקר. כלומר, ימשיכו להתקוטט (בושה לאלה המתיימרים להיות נציגי העם, ובפועל משחקים משחקי אגו) אבל הקורונה חיה ובועטת בחודשים הקרובים. המחיר ימשיך להיות בריאותי וכלכלי. עסקים (כמו שכבר כתבתי ברשימה באוקטובר 2019, עוד לפני שמישהו חלם על קיומו של נגיף שיביא למגיפה עולמית) ייסגרו, חברות גדולות יפשטו רגל (דרך אגב, זה קורה בכל העולם, ושלא יסמאו את עיניכם בתקשורת).
על מפת המדינה, הסאטורן (שימשי) על ציר 1-7 ימשיך עד תחילת ספטמבר 2020, ויחזור מאמצע אוקטובר 2020 עד אמצע דצמבר. השפעתו תורגש כל הזמן. הסאטורן דורש ניהול משברים, מעלה צורך לשים גבולות, מביא לעיכובים בתוכניות ובלוח הזמנים בגלל מגבלות אובייקטיביות - התמודדות עם מצבי מחלוקת שלא ניתן לפתור מיד. מיקומו של סאטורן על מפת המדינה מביא למשבר זמני. הצורך לבחון מחדש הבנות והסכמים (בקואליציה?) ולתכנן מטרות ויעדים לטווח קצר (בממשלה).
מיקומו של סאטורן מתסכל. אולי הוא הסיבה שחלק מהאזרחים אינם מסוגלים (סאטורן, כזכור, מעכב גם מנטלית) לקבל בזמנים האלה את המסרים מהרשויות. לשמור על המגבלות, לעכל שאנחנו חיים בצל נגיף הקורונה המאיים על כל אחד ברמה האישית.
נכון, זה מצב היוצר אכזבות בעיקר בגלל חוסר ודאות. חוסר הסבלנות משפיע על הימין וגם על השמאל. התשובה היא ביכולת להבין שמומלץ לבנות ערוצי תקשורת לליבון מצבים שונים. על האזרחים להבין שהשגרה שהכירו לא קיימת עכשיו!
"יבוא זמן שתאמין שהכל אבוד, זאת תהיה ההתחלה" (לואי לאמור)
ואם אתם שוב שואלים, ראש הממשלה בנימין נתניהו ימשיך "בין הרים ובין סלעים" להנהיג את המדינה. הכוכבים ממשיכים לתמוך בו!
הבחירות צפויות בגלל שבממשלה הנוכחית המרקורי (כוכב התקשורת) בניוטראל, מה שמקשה על שיתופי פעולה, וחבל. כשכל צד שומר רק על האינטרסים שלו, מגיעים למבוי סתום.
המארס במזל טלה, בריבוע לסאטורן, מה-20.08 עד סוף אוגוסט, יביא לתקופה של תסכולים, מתח ואלימות סביב העולם, אבל מה שחשוב שזה קורה כאן. מפת המדינה מציגה אפשרות (מקווה שאני טועה) להתפרצות אלימה לא רצויה עם האויבים בגבול - הפלשתינים בעזה, או החיזבאללה.
הבחירות בארה"ב: טראמפ יחזור וייבחר. לאזרחים שם חשובה הכלכלה. פרנסה, ואת ההבטחות האלה הוא מימש. ייתכן שבסוף יום הבחירות שם, יהיה חוסר ודאות שיזכיר את בחירות 2000 אל גור מול בוש. אז בוש הכריז על עצמו כנשיא. הפעם יהיה זה טראמפ.

המארס בנסיגה

מארס יתחיל בנסיגה ב-09.09.2020 במעלה 28.08 טלה, ובנסיגה עד המעלה 15.14 בטלה, ב-13.11.2020. כדאי תמיד לזכור שתקופת העצירה תמיד "מעצימה" מאוד את כוחו של הכוכב, כך שבימים סביב ה-09.09 ואחר כך סביב 13.11, לפני שיחזור להילוך הרגיל. האסרטיביות תהיה נוכחת חזק בחיינו והכעסים ישפיעו על מצב הרוח. נקודת הראייה תהיה יותר סובייקטיבית, אנשים לא יתפשרו על דעותיהם, והסגנון הבוטה יעלה במדרגות. המארס בנסיגה יהיה טריגר לאמוציונאליות אינטנסיבית, קיצוניות בכל המישורים.
ברמה האישית, מומלץ מאוד לא להתחיל עסק חדש, עבודה או פרויקט חדש וגם לא לעשות עסקות שיש להן משמעויות כלכליות. התחלה עם מארס בנסיגה מביאה לאכזבה בהמשך, כולל כישלון.
"וְרָאִיתִי אָנִי, שֶׁיֵּשׁ יִתְרוֹן לַחָכְמָה מִן-הַסִּכְלוּת--כִּיתְרוֹן הָאוֹר, מִן-הַחֹשֶׁךְ. הֶחָכָם עֵינָיו בְּרֹאשׁוֹ, וְהַכְּסִיל בַּחֹשֶׁךְ הוֹלֵךְ" (קהלת ב)

תאריך:  07/08/2020   |   עודכן:  07/08/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
האם בדמוקרטיה ניתן להחליף את השלטון בהפגנות? בהחלט כן    האם הימין הוא נתניהו ונתניהו הוא הימין? ממש לא    האם חופש ההפגנה וחופש הביטוי הם בלתי מוגבלים? בהחלט לא    האם יש צורך בפסקת ההתגברות? כן, אבל בצורה מאוזנת    האם הימין יישאר בשלטון לעולם ועד? לחלוטין לא
איתמר לוין
המשטרה ידעה מראש על חתונת הענק בחסידות בעלז ועל ההפרות השיטתיות של הנחיות הקורונה בידי האדמו"ר, אך לא עשתה דבר כדי למנוע אותה - ותגובתה בזמן אמת הייתה פתטית    האם המשטרה, הפועלת במרץ רב כלפי המפגינים נגד נתניהו, קיבלה הנחיה להעלים עין כאשר מדובר בקבוצה חזקה שתמיכתה הפוליטית נחוצה לו?
איתמר לוין
ציון ממוצע של 96.1 בשנת המשפט הנוכחית – הגבוה ביותר בתשע שנותיו של המדור    רוב השופטים שנסקרו הם צעירים יחסית, מה שעשוי ללמד על הצלחה בתהליך הבחירה    הבעיות הרוחביות: שוב היעדרויות של עורכי דין ונאשמים, שוב עשרות תיקים הנקבעים לאותו יום, שוב עורכי דין המתנהגים בגסות ובחובבנות – וגם בזבוז זמן על התנגדויות לשטרות
מאיר אלרן, כרמית פדן
למרות רצונו הברור של הציבור ולמרות הנטייה הטבעית להטיל את ניהול המשבר על צה"ל, הדבר נוגד תפיסות יסוד בדבר מקומו של הצבא בחיים האזרחיים ועלול לגרום בעיות קשות במשבר הנוכחי    הדרך הנכונה היא לגייס את צה"ל למשימות נקודתיות, כמו למשל הבדיקות האפידמיולוגיות
משה דרורי
שלוש מילים בפרשת השבוע שימשו במשך מאות שנים - מימי התלמוד ועד זמננו - כמקור לקריאה, ולעיתים אף לחובה, לנהוג לפנים משורת הדין    גם במשפט הישראלי יש מקום מכובד להתנהלות כזאת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il